quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://video.on.nytimes.c(...)76ad41a1435a82172173
Interessant stukje over de gebrekkige inzet van Palin in het campagne werk.
De Democrats kunnen net zo vuil en smerig spelen als de Republicans.quote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef Monidique het volgende:
Ik weet natuurlijk niet echt hoe het donderdag gaat, maar ik weet wel dat de komende vijf weken echt heel erg vuil en smerig gaan worden. Vanuit het Republikeinse kamp, uiteraard. Ik denk niet dat ze ermee gaan winnen.
Dat komt omdat McCain een sneaky act opvoert, en Obama meestal zegt wat hij wel vindt.quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Top Speech
Vergeleken met McCain kijkt hij trouwens wel erg weinig op z'n notities ... McCain kan bijna niet zonder een blaadje waar precies op staat wat hij moet zeggen. Ogen altijd naar beneden gericht.
Volgens mij wilde hij daarmee vooral zeggen dat hij zich niet zou laten pijpen door een medewerkster in het Oval Office....quote:Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef Monidique het volgende:
[..],
,
. Uit de mond van iemand waarmee Nixon in vergelijking een Franciscaner is.
Jaja maar toen kreeg Bush te maken met 9/11, ik denk niet dat er iets in de weg zal staan voor McCain om de corruptie in Washington aan te pakken.quote:Op maandag 29 september 2008 16:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Bush z'n argumenten waren toen hij voor de eerste keer gekozen werd;
[..]
Ik denk dat het veilig is om te stellen dat de gedachtegang van politici (in de USA) luidt:
"During election time it's all about getting those suckers to vote for ya. After the elections we can always alter the public perception."
Want iedereen die het niet met PBerends eens is, is domquote:Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn die Teutels zijn dom, of lijkt het maar zo? Of kwam Rove met een zak met geld?
De opkomst is niet echt hoog bij de Amerikaanse presidentiele verkiezingen, of bedoel je dit topic?quote:Op maandag 29 september 2008 17:55 schreef Klopkoek het volgende:
Was iedereen maar zo enthousiast bij de NL verkiezingen....
Iemand als "celebrity" uitmaken en vervolgens de Teutels als campagne-middel gebruiken inhuren is in ieder geval hypocriet als de neten.quote:Op maandag 29 september 2008 17:50 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Want iedereen die het niet met PBerends eens is, is dom
Ja, dat we bij NL verkiezingen ook een reeks krijgen van minimaal 25 topics.quote:of bedoel je dit topic?
Als hier Nederland de verkiezingen op soortgelijke wijze gehouden wordt loopt heel links Nederland te huilen dat de politiek hier te Amerikaans is.quote:Op maandag 29 september 2008 18:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, dat we bij NL verkiezingen ook een reeks krijgen van minimaal 25 topics.
En als er dan een linkse homo een kans maakt schieten we die af ... niets Amerikaans aan.quote:Op maandag 29 september 2008 18:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als hier Nederland de verkiezingen op soortgelijke wijze gehouden wordt loopt heel links Nederland te huilen dat de politiek hier te Amerikaans is.
En terecht. In 2006 was het al veel te Amerikaans met dat moddergegooi en Balkenende versus Bos gedoe (incl. debatten).quote:Als hier Nederland de verkiezingen op soortgelijke wijze gehouden wordt loopt heel links Nederland te huilen dat de politiek hier te Amerikaans is.
Het zou mooi zijn als Obama een speech van drie kwartier helemaal uit zijn hoofd kon opzeggen. Maar net als de meeste politici gebruikt hij teleprompters. De teleprompters staan zo opgesteld dat het net lijkt alsof hij in het publiek kijkt. McCain is iemand van de oude garde die het nog met papier doet. Hij heeft het weleens met teleprompters geprobeerd maar dat ging niet echt goed (de befaamde groene achtergrond speech).quote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Top Speech
Vergeleken met McCain kijkt hij trouwens wel erg weinig op z'n notities ... McCain kan bijna niet zonder een blaadje waar precies op staat wat hij moet zeggen. Ogen altijd naar beneden gericht.
Natuurlijk gebruikt hij (net als bijna iedereen) teleprompters ... De enige die claimt het zonder te kunnen is Palin.quote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Obama een speech van drie kwartier helemaal uit zijn hoofd kon opzeggen. Maar net als de meeste politici gebruikt hij teleprompters. De teleprompters staan zo opgesteld dat het net lijkt alsof hij in het publiek kijkt. McCain is iemand van de oude garde die het nog met papier doet. Hij heeft het weleens met teleprompters geprobeerd maar dat ging niet echt goed (de befaamde groene achtergrond speech).
[ afbeelding ]
Tsja. Zo zou ik als CBS natuurlijk ook kijkers proberen te trekken...quote:Op maandag 29 september 2008 18:35 schreef Montov het volgende:
http://tpmelectioncentral(...)e_footage_of_cou.php
LOL!quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Newt Gingrich over Sarah Palin:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |