)en ik moet nachtdienst werken en vanochtend al weer vroeg op dus... kapuddewitsch, doei!
 )en ik moet nachtdienst werken en vanochtend al weer vroeg op dus... kapuddewitsch, doei!

En als er dan iets gesloopt is zoals een boom, hek, fiets of deur/toiletten van het restaurant dan is dat natuurlijk altijd door een ander kind gedaan. Want die van mij zou zoiets natuurlijk noooooooit doen
  En als er dan iets gesloopt is zoals een boom, hek, fiets of deur/toiletten van het restaurant dan is dat natuurlijk altijd door een ander kind gedaan. Want die van mij zou zoiets natuurlijk noooooooit doen   Ach het hoord bij in een grote stad wonen denk ik dan maar (het lawaai dan he?) Soms hebben natte en koude herfstavonden ook zo hun voordeel
 Ach het hoord bij in een grote stad wonen denk ik dan maar (het lawaai dan he?) Soms hebben natte en koude herfstavonden ook zo hun voordeel   

Misschien ook wel door reacties van kennissen/collega's etc van: lekker je kind gedropt enzo. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken maarja...Maar is dit nou zovaak? Of gaan er meer kindjes vaker logeren?
 Misschien ook wel door reacties van kennissen/collega's etc van: lekker je kind gedropt enzo. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken maarja...Maar is dit nou zovaak? Of gaan er meer kindjes vaker logeren?

(en dan bedoel ik jou niet natuurlijk.) Zolang jij je er prettig bij voelt zou ik het vooral blijven doen.
 (en dan bedoel ik jou niet natuurlijk.) Zolang jij je er prettig bij voelt zou ik het vooral blijven doen. 

Stom he dat je daar zo onzeker over kunt zijn... Het is namelijk niet altijd noodzakelijk dat ze gaat logeren, maar als we bv een laat feestje/verjaardag hebben of als opa's/oma's er gewoon eens zin in hebben en wij willen dan eens lekker naar de bios ofzo. En mijn moeder biedt het ook wel eens aan als Linde een tijdje heel slecht slaapt. Dan kunnen wij lekker een nachtje bijslapen en vaak doet die andere omgeving Linde dan ook erg veel goeds want daar slaapt ze ineens weer door
 Stom he dat je daar zo onzeker over kunt zijn... Het is namelijk niet altijd noodzakelijk dat ze gaat logeren, maar als we bv een laat feestje/verjaardag hebben of als opa's/oma's er gewoon eens zin in hebben en wij willen dan eens lekker naar de bios ofzo. En mijn moeder biedt het ook wel eens aan als Linde een tijdje heel slecht slaapt. Dan kunnen wij lekker een nachtje bijslapen en vaak doet die andere omgeving Linde dan ook erg veel goeds want daar slaapt ze ineens weer door   En natuurlijk hebben we geen last ervan als Linde lekker bij ons thuis is! Maar eerlijk is eerlijk, het is soms ook wel eens erg lekker als je even tijd voor jezelf/elkaar hebt
  En natuurlijk hebben we geen last ervan als Linde lekker bij ons thuis is! Maar eerlijk is eerlijk, het is soms ook wel eens erg lekker als je even tijd voor jezelf/elkaar hebt   Al mis ik haar wel altijd als ze aan het logeren is
 Al mis ik haar wel altijd als ze aan het logeren is  

Linde heeft nog steeds maar 4 tandjes (2 midden voor en 2 midden onder)
 Linde heeft nog steeds maar 4 tandjes (2 midden voor en 2 midden onder)   

" gelukkig had PR gezien dat het bedje idd laag stond toen hij eli dropte
 " gelukkig had PR gezien dat het bedje idd laag stond toen hij eli dropte  
  maar het is goedbedoeld en zo... diepe zucht
 maar het is goedbedoeld en zo... diepe zucht
 heeft hij ook iets met zijn eigen voeten, of niet? net als een kleine baby zijn eigen voeten in zijn mond steken en zo?
 heeft hij ook iets met zijn eigen voeten, of niet? net als een kleine baby zijn eigen voeten in zijn mond steken en zo? 

