http://www.charlotteobserver.com/104/story/220041.htmlquote:Fort Mill Mayor Danny Funderburk says he was “just curious” when he forwarded a chain e-mail suggesting Democratic Presidential Candidate Barack Obama is the biblical antichrist. “I was just curious if there was any validity to it,” Funderburk said in a telephone interview. “I was trying to get documentation if there was any scripture to back it up.”
quote:The e-mail, which has circulated in the last six months since Obama secured the Democratic nomination, claims the biblical book of Revelation says the antichrist will be in his 40s and of Muslim ancestry.
http://www.latimes.com/ne(...)3718.story?track=rssquote:Palin told him that "dinosaurs and humans walked the Earth at the same time," Munger said. When he asked her about prehistoric fossils and tracks dating back millions of years, Palin said "she had seen pictures of human footprints inside the tracks," recalled Munger, who teaches music at the University of Alaska in Anchorage and has regularly criticized Palin in recent years on his liberal political blog, called Progressive Alaska.
Nouja op zich, adam en eva waren nou eenmaal de eerste wezens op aarde dus die dino's moeten wel samen geleefd hebben met de mensen. Het is maar net van welke kant je het bekijktquote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.latimes.com/ne(...)3718.story?track=rss
Thats gonna be a massacrequote:
Kan het me echt bijna niet voorstellen. Er moet echt een heleboel misgaan voordat dat gebeurdquote:
Dat debat is toch enorm strak ingebonden, of aandringen van de Republikeinen. Iemand een idee welk format het debat nu krijgt? Ik geloof in ieder geval niet dat ze echt met elkaar in discussie gaan...quote:
ingebonden? aangedrongen door Republikeinen. Bron?quote:Op maandag 29 september 2008 13:29 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Dat debat is toch enorm strak ingebonden, of aandringen van de Republikeinen. Iemand een idee welk format het debat nu krijgt? Ik geloof in ieder geval niet dat ze echt met elkaar in discussie gaan...
bronquote:Op maandag 29 september 2008 13:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ingebonden? aangedrongen door Republikeinen. Bron?
Waarmee ik mijn eigen vraag heb beantwoordquote:At the insistence of the McCain campaign, the Oct. 2 debate between the Republican nominee for vice president, Gov. Sarah Palin, and her Democratic rival, Senator Joseph R. Biden Jr., will have shorter question-and-answer segments than those for the presidential nominees, the advisers said. There will also be much less opportunity for free-wheeling, direct exchanges between the running mates.
Alleen als Palin begint te huilen kan ze stemmen winnen.quote:Op maandag 29 september 2008 13:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kan het me echt bijna niet voorstellen. Er moet echt een heleboel misgaan voordat dat gebeurd
Of wellicht als ze haar kleren uit doet. Hefner wilde haar hebben...quote:Op maandag 29 september 2008 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Alleen als Palin begint te huilen kan ze stemmen winnen.
Volgens mij willen Palin en McCain alleen maar (vice)president worden als toetje op hun ego.quote:Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb wel medelijden met Palin want ze wordt helemaal geslacht door Biden. Alleen ze koos er zelf voor om zich kandidaat te stellen voor het vice-presidentschap.
"What Senator Obama doesn't seem to understand ..."quote:Op maandag 29 september 2008 15:31 schreef pberends het volgende:
Speech van 27 september.
"John McCain had a lot to say about me... but not about you"
Klonk wel stom misschien, maar het was een stuk tactischer dan 20x zeggen 'Senator McCain is absolutely right...' Dat was een beetje dom van Obama.quote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"What Senator Obama doesn't seem to understand ..."
quote:Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb wel medelijden met Palin want ze wordt 2 oktober helemaal geslacht door Biden. Alleen ze koos er zelf voor om zich kandidaat te stellen voor het vice-presidentschap.
Nee, want uiteindelijk kwam McCain als een boos mannetje over terwijl Obama juist een presidentiële indruk maakte. Onderkennen dat je tegenstander gelijk heeft op bepaalde punten is niet dom, dat geeft juist aan dat je voor rede vatbaar bent.quote:Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Klonk wel stom misschien, maar het was een stuk tactischer dan 20x zeggen 'Senator McCain is absolutely right...' Dat was een beetje dom van Obama.
Precies, je kan het toch goed met elkaar eens zijn op bepaalde punten en Obama geeft dat gewoon toe. Vind het zo kinderachtig om daar dan juist op gepakt te worden. Maarja misschien Obama wel weer te eerlijk/nuchter/realistisch om de rednecks over de streep te trekken.quote:Op maandag 29 september 2008 15:56 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Nee, want uiteindelijk kwam McCain als een boos mannetje over terwijl Obama juist een presidentiële indruk maakte. Onderkennen dat je tegenstander gelijk heeft op bepaalde punten is niet dom, dat geeft juist aan dat je voor rede vatbaar bent.
Nee. Ik heb liever vier jaar Bush dan vier jaar McCain. En misschien schreef "iedereen" Bush af in 2000 en 2004, in de peilingen stond Bush voor of gelijk. McCain nu niet. Sowieso is het nu niet Bush versus Gore in 2000, of Bush versus Kerry in 2004, maar McCain versus Obama in 2008.quote:Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Laten we wel wezen: Het is een vooruit gang als je het vergelijkt met Bush
Is dat zo?quote:Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Laten we wel wezen: Het is een vooruit gang als je het vergelijkt met Bush
Is dat zo?quote:en die hebben de Amerikanen ook 2 keer gekozen...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind Obama dan ook een groot man. Ik zei alleen dat het niet tactisch was. Hij moet eerst zorgen dat hij president wordt, dan kan hij daarna presidentieel gaan doen tegen andere wereldleiders e.d. Hij is echter nog geen president, dus het lijkt mij verstandiger om gewoon McCain met de grond gelijk te maken. Ik gok zo dat hem dat in een land als Amerika meer stemmen op zal leverenquote:Op maandag 29 september 2008 15:56 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Nee, want uiteindelijk kwam McCain als een boos mannetje over terwijl Obama juist een presidentiële indruk maakte. Onderkennen dat je tegenstander gelijk heeft op bepaalde punten is niet dom, dat geeft juist aan dat je voor rede vatbaar bent.
Als ik mocht kiezen tussen Bush en McCain zou ik voor McCain kiezen. McCain onderkent het klimaat probleem, McCain is tegen het martelen van krijgsgevangenen, McCain is niet zo streng christelijk zoals Bush dat is, McCain zegt iets te gaan doen aan de corruptie in Washington.quote:Op maandag 29 september 2008 16:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Ik heb liever vier jaar Bush dan vier jaar McCain. En misschien schreef "iedereen" Bush af in 2000 en 2004, in de peilingen stond Bush voor of gelijk. McCain nu niet. Sowieso is het nu niet Bush versus Gore in 2000, of Bush versus Kerry in 2004, maar McCain versus Obama in 2008.
Je moest eens weten wat Bush z'n argumenten waren toen hij voor de eerste keer gekozen werd;quote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen Bush en McCain zou ik voor McCain kiezen. McCain onderkent het klimaat probleem, McCain is tegen het martelen van krijgsgevangenen, McCain is niet zo streng christelijk zoals Bush dat is, McCain zegt iets te gaan doen aan de corruptie in Washington.
Kortom ik zou liever McCain hebben dan Bush.
Ik denk dat het veilig is om te stellen dat de gedachtegang van politici (in de USA) luidt:quote:In the campaign, Bush criticized the Clinton administration policy in Somalia, where 18 Americans died in 1993 trying to sort out warring factions, and in the Balkans, where United States peacekeeping troops perform a variety of functions. "I don't think our troops ought to be used for what's called nation-building," Bush said in the second presidential debate. During his campaign, Bush also pledged to bridge bi-partisan gaps between the Democratic and Republican parties as well.
During his campaign, Bush frequently referred to restoring moral integrity not only to the White House, but to the nation as a whole.
quote:During his campaign, Bush frequently referred to restoring moral integrity not only to the White House, but to the nation as a whole.
Wow! Deze speech is echt heel goed!quote:Op maandag 29 september 2008 15:31 schreef pberends het volgende:
Speech van 27 september.
Zeker geniaal, ook hoe die het regen combineert met de speechquote:Op maandag 29 september 2008 16:36 schreef IedeK. het volgende:
TVicePresident!
[..]
Wow! Deze speech is echt heel goed!![]()
Charlie, Charlie, Charlie, Charlie, Charlie, Charlie...quote:
Top Speechquote:Op maandag 29 september 2008 15:31 schreef pberends het volgende:
Speech van 27 september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |