abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62089867
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Nou, dan moeten wij maar aan deze kant van het land meeten
jup
En waar is deze kant van het land dan?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62098298
Ik had de meiden woensdag al ziek opgehaald van het kdv. Gisterochtend zijn ze wel even geweest om rond 11.30 naar de huisarts te gaan met hun papa. Floor aan de antibiotica (infectie luchtweg) en Pien (nog ) niet. Maar daar kan ik natuurlijk op wachten. Vandaag passen mijn ouders op, dus ben benieuwd of er nog een kuurtje gehaald moet worden....

Ik heb volgens mij al vaker een meet afgezegd, vanwege flenzenziekte. Ik hoop zo dat ze allebei ok zijn as dinsdag..
pi_62099544
Oei, KP, hopen maar !!!

"mijn" kant van het land is zuid-zuidlimburg..alles onder Weert is makkelijk haalbaar, anders is het toch al snel weer ver weg hoor!
pi_62100342
marit moet je maar niet in het buitenland gaan wonen
pi_62100387
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:16 schreef p_iglet het volgende:
marit moet je maar niet in het buitenland gaan wonen
Volgens mij vind je in Den Haag eo meer buitenland dan in Zuid-Limburg
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62100440
hihi nee joh, dat noemen ze multi-cultureel met veel " nieuwe" nederlanders.
pi_62100493
Kersjes, verstoppertje spelen is leuk!
Davinia, fijn dat het een tandje zonder veel problemen was. Mag ook wel eens
KP, beterschap met je pannenkoekjes!

deze kant is Enschede.. Weert is volgens mij wel een heel end naar het zuiden
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:31:50 #183
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62100707
Ach, grenst allebei aan Duitsland, dus wat dat betreft hebben jullie wel overeenkomsten..

Tref je elkaar in Nijmegen... allebei halverwege...
pi_62100913
Ik denk dat we nog beter in duitsland kunnen meten, ergens langs die grote autobahn. Dat is de snelste weg van hier naar zuid limburg. Ligt moviepark-germany niet ongeveer halverwege?
pi_62102208
hahaha, zo zie je maar weer hoe groot Nederland is !

mijn roots liggen in Utrecht, kom daar vást wel eens nog in mijn zw.schapsverlof
dan is het opeens qua meet-plek een ander verhaal he ?
Wie weet is er dan ergens een leuke kerstmarkt ofzo ten oosten van Utrecht?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:15:21 #186
144006 chacama
Ondernemend!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:47:55 #187
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62103398
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:44 schreef marit1978 het volgende:
hahaha, zo zie je maar weer hoe groot Nederland is !

mijn roots liggen in Utrecht, kom daar vást wel eens nog in mijn zw.schapsverlof
dan is het opeens qua meet-plek een ander verhaal he ?
Wie weet is er dan ergens een leuke kerstmarkt ofzo ten oosten van Utrecht?
Voor een kerstmarkt ga je toch naar Valkenburg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62103927
hahahaha
ja.. heel nederland wel ja
maar aangezien ik 10min. van Valkenburg woon zou ik toch opteren voor elders

maar...als het een meet wordt, lijkt me V'burg ook prima hoor!
Carpoolen vanaf mij ?
*bus slagroom*
*warme chocomelk*

lijkt me wel wat !
pi_62104807
Nog een weekje, dan mag ik hier ook aanschuiven met mn kleine grote meid...
Fake it till you make it...
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:33:23 #190
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62105920
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef Nijna het volgende:
Nog een weekje, dan mag ik hier ook aanschuiven met mn kleine grote meid...
Ik denk al, Nijna hier posten? Mirte is toch pas volgende week jarig? Gelukkig, ben niet gek

Trouwens, wat is nou precies zoveel beter aan uit een tuit te drinken dan uit een fles?
Flescariës zou je toch ook kunnen krijgen als je de hele dag uit een tuit loopt te lurken toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62107933
Nee je bent niet gek Davinia .
Ik kan je niet vertellen wat het verschil tussen tuit en fles is mbt flescariës. Gaat het er niet om dat je niet de hele dag aan die dingen lurkt als er iets van limonade ofzo inzit?
Water kan geen kwaad lijkt me. Uit een gewone beker worden natuurlijk niet de hele dag kleine slokjes genomen en uit een fles of tuit kan dat wat makkelijker wel, is dat niet het euvel?
Fake it till you make it...
pi_62109696
Zo wij hadden vandaag voor het eerst een echte krijsbui midden in een winkel omdat meneer zijn zin niet kreeg.