Mooi toch, dat Pepijn zo genoten heeft en daarna geslapen? Volgens mij zou je daar de klok op gelijk kunnen zetten, de slagboom voorbij en de kinders slapen!quote:Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef p_iglet het volgende:
Dat jullie het aantal keer vallen uberhaupt nog bij kunnen houden
Hier verruilt de ene bult zich voor de andere, en is meneer sinds hij 5 maanden was ofzo niet meer blauwe plek vrij geweest.
Ik vrees dat als we ooit naar de EHBO moeten ze gaan twijfelen om de kinderbescherming te bellen
Onze kleine klauterkabouter. Overal moet je op, en van dat gaat 99x goed, maar die 100ste keer gaat het mis. Of je valt gewoon zomaar om omdat je toch nog niet helemaal stabiel loopt en valt dan net met je hoofd op de tafel/blokjes/etc.
Holle bolle gijs was niet eng volgens Pepijn. Alles was vooral heeel interessant. Hij heeft dus ook de hele dag tussen 11.00 en 18.00 niet geslapen. We waren vervolgens de parkeerplaats nauwelijks af of

Wat voel ik me nu slecht zeg....
  Wat voel ik me nu slecht zeg....

(sorry, ik moest toch even stiekem grinniken door hoe je het beschrijft)  Gewoon bellen hoor, zou ik ook doen. Hopelijk valt de schade mee
  (sorry, ik moest toch even stiekem grinniken door hoe je het beschrijft)  Gewoon bellen hoor, zou ik ook doen. Hopelijk valt de schade mee   
  Wel wijst hij heel driftig dingen aan als we niet direct begrijpen of hij met "huuhhuuh" nou de afstandsbediening of de poes bedoelt
  Wel wijst hij heel driftig dingen aan als we niet direct begrijpen of hij met "huuhhuuh" nou de afstandsbediening of de poes bedoelt   

Goed he! Ook bij opa en oma heeft ie het prima gedaan. Ik heb zelf niet echt kunnen uitslapen ivm nachtdienst. Had ik even over heen gelezen voor ik em uitbesteed heb naar opa en oma
 Goed he! Ook bij opa en oma heeft ie het prima gedaan. Ik heb zelf niet echt kunnen uitslapen ivm nachtdienst. Had ik even over heen gelezen voor ik em uitbesteed heb naar opa en oma  That is mij!
 That is mij! Niet doen hoor. Soms is ons vermogen ze te begrijpen net wat te klein, shit happens en het gebeurt ons allemaal.
 Niet doen hoor. Soms is ons vermogen ze te begrijpen net wat te klein, shit happens en het gebeurt ons allemaal. 

) En duplo heeft ie al zo veel, de hele bob de bouwercollectie lag nog door de kamer vanochtend
) En duplo heeft ie al zo veel, de hele bob de bouwercollectie lag nog door de kamer vanochtend 

Ja maar, ja maar, ja maar, dat merk ik toch niet....quote:Op maandag 29 september 2008 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
...
En nee memmel, dalijk krijgt ze haar vinger tussen de spaakjes

quote:Op maandag 29 september 2008 13:59 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, dat merk ik toch niet....

oei oei oei, maar goed het dat wel meeviel!
 oei oei oei, maar goed het dat wel meeviel!
 uiteindelijk krijg je toch dorst
 uiteindelijk krijg je toch dorst   

Zegt ze als ik net 80 euries heb neergeteld voor graazjie.quote:Op maandag 29 september 2008 14:07 schreef snoopy het volgende:
Op die loopfiets zie ik de S van Simon!

oma's, opa's?quote:Op maandag 29 september 2008 14:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zegt ze als ik net 80 euries heb neergeteld voor graazjie.

Memmel !
  Memmel ! 

Het was meer kiezen....of Pien klettert van de tafel of Floor van de bank. Ik gokte erop dat Floor zou blijven zitten. NOT. En "tjee"klinkt ook cute...en dan die vingertjes erbij...quote:[b]Op maandag 29 september 2008 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:[/b
En KP met de reddingsacties, het klinkt lollig, maar dat was het vast niet toen Floor en Pien allebei vielen.
"Tjee" klinkt overigens wel weer erg cute
Beaker, dat heb je maar mooi voor mekaar met die tuit! Wat voor tactiek heb je erop los gelaten?

Dat is ook het experiment. Floor slaapt ook al vanaf haar geboorte in de garage, we zijn benieuwd wat dat met haar ontwikkeling doet.quote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef Memmel het volgende:
Zo, zal Floor zich dan lullig voelen dat mama 'koos' voor Pien en haar gewoon liet kletteren....ik voorzie een levenslang trauma hoor.
Oja, vraag aan Anna nou niet waar de poes is, want dan wijst ze en zegt ze..uhhh uhhh uhhh!! pffffffoeeeee!!, met een hoop spuug enzo en dan ben je drijfnat.

Ik heb ook nog een geluidsdichte zolderkast....dan kunnen wij pas echt rustig genieten van ons kopje thee/koffie!
  Ik heb ook nog een geluidsdichte zolderkast....dan kunnen wij pas echt rustig genieten van ons kopje thee/koffie!

kennel... kippenhok dan?
 kennel... kippenhok dan? 

In de graazjie.
 In de graazjie. 

Al moet ik wel toegeven dat het meisje ook wel erg
 Al moet ik wel toegeven dat het meisje ook wel erg   is... maar ze is ineens zo groot.
 is... maar ze is ineens zo groot.

* mama, mama, maaamaaa! grijpt been vast en laat niet meer los *
  * mama, mama, maaamaaa! grijpt been vast en laat niet meer los *   Hoop dat deze faaaaase snel over zal zijn, want dit is niet handig
  Hoop dat deze faaaaase snel over zal zijn, want dit is niet handig  
  Jet vond het geweldig, maar was heel boos toen we klaar waren en ik het op gingen ruimen! Logisch, maar hoe los je dit nou op? Ikheb ze maar even laten razen ....
 Jet vond het geweldig, maar was heel boos toen we klaar waren en ik het op gingen ruimen! Logisch, maar hoe los je dit nou op? Ikheb ze maar even laten razen .... 
  hangjeugd
  hangjeugd  
  Die ketting ook
 Die ketting ook   

Die ketting wil ze zelf om en die staartjes is volgens Pien ook helemaal 2008. Floor mot er niets van hebben, al dat gedoe...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef Beaker het volgende:
Pepijn, Linde en dat huppeltje van Thies

Jet is echt een blok aan mijn been* mama, mama, maaamaaa! grijpt been vast en laat niet meer los *
Hoop dat deze faaaaase snel over zal zijn, want dit is niet handig

Gisteren taartjes gebakken, want ik ben jarigJet vond het geweldig, maar was heel boos toen we klaar waren en ik het op gingen ruimen! Logisch, maar hoe los je dit nou op? Ikheb ze maar even laten razen ....
zie foto's in fototopic
Floor en Pienhangjeugd

Die ketting ook

En het gaat steeds sneller!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:06 schreef Stiemie het volgende:
maar ze is ineens zo groot.

Pffff
 Pffff Ik stuur je wel even een pm met de link
 Ik stuur je wel even een pm met de link   

Wat is Meike groo-hoot!
 Wat is Meike groo-hoot! 

Die haarspeldjes zijn zoooooo cute.. (en Meike zelf ook natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef Stiemie het volgende:
Ahhh op zo'n filmpje lijkt ze ineens weer jonger dan op de foto's. En die haarspeldjes

)  ik moet me elke keer inhouden om er ook niet een paar voor Ethan te kopen
)  ik moet me elke keer inhouden om er ook niet een paar voor Ethan te kopen   Ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen om z'n haar te knippen, maar het wordt nu wel erg lang aan de voorkant en daar krult het niet zo erg als aan de achterkant. Hij heeft echt mijn haarsoort geërfd, inclusief Arnie-flappen:
 Ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen om z'n haar te knippen, maar het wordt nu wel erg lang aan de voorkant en daar krult het niet zo erg als aan de achterkant. Hij heeft echt mijn haarsoort geërfd, inclusief Arnie-flappen: 

Ja, en "weerbaar". Ook zoiets..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...Wat doen die lui op het KDV ??? Kinderen groot maken ? Zelfstandig worden ??

.
 .

Ik ben nu al sinds zondag grieperig, koortsig en snotterig. Linde is natuurlijk na 2 daagjes alweer helemaal de oude en ik zit al de hele week ziek thuis. Ik hoef maar een klein dingetje te doen (vaatwasser uitruimen ofzo) en het zweet staat alweer op mijn rug
  Ik ben nu al sinds zondag grieperig, koortsig en snotterig. Linde is natuurlijk na 2 daagjes alweer helemaal de oude en ik zit al de hele week ziek thuis. Ik hoef maar een klein dingetje te doen (vaatwasser uitruimen ofzo) en het zweet staat alweer op mijn rug  

van harte!
 van harte! 

en mama's
 en mama's  

!!
  !!

Een heel ander gezichtje vergeleken met 3 maanden terug.
 Een heel ander gezichtje vergeleken met 3 maanden terug. 

Hoewel het (nog) niet zo indrukwekkend is als vorig jaar, doet het toch wel weer wat.
 Hoewel het (nog) niet zo indrukwekkend is als vorig jaar, doet het toch wel weer wat. , maar eigenlijk stiekem ook nog een minimanneke!
 , maar eigenlijk stiekem ook nog een minimanneke!  
  ), prachtige praters, dwarse deugnietjes, beresterke branieschoppers en schattige superdreumessen!
 ), prachtige praters, dwarse deugnietjes, beresterke branieschoppers en schattige superdreumessen!

!
 !

Lis en Simon!
 Lis en Simon!

), hij voor. dat zou een wat veiliger gevoel geven. hier werkte 't niet en bovendien past 't maar nauwelijks.
 ), hij voor. dat zou een wat veiliger gevoel geven. hier werkte 't niet en bovendien past 't maar nauwelijks.  

Lis en Simon, tot over 4 maanden
 Lis en Simon, tot over 4 maanden  

Fons wacht meestal gewoon tot zijn middagdutje, ook handig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
En die kon dat echt dagenlang volhouden als z'n moeder hem geen luier gaf.

van Maud
 van Maud 

wat gaat het toch hard allemaal
 wat gaat het toch hard allemaal   
  Jet had vanmorgen heerlijk peer met kiwi op en daarna een pakje appelsap ........ zojuist poepte ze alles onder
  Jet had vanmorgen heerlijk peer met kiwi op en daarna een pakje appelsap ........ zojuist poepte ze alles onder   
   misschien was de combi toch niet zo goed achteraf gezien
  misschien was de combi toch niet zo goed achteraf gezien   ..... oeps dus
  ..... oeps dus   

Wij zijn er!!
  Wij zijn er!!

!!
 !!

en bovendien: 't wichke heeft toch ook nog een man, of is die ook al in 't bezit van een bollebuik?
 en bovendien: 't wichke heeft toch ook nog een man, of is die ook al in 't bezit van een bollebuik?

Hele fijne verjaardag
 Hele fijne verjaardag   

Ja, gezellig natuurlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef Memmel het volgende:
Nou Rocka, leuk hoor, had toch wel verwacht dat je die paar uur in de auto ervoor over zou hebben.

Ah gelukkigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef Memmel het volgende:
Nee, voor de baksels wordt al gezorgd!
 Maareh 7 dreumessen
 Maareh 7 dreumessen   Wie komen er dan allemaal?
 Wie komen er dan allemaal?

En dan natuurlijk flink knuffelen en hup, daar ging ik weer onder de tafel of achter de box.
 En dan natuurlijk flink knuffelen en hup, daar ging ik weer onder de tafel of achter de box. 

jupquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Nou, dan moeten wij maar aan deze kant van het land meeten

Volgens mij vind je in Den Haag eo meer buitenland dan in Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:16 schreef p_iglet het volgende:
marit moet je maar niet in het buitenland gaan wonen

Voor een kerstmarkt ga je toch naar Valkenburgquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:44 schreef marit1978 het volgende:
hahaha, zo zie je maar weer hoe groot Nederland is !
mijn roots liggen in Utrecht, kom daar vást wel eens nog in mijn zw.schapsverlof
dan is het opeens qua meet-plek een ander verhaal he ?
Wie weet is er dan ergens een leuke kerstmarkt ofzo ten oosten van Utrecht?

Ik denk al, Nijna hier posten? Mirte is toch pas volgende week jarig? Gelukkig, ben niet gekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef Nijna het volgende:
Nog een weekje, dan mag ik hier ook aanschuiven met mn kleine grote meid...

.
.  

