abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 15:16:25 #26
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61997392
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Alleen als Palin begint te huilen kan ze stemmen winnen.
Of wellicht als ze haar kleren uit doet. Hefner wilde haar hebben...
pi_61997562
Ik heb wel medelijden met Palin want ze wordt 2 oktober helemaal geslacht door Biden. Alleen ze koos er zelf voor om zich kandidaat te stellen voor het vice-presidentschap.

[ Bericht 2% gewijzigd door ub40_bboy op 29-09-2008 15:40:57 ]
lollig
  maandag 29 september 2008 @ 15:22:18 #29
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61997569
Ik zet hier gewoon een tvp neer.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_61997664
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb wel medelijden met Palin want ze wordt helemaal geslacht door Biden. Alleen ze koos er zelf voor om zich kandidaat te stellen voor het vice-presidentschap.
Volgens mij willen Palin en McCain alleen maar (vice)president worden als toetje op hun ego.
pi_61997824

Speech van 27 september .

"John McCain had a lot to say about me... but not about you"
pi_61998174
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:31 schreef pberends het volgende:

"What Senator Obama doesn't seem to understand ..."

Calm down, please!
pi_61998281
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Klonk wel stom misschien, maar het was een stuk tactischer dan 20x zeggen 'Senator McCain is absolutely right...' Dat was een beetje dom van Obama.
pi_61998303
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb wel medelijden met Palin want ze wordt 2 oktober helemaal geslacht door Biden. Alleen ze koos er zelf voor om zich kandidaat te stellen voor het vice-presidentschap.

Deel 26 van een reeks dei ik volg gaat over Sarah

Calm down, please!
pi_61998466
Van vier jaar geleden was deze wel leuk

Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61998538
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Klonk wel stom misschien, maar het was een stuk tactischer dan 20x zeggen 'Senator McCain is absolutely right...' Dat was een beetje dom van Obama.
Nee, want uiteindelijk kwam McCain als een boos mannetje over terwijl Obama juist een presidentiële indruk maakte. Onderkennen dat je tegenstander gelijk heeft op bepaalde punten is niet dom, dat geeft juist aan dat je voor rede vatbaar bent.
  maandag 29 september 2008 @ 16:00:38 #37
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_61998654
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:56 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[..]

Nee, want uiteindelijk kwam McCain als een boos mannetje over terwijl Obama juist een presidentiële indruk maakte. Onderkennen dat je tegenstander gelijk heeft op bepaalde punten is niet dom, dat geeft juist aan dat je voor rede vatbaar bent.
Precies, je kan het toch goed met elkaar eens zijn op bepaalde punten en Obama geeft dat gewoon toe. Vind het zo kinderachtig om daar dan juist op gepakt te worden. Maarja misschien Obama wel weer te eerlijk/nuchter/realistisch om de rednecks over de streep te trekken.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 29 september 2008 @ 16:04:12 #38
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61998766
Is sowieso het probleem niet dat iedereen McCain gaat afschrijven zoals Bush in 2004/2004 en hij uiteindelijk toch wint...