We waren even kijken bij een nieuw kinderwinkeltje hier in de buurt en daar hadden ze een koeienloopfiets staan. Pepijn was meteen helemaal idolaat van dat ding, maar tsja mama koopt niet even een loopfiets.
Daar was pepijn het niet mee eens. Echt gillen/krijsen/spartelen.
hihi mama kon er wel om lachen.

Gelukkig issie nu wel dolgelukkig met zijn gekregen leesboekje.
Het prentenboekje van de kinderboekenweek is erg leuk!! Een boekje over fietsen. Het achterliggende verhaal is voor de kleintjes nog te moeilijk, maar de plaatjes zijn erg leuk om naar te kijken.
pi_62109748
welkom in de wereld van dreumes-driftbuien !
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:57:00 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62114427
Ik was vandaag ook met Dean in den bieb, liep daar een elfachtig blond meisje van een jaar of 4..Dean werpt een blik op d'r en klampt zich met twee armen om d'r heen vast, zo, die is gevangen, en kijkt met een hemelse blik omhoog terwijl ie hele verhalen tegen d'r begint af te steken. Meisje keek mij een beetje vertwijfeld aan en zei "Ik versta hem niet zo goed... ".

Ik zei dat dat wel logisch was .

Anyway, hij wilde haar niet meer los laten dus ik heb zijn armjes losgewurmd waarop ze naar haar mama liep..Dean erachteraan en meteen die moeder aan d'r jas trekken en weer beginnen te pruttelen en babbelen met zijn meest overtuigende Prince Charming smile..

Maar goed, ze gingen toch echt weg en meneertje wierp zich toen hij haar niet meer kon bijhouden melodramatisch op de grond alsof de liefde van zijn leven hem gedumpt had .

Ik stond het tafereel echt met verbazing gade te slaan, het leek wel of ie op slag verliefd was ofzo .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62115458
Aaaaaah Dean!!!! wat een drama koning

En pepijn, een koeienloopfiets is natuulijk ook wel helemaal geweldig!
pi_62117475
Dean wat moet dat worden met jou, nu al een kleine charmeur
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:44:07 #197
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62117510
Awwww Dean

De opa van mijn man is vanochtend overleden en ik ben de hele dag bezig geweest vluchten te regelen (naar Pasco, Washington).. hadden we eindelijk een reservering gemaakt, moesten we alsnog in persoon naar Schiphol omdat Northwest geen e-tickets afgeeft voor infants en omdat we binnen een week vertrekken sturen ze het papieren ticket ook niet meer op.. grrr... en ik heb nu al zo geen zin in die vlucht van 10 uur met Ethan op schoot Ik heb het wel voor de familie over (het was ook een super-super-superfijne opa ) en ik weet dat ze het ook heel erg waarderen dat we alledrie overkomen, maar dit zijn echt van die momenten dat je je goed realiseert hoe kut het soms is om (schoon)familie zo ver weg te hebben
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62117764
Ai Jelly, gecondoleerd....
Kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt, maar ik vind het wel heel knap dat jullie helemaal die kant op reizen.
Heb je veel familie in Amerika wonen?
Sterkte.....
pi_62117823
pff jelly gecondoleerd, en veel sterkte met vliegen.
Hopen op een lege stoel naast jullie!
Is misschien een draagdoek een optie, kan ethan daar in hangen en kun je daarmee evt door het gang pad heen en weer lopen om hem in slaap te krijgen.
Of zal hij op schoot wel in slaap vallen?
pi_62117968
Wat verdrietig Jelly, gecondoleerd.
Heeft Ethan zijn overgrootvader nog veel gezien? Pasco is niet bepaald om de hoek en Ethan nog niet zo oud natuurlijk...
Vliegen met een kind lijkt me dus inderdaad superveel gedoe. Heb je al meer zulke lange afstanden met hem gereisd? Gaat dat een beetje? Los van het vervelende stoel-moeten-delen.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')