".
 ".  .
 . .
 . .
 .

wat moet dat worden met jou, nu al een kleine charmeur
 wat moet dat worden met jou, nu al een kleine charmeur  

Ik heb het wel voor de familie over (het was ook een super-super-superfijne opa
  Ik heb het wel voor de familie over (het was ook een super-super-superfijne opa   ) en ik weet dat ze het ook heel erg waarderen dat we alledrie overkomen, maar dit zijn echt van die momenten dat je je goed realiseert hoe kut het soms is om (schoon)familie zo ver weg te hebben
 ) en ik weet dat ze het ook heel erg waarderen dat we alledrie overkomen, maar dit zijn echt van die momenten dat je je goed realiseert hoe kut het soms is om (schoon)familie zo ver weg te hebben   

We zijn vorig jaar toen Ethan zo'n 9 weken was voor het laatst (en voor het eerst met z'n 3en, dus gelukkig heeft opa z'n achterkleinzoon nog wel ontmoet
  We zijn vorig jaar toen Ethan zo'n 9 weken was voor het laatst (en voor het eerst met z'n 3en, dus gelukkig heeft opa z'n achterkleinzoon nog wel ontmoet   ) op bezoek geweest (want toen kon Ethan nog in zo'n hangwiegje in het vliegtuig en dat ging echt helemaal prima, heeft geen kik gegeven) en waren eigenlijk pas weer van plan om te gaan als hij wat ouder was, juist omdat we het niet zagen zitten om met een dreumes te vliegen
) op bezoek geweest (want toen kon Ethan nog in zo'n hangwiegje in het vliegtuig en dat ging echt helemaal prima, heeft geen kik gegeven) en waren eigenlijk pas weer van plan om te gaan als hij wat ouder was, juist omdat we het niet zagen zitten om met een dreumes te vliegen   Ik ben dus ook heel benieuwd hoe het zal gaan nu - een draagdoek is idd wel een goed idee voor als hij rustig is/slaapt en gelukkig kan hij zichzelf goed vermaken met de kleinste dingen, dus ik heb op zich wel goede hoop.  Het is een beetje gek, want ik zie er ook wel naar uit om iedereen weer te zien, maar de omstandigheden zijn dit keer niet zo vrolijk
  Ik ben dus ook heel benieuwd hoe het zal gaan nu - een draagdoek is idd wel een goed idee voor als hij rustig is/slaapt en gelukkig kan hij zichzelf goed vermaken met de kleinste dingen, dus ik heb op zich wel goede hoop.  Het is een beetje gek, want ik zie er ook wel naar uit om iedereen weer te zien, maar de omstandigheden zijn dit keer niet zo vrolijk   (en ik heb het gigadruk op m'n werk, dus het komt qua timing allemaal ontzettend beroerd uit, maar ja..  niets aan te doen natuurlijk)
  (en ik heb het gigadruk op m'n werk, dus het komt qua timing allemaal ontzettend beroerd uit, maar ja..  niets aan te doen natuurlijk)

hihi, wat vonden de medepassagiers er van ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:18 schreef Memmel het volgende:
ik had zo'n microfoon van V-tech, die vond ze super!

Flenzenkinderen zijn echt hangerig, mopperig, humorloos, kort gelont en gewoon nog niet ok. Ik heb niet het idee dat ze zieker worden, maar echt vooruitgang zie ik ook nog niet. Ma Pannekoek is ook net haar bed uit en Pa Pannekoek loopt ook wat verkouden rond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:56 schreef Deepfreeze het volgende:
KP, hoe gaat het vandaag met je flensjes?

wat erg zeg!
  wat erg zeg!

KP! Maar dan heb je wel een verháál (wat het nog jaren-en jaren goed zal doen op bruiloften en partijen. "Ja, wij gingen dus ook eens vliegen. Op huwelijksreis. En toen...") Pffff... Zal je gebeuren zeg.
 KP! Maar dan heb je wel een verháál (wat het nog jaren-en jaren goed zal doen op bruiloften en partijen. "Ja, wij gingen dus ook eens vliegen. Op huwelijksreis. En toen...") Pffff... Zal je gebeuren zeg.

Hij heeft een treintje, met daarop staafjes, waar weer blokjes (met gaatjes) overheen kunnen. Een week geleden haalde hij alle blokjes van de trein, en als wij netjes de blokjes weer terugzetten, haalde hij ze er zo snel mogelijk af, om ze vervolgens door de woonkamer te verspreiden
 Hij heeft een treintje, met daarop staafjes, waar weer blokjes (met gaatjes) overheen kunnen. Een week geleden haalde hij alle blokjes van de trein, en als wij netjes de blokjes weer terugzetten, haalde hij ze er zo snel mogelijk af, om ze vervolgens door de woonkamer te verspreiden  

Dat wordt nog wat later
 Dat wordt nog wat later 

kijkt in de spiegel, wijst en zegt: "allah!" (of iets wat er op lijkt! (verkeerde geloof, en een meetje megalomaan, maar ach. t kind is 13 mnd
 kijkt in de spiegel, wijst en zegt: "allah!" (of iets wat er op lijkt! (verkeerde geloof, en een meetje megalomaan, maar ach. t kind is 13 mnd  )
 )

<3
 <3 daarna liggen hij en ik dubbel van het lachen). En als je zegt doe es een boertje doet ie 'Buh!'
 daarna liggen hij en ik dubbel van het lachen). En als je zegt doe es een boertje doet ie 'Buh!'  En 'Ga je poepen?' dan zegt hij 'Poepen bleh bah, poepen is sies' en vervolgens gaat hij persen met een 'Umng' op het einde en  loopt ie zelfs rood aan
 En 'Ga je poepen?' dan zegt hij 'Poepen bleh bah, poepen is sies' en vervolgens gaat hij persen met een 'Umng' op het einde en  loopt ie zelfs rood aan  Van wie hij dat toch geleerd heeft!
 Van wie hij dat toch geleerd heeft! 

ik zat dit weekend wel een beetje in mentale crisis over de reis, maar nu heb ik zoiets van.. ah f..ck it, ik kan er toch niets aan doen en we zien wel wat er gebeurt. Het is maar 1 dag, dat moeten we wel kunnen handelen.
  ik zat dit weekend wel een beetje in mentale crisis over de reis, maar nu heb ik zoiets van.. ah f..ck it, ik kan er toch niets aan doen en we zien wel wat er gebeurt. Het is maar 1 dag, dat moeten we wel kunnen handelen. Dat wild met z'n hoofd of hele lichaam zwaaien en dan keihard lachen doet hij trouwens de hele dag door, het lijkt wel alsof ie er op kickt om duizelig te worden?
  Dat wild met z'n hoofd of hele lichaam zwaaien en dan keihard lachen doet hij trouwens de hele dag door, het lijkt wel alsof ie er op kickt om duizelig te worden?   Hij gooit zichzelf ook achterover als je hem optilt, dat vindt hij ook erg grappig (ik wat minder, want ik ben altijd bang dat ie opeens uit m'n handen glipt
  Hij gooit zichzelf ook achterover als je hem optilt, dat vindt hij ook erg grappig (ik wat minder, want ik ben altijd bang dat ie opeens uit m'n handen glipt   )?
)?  wil je Ethan uit komen leggen dat een Wheelybug heel erg leuk is? Ethan duwt 'm vooralsnog alleen maar weg en is meer geïnteresseerd in kleine stofjes en kruimeltjes op de vloer
  wil je Ethan uit komen leggen dat een Wheelybug heel erg leuk is? Ethan duwt 'm vooralsnog alleen maar weg en is meer geïnteresseerd in kleine stofjes en kruimeltjes op de vloer   (misschien toch maar vaker stofzuigen
 (misschien toch maar vaker stofzuigen   )
)

Beterschap. Hopelijk zijn de kiesjes snel door!
 Beterschap. Hopelijk zijn de kiesjes snel door! ) aan het swingen is
 ) aan het swingen is   

Beterschap voor Maud!
  Beterschap voor Maud! 

Campingbedje is niet nodig voor Linde hoor. Ze slaapt net zo makkelijk in de kinderwagen dus dat scheelt
  Campingbedje is niet nodig voor Linde hoor. Ze slaapt net zo makkelijk in de kinderwagen dus dat scheelt   

Tot morgen
  Tot morgen  
  vandaag
  vandaag   

2 tanden in 4 dagen. Is dat een record?
 2 tanden in 4 dagen. Is dat een record? 

quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Alvast heel veel plezier gewenst voor morgen!
Hier is tand 6 door!2 tanden in 4 dagen. Is dat een record?
En een ondertand op springen, en mss ook ondertand nr 4.
 We hadden er hier twee ondertandjes in 3 dagen. En boven komt er ook 1 aan.
 We hadden er hier twee ondertandjes in 3 dagen. En boven komt er ook 1 aan. 

