abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61995973
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:09 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Zegt ze als ik net 80 euries heb neergeteld voor graazjie.
oma's, opa's?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61996092
Oei Memmel, dat is wel even een SLIK moment ja
Goed dat je even hebt gebeld hoe het was, zal jezelf vast goed doen dat alles oke is

En KP met de reddingsacties, het klinkt lollig, maar dat was het vast niet toen Floor en Pien allebei vielen.
"Tjee" klinkt overigens wel weer erg cute

Beaker, dat heb je maar mooi voor mekaar met die tuit! Wat voor tactiek heb je erop los gelaten?

En Rocka...slapen is heeeeeeeeeeeeeeerlijk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 29 september 2008 @ 14:29:09 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61996131
hmm... graasje heeft ie ook al! En loopfiets wordt niet echt wat in en om ons huis (we wonen aan een drukke straat in een huis met houten hier en daar ongelijke vloer)
Wel erg leuke ideetjes
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61996146
Memmel !
oei, wat zul jij je rot gevoeld hebben .. hier van een afstandje moet ik ook wel beetje grinniken omdat ik me zó kan voorstellen dat ik ook weg zou lopen en niet door zou hebben wat er loos is !!!
Arm ding, nu weer oké gelukkig !?
pi_61996559
quote:
[b]Op maandag 29 september 2008 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:[/b

En KP met de reddingsacties, het klinkt lollig, maar dat was het vast niet toen Floor en Pien allebei vielen.
"Tjee" klinkt overigens wel weer erg cute

Beaker, dat heb je maar mooi voor mekaar met die tuit! Wat voor tactiek heb je erop los gelaten?
Het was meer kiezen....of Pien klettert van de tafel of Floor van de bank. Ik gokte erop dat Floor zou blijven zitten. NOT. En "tjee"klinkt ook cute...en dan die vingertjes erbij...

Hier drinken ze ook uit een tuit, maar het liefst uit een gewone beker. Floor kan dat erg goed. Pien is meer van de tuit. Dus tijdens het eten kan ik Floor helpen met drinken uit een beker en zodra zij klaar is draai ik de tuit eraf en kan Pien drinken uit het bekertje.
  maandag 29 september 2008 @ 16:09:42 #56
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61998915
Zo, zal Floor zich dan lullig voelen dat mama 'koos' voor Pien en haar gewoon liet kletteren....ik voorzie een levenslang trauma hoor.

Oja, vraag aan Anna nou niet waar de poes is, want dan wijst ze en zegt ze..uhhh uhhh uhhh!! pffffffoeeeee!!, met een hoop spuug enzo en dan ben je drijfnat.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62001344
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef Memmel het volgende:
Zo, zal Floor zich dan lullig voelen dat mama 'koos' voor Pien en haar gewoon liet kletteren....ik voorzie een levenslang trauma hoor.

Oja, vraag aan Anna nou niet waar de poes is, want dan wijst ze en zegt ze..uhhh uhhh uhhh!! pffffffoeeeee!!, met een hoop spuug enzo en dan ben je drijfnat.
Dat is ook het experiment. Floor slaapt ook al vanaf haar geboorte in de garage, we zijn benieuwd wat dat met haar ontwikkeling doet.

Dat met die poes...hahaha..dat doen ze hier ook. Ik neem 7 okt. een paraplu mee.
  maandag 29 september 2008 @ 17:38:55 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62001509
Jaja, dan laten we ze massaal blazen om de poffertjes af te laten koelen, zijn die dingen gelijk niet meer te eten. Pfffffllllllfffffssss.

We hebben sinds kort ook twee kennels in de garage, in de ene zit Luna en de andere is pas vanaf half december bezet (onze pup wordt deze week geboren!), maar Floor kan daar best in slapen hoor dinsdag. Dan voelt het toch een beetje als thuis.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62001833
Ah Memmel wat fijn dat je er alles aan doet om het je gasten naar hun zin te maken

Moeten we nog speciale beschermende handschoentjes voor onze kinderen meenemen of denk je dat je je in kunt houden? Oh ik weer trouwens niet of Linde wel meekomt. Misschien is ze dan logeren
  maandag 29 september 2008 @ 17:58:28 #60
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62001976
Ik me inhouden? Ik heb ook nog een geluidsdichte zolderkast....dan kunnen wij pas echt rustig genieten van ons kopje thee/koffie!
pi_62003075
Waar ik eerder vandaag 2-1 schreef. Floor heeft nu een 2e voorhoofd.....

Aha een kennel. Ben benieuwd wat ze daarvan vindt. Lijkt me zo overzichtelijk. Trouwens lijkt me 1 dreumes in tha house ook echt overzichtelijk....mmm...misschien toch maar eentje naar het asiel.
pi_62003249
Pannekoek, ik heb nog een vacature. Mocht 1 van je meiden interesse hebben, geef maar een gil. Wij streven het principe ´omstebeurt´ na, ik weet niet of dat voor problemen zou zorgen?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 29 september 2008 @ 21:12:04 #63
190853 RockabeIIa
pi_62007484
kennel... kippenhok dan?

Effe boodschappen gedaan in deutschland en daarna de ikea afgestruind. Ook nog even de Intertoys binnengelopen met Brent. Ik heb een lekke tractor gezien voor hem, maarja dan moet eerst de tuin opnieuw betegeld zijn dus dat wordt hem niet... Verder zoeken dus!
pi_62008450
Pepijn in de efteling

maandag 29 september 2008 @ 21:42:10 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62008539
En de treinset die ik gisteren in het speelgoedtopic heb gepost, is dat niets voor Brent Rocka?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62009735
KP, ik vind het wel zielig voor Floor hoor. In de graazjie.

Speciaal voor Viefke, mislukte huppelfilmpjes.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62016008
Wel of niet mislukt, we kunnen wel weer mooi die knappe bijna-peuter van je bewonderen....
pi_62017345
Wat een lief huppeltje Moonah!!
En pepijn wordt ook al een grote dreumes!

We hebben hier een kleine knuffelaar.. Heel gek, Hij was absoluut niet van knuffelen, kusjes enzo. En sinds gisteren begint hij ons echt te knuffelen, lekkere natte zoenen, en hangt om elk lichaamsdeel dat hij te pakken kan krijgen (been, arm, hoofd) =>
Maar verder ook nog lekker zelfstandig de woonkamer aan het verkennen (geen zwaan-kleef-aan). Dus geen idee waarom hij nou opeens zo aanhankelijk is, maakt ook niet uit.. Wij hebben een knuffelkind
pi_62017382
Thies
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62021567
*foto weer weg *

*OPSPORING VERZOCHT*
Wie o wie heeft mijn kleine baby gezien? Ik zie hier in huis alleen nog maar een klein meisje dat bijna los loopt, maar van de baby is geen enkel spoor meer te vinden Al moet ik wel toegeven dat het meisje ook wel erg is... maar ze is ineens zo groot.
EINDE BERICHT

En nu eerst de filmpjes van huppelende Thies bekijken

[ Bericht 8% gewijzigd door Stiemie op 30-09-2008 20:05:11 ]
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:08:40 #71
190853 RockabeIIa
pi_62021599
och gut, dat kleine huppelklaasje

Hey, waar is je baby Stiemie? (Nog wel lekkere babyspekkies op de wangetjes zeg <3)

Pepijn, klein maar fijn!

Vivi, Brent krijgt van zijn paps een duplo-treinset maar die van Dean is ook gaaf, zeg.
pi_62021619
Ohhhhhhhhhhhjeeeee Stiemie, wat is ze al groot. Het echte baby is er inderdaad helemaal af aan het gaan....

Hier trouwens ook hoor. Ik heb ook geen babietje meer, zelfs geen dreumes meer...nou, ja bijna niet meer dan. Ze gaat zo hard. Zal binnenkort ook maar weer es een update plaatsen....
pi_62021759
Thies wat ben jij een lekker huppeltje zeg !
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:16:02 #74
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62021777
Chaca ik heb dat gevoel hier ook een beetje en daarom post ik niet zoveel meer over Kaith je merkt dat ze er hier uitgroeit. Ze is echt al bijna een peuter en weinig dreumes meer aan.

Kaith gaan we naar bed toe: Denk het niet,
Kaith we gaan aankleden en dan naar de auto: is goed,
als je nu niet luistert dan gaan we niet naar de auto: dan niet!!!

Bijdehandje...

Vrijdag was de psz een groot succes en moest ik haar als een zak aardappelen over mijn schouder slingeren bij wijze van spreke want mevrouw wilde niet naar huis. En ze ging meteen mee in de groep, boekje lezen bij de juf, puzzels maken en achter de geitjes aan in het weiland. Toen ik haar eindelijk in haar jasje had en uitgezwaaid door twee juffen meekreeg stond ze te zwaaien en dag te roepen door het raam heen. Daahaaag kiendjes...
pi_62022599
De dames zijn vandaag een beetje hangerig (zie foto)...

Tussen de middag wilden ze ook niet eten, wat eigenlijk nooit gebeurt, want ze zijn directe familie van de KLIKO bak....Maar wat schetst mijn verbazing...Als je 16 maanden bent wil je natuurlijk je brood met een klein vorkje eten

Wat doen die lui op het KDV ??? Kinderen groot maken ? Zelfstandig worden ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')