Laten we wel wezen: Het is een vooruit gang als je het vergelijkt met Bush en die hebben de Amerikanen ook 2 keer gekozen...
pi_61998873
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Laten we wel wezen: Het is een vooruit gang als je het vergelijkt met Bush
Nee. Ik heb liever vier jaar Bush dan vier jaar McCain. En misschien schreef "iedereen" Bush af in 2000 en 2004, in de peilingen stond Bush voor of gelijk. McCain nu niet. Sowieso is het nu niet Bush versus Gore in 2000, of Bush versus Kerry in 2004, maar McCain versus Obama in 2008.
pi_61998876
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Laten we wel wezen: Het is een vooruit gang als je het vergelijkt met Bush
Is dat zo?
quote:
en die hebben de Amerikanen ook 2 keer gekozen...
Is dat zo?
Calm down, please!
pi_61999072
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:56 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind Obama dan ook een groot man. Ik zei alleen dat het niet tactisch was. Hij moet eerst zorgen dat hij president wordt, dan kan hij daarna presidentieel gaan doen tegen andere wereldleiders e.d. Hij is echter nog geen president, dus het lijkt mij verstandiger om gewoon McCain met de grond gelijk te maken. Ik gok zo dat hem dat in een land als Amerika meer stemmen op zal leveren
pi_61999200
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee. Ik heb liever vier jaar Bush dan vier jaar McCain. En misschien schreef "iedereen" Bush af in 2000 en 2004, in de peilingen stond Bush voor of gelijk. McCain nu niet. Sowieso is het nu niet Bush versus Gore in 2000, of Bush versus Kerry in 2004, maar McCain versus Obama in 2008.
Als ik mocht kiezen tussen Bush en McCain zou ik voor McCain kiezen. McCain onderkent het klimaat probleem, McCain is tegen het martelen van krijgsgevangenen, McCain is niet zo streng christelijk zoals Bush dat is, McCain zegt iets te gaan doen aan de corruptie in Washington.

Kortom ik zou liever McCain hebben dan Bush.
lollig
pi_61999434
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als ik mocht kiezen tussen Bush en McCain zou ik voor McCain kiezen. McCain onderkent het klimaat probleem, McCain is tegen het martelen van krijgsgevangenen, McCain is niet zo streng christelijk zoals Bush dat is, McCain zegt iets te gaan doen aan de corruptie in Washington.

Kortom ik zou liever McCain hebben dan Bush.
Je moest eens weten wat Bush z'n argumenten waren toen hij voor de eerste keer gekozen werd;
quote:
In the campaign, Bush criticized the Clinton administration policy in Somalia, where 18 Americans died in 1993 trying to sort out warring factions, and in the Balkans, where United States peacekeeping troops perform a variety of functions. "I don't think our troops ought to be used for what's called nation-building," Bush said in the second presidential debate. During his campaign, Bush also pledged to bridge bi-partisan gaps between the Democratic and Republican parties as well.

During his campaign, Bush frequently referred to restoring moral integrity not only to the White House, but to the nation as a whole.
Ik denk dat het veilig is om te stellen dat de gedachtegang van politici (in de USA) luidt:
"During election time it's all about getting those suckers to vote for ya. After the elections we can always alter the public perception."
Calm down, please!
pi_61999481
Ik weet natuurlijk niet echt hoe het donderdag gaat, maar ik weet wel dat de komende vijf weken echt heel erg vuil en smerig gaan worden. Vanuit het Republikeinse kamp, uiteraard. Ik denk niet dat ze ermee gaan winnen.
pi_61999525
quote:
During his campaign, Bush frequently referred to restoring moral integrity not only to the White House, but to the nation as a whole.
, , . Uit de mond van iemand waarmee Nixon in vergelijking een Franciscaner is.
pi_61999709
TVicePresident!
quote:

Wow! Deze speech is echt heel goed!

[ Bericht 96% gewijzigd door IedeK. op 29-09-2008 16:52:50 ]
pi_62000469
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:36 schreef IedeK. het volgende:
TVicePresident!
[..]

Wow! Deze speech is echt heel goed!
Zeker geniaal, ook hoe die het regen combineert met de speech .
pi_62000633
quote:
Charlie, Charlie, Charlie, Charlie, Charlie, Charlie... .
  maandag 29 september 2008 @ 17:12:18 #49
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62000740
http://video.on.nytimes.c(...)76ad41a1435a82172173

Interessant stukje over de gebrekkige inzet van Palin in het campagne werk.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62001258
quote:

Top Speech

Vergeleken met McCain kijkt hij trouwens wel erg weinig op z'n notities ... McCain kan bijna niet zonder een blaadje waar precies op staat wat hij moet zeggen. Ogen altijd naar beneden gericht.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')