Nee, ik denk dat ze op zich wel voldoende voeding binnenkrijgt via het normale eten, maar om meteen van 3 naar geen voeding te gaan is denk ik iets teveel van het goede. Dus was ik een veilige overgang aan het bedenken. Met hulp van P_iglet heb ik nu besloten om de ochtend en middagfles te vervangen door rijstemelk. Ze eet immers gewoon brood/crackers dus voor de voedingswaarde is het niet nodig, meer als dorstlesser in de vorm van een warme fles na het waker worden en voor het slapen 's middags. De avondfles hou ik er voorlopig dan wel nog in. 's avonds eet ze niet altijd even goed en dan is het 'aftappen' voor het slapen gaan wel zo fijn voor haar. Met een volle warme buik is het toch lekker in slaap vallen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:31 schreef owlet het volgende:
Chaca
Is het denk je echt nodig om een volledige melkvervanger te zoeken op deze leeftijd? Als ze verder goed en gezond eet dan zou ze toch alles uit de andere voedingsmiddelen moeten halen lijkt me?

Memmel heeft een prachtig huis met heeeeerlijke poffertjes
 Memmel heeft een prachtig huis met heeeeerlijke poffertjes  en leuke bouwvakkers
  en leuke bouwvakkers   

quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Memmel het volgende:
Oh vind je echt? Het was vader en zoon hoor...oja, die timmerman die binnenkwam niet nee, die is getrouwd.
Weet je wat ik nou het leukste vond? Die gezichten van jullie toen ik vertelde dat Anna een broertje of zusjes krijgt.

Oh vind je echt? Het was vader en zoon hoor...oja, die timmerman die binnenkwam niet nee, die is getrouwd.
Weet je wat ik nou het leukste vond? Die gezichten van jullie toen ik vertelde dat Anna een broertje of zusjes krijgt.
 , briljant !
 , briljant !

Memmel gaat gelijk maar voor een dubbele dosis.
 Memmel gaat gelijk maar voor een dubbele dosis. GEFELICITEEEEEERD
  GEFELICITEEEEEERD   
  voor die arme Anna met d'r blauwe kin.
 voor die arme Anna met d'r blauwe kin. 

Weet je wat ik nou het leukste vond? Die gezichten van jullie toen ik vertelde dat Anna een broertje of zusje krijgt.

wat hebben wij Fok!kers toch leuke kinderen
 wat hebben wij Fok!kers toch leuke kinderen   

Memmel nogmaals bij deze  van harte!!!
 Memmel nogmaals bij deze  van harte!!!   baby krijgt een mooie werk kamer!
 baby krijgt een mooie werk kamer! beterschap met je kin!! Kind wat ging je hard
  beterschap met je kin!! Kind wat ging je hard   

Memmel, wat leuk!!
 Memmel, wat leuk!!  

Memmel, gefeliciteerd. Een brusje voor Anna.
 Memmel, gefeliciteerd. Een brusje voor Anna.  

voor Anna
 voor Anna 

Leuk hoor! En de meetplaatjes zien er gezellig uit!
 Leuk hoor! En de meetplaatjes zien er gezellig uit!

Dat dus!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:59 schreef PM-girl het volgende:
Memmel, proficiat!!Leuk hoor! En de meetplaatjes zien er gezellig uit!

Nummer 2 wordt vast ook zo'n knapperd.
 Nummer 2 wordt vast ook zo'n knapperd.  

Memmel, gefeliciteerd!
 Memmel, gefeliciteerd! 

Arm ventje met zijn in sneltreinvaart doorkomende tandjes
 Arm ventje met zijn in sneltreinvaart doorkomende tandjes   

In het pannekoekenhuis...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Iedereen die een bacteriele bronchitis wil heeft is bij deze van harte welkom in Huize Pancake.

Arme Pien dus ook al aan de medicatie.
  Arme Pien dus ook al aan de medicatie.   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |