Ja, en "weerbaar". Ook zoiets..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...Wat doen die lui op het KDV ??? Kinderen groot maken ? Zelfstandig worden ??
Fons wacht meestal gewoon tot zijn middagdutje, ook handig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
En die kon dat echt dagenlang volhouden als z'n moeder hem geen luier gaf.
Ja, gezellig natuurlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef Memmel het volgende:
Nou Rocka, leuk hoor, had toch wel verwacht dat je die paar uur in de auto ervoor over zou hebben.
Ah gelukkigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef Memmel het volgende:
Nee, voor de baksels wordt al gezorgd!
jupquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Nou, dan moeten wij maar aan deze kant van het land meeten
Volgens mij vind je in Den Haag eo meer buitenland dan in Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:16 schreef p_iglet het volgende:
marit moet je maar niet in het buitenland gaan wonen
Voor een kerstmarkt ga je toch naar Valkenburgquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:44 schreef marit1978 het volgende:
hahaha, zo zie je maar weer hoe groot Nederland is !
mijn roots liggen in Utrecht, kom daar vást wel eens nog in mijn zw.schapsverlof
dan is het opeens qua meet-plek een ander verhaal he ?
Wie weet is er dan ergens een leuke kerstmarkt ofzo ten oosten van Utrecht?
Ik denk al, Nijna hier posten? Mirte is toch pas volgende week jarig? Gelukkig, ben niet gekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef Nijna het volgende:
Nog een weekje, dan mag ik hier ook aanschuiven met mn kleine grote meid...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |