oma's, opa's?quote:Op maandag 29 september 2008 14:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zegt ze als ik net 80 euries heb neergeteld voor graazjie.
Het was meer kiezen....of Pien klettert van de tafel of Floor van de bank. Ik gokte erop dat Floor zou blijven zitten. NOT. En "tjee"klinkt ook cute...en dan die vingertjes erbij...quote:[b]Op maandag 29 september 2008 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:[/b
En KP met de reddingsacties, het klinkt lollig, maar dat was het vast niet toen Floor en Pien allebei vielen.
"Tjee" klinkt overigens wel weer erg cute
Beaker, dat heb je maar mooi voor mekaar met die tuit! Wat voor tactiek heb je erop los gelaten?
Dat is ook het experiment. Floor slaapt ook al vanaf haar geboorte in de garage, we zijn benieuwd wat dat met haar ontwikkeling doet.quote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef Memmel het volgende:
Zo, zal Floor zich dan lullig voelen dat mama 'koos' voor Pien en haar gewoon liet kletteren....ik voorzie een levenslang trauma hoor.![]()
Oja, vraag aan Anna nou niet waar de poes is, want dan wijst ze en zegt ze..uhhh uhhh uhhh!! pffffffoeeeee!!, met een hoop spuug enzo en dan ben je drijfnat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |