abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 00:04:18 #201
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62119605
Dank jullie We zijn vorig jaar toen Ethan zo'n 9 weken was voor het laatst (en voor het eerst met z'n 3en, dus gelukkig heeft opa z'n achterkleinzoon nog wel ontmoet ) op bezoek geweest (want toen kon Ethan nog in zo'n hangwiegje in het vliegtuig en dat ging echt helemaal prima, heeft geen kik gegeven) en waren eigenlijk pas weer van plan om te gaan als hij wat ouder was, juist omdat we het niet zagen zitten om met een dreumes te vliegen Ik ben dus ook heel benieuwd hoe het zal gaan nu - een draagdoek is idd wel een goed idee voor als hij rustig is/slaapt en gelukkig kan hij zichzelf goed vermaken met de kleinste dingen, dus ik heb op zich wel goede hoop. Het is een beetje gek, want ik zie er ook wel naar uit om iedereen weer te zien, maar de omstandigheden zijn dit keer niet zo vrolijk (en ik heb het gigadruk op m'n werk, dus het komt qua timing allemaal ontzettend beroerd uit, maar ja.. niets aan te doen natuurlijk)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62122546
bah Jellyrose, wat vervelend..gecondoleerd!
pi_62122963
Jellyrose gecondoleerd.

Misschien hebben memmel en slaapmeisje nog wat vliegtips voor je? Die zijn laatst met hun dreumes op vakantie geweest met het vliegtuig. Nieuwe speeltjes doen het in ieder geval altijd goed heb ik begrepen. Dus misschien wat goedkope dingetjes inslaan bij Kruidvat/action/speelgoedwinkel?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:55:08 #204
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62122975
Jellyrose, gecondoleerd.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:18:26 #205
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62124743
Jellyrose gecondoleerd. Tien uur is idd een lange vlucht. Zorg in ieder geval dat je neusdruppels bij je hebt, mocht Ethan wat verkouden zijn. Verder heeft Anna eigenlijk zowel de heen als terugvlucht geslapen (maar dat was maar 3 uur). Voor tien uur zou ik het ook niet echt weten. NIeuwe speeltjes (ik had zo'n microfoon van V-tech, die vond ze super!) en een pop up boekje van de Hema en karrevrachten liga....deden het bij ons goed (in de bus dan, want in het vliegtuig sliep ze). Succes joh.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62125411
Jelly gecondoleerd. Op dat soort momenten kan ik me voorstellen dat het onhandig is dat de familie zo ver weg woont. Heb zo geen tips voor je in het vliegtuig, 10 uur is ook een hele poos. Een nachtvlucht is dan misschien wel handig, maar zo te horen was het al genoeg gedoe om gewoon tickets te krijgen.. Veel succes !

En pepijn een echt driftbui.. Gelukkig kon je er nog om lachen. Heel soms zie je dan moeders helemaal verstijven, of juist boos worden ofzo. Lijkt me niet echt een oplossing.

En dean, een echt vrouwenverslindster

KP, hoe gaat het vandaag met je flensjes?

En kerst&utrecht he.. Dat moet misschien wel lukken. We zijn met kerst in de buurt, En misschien de 1a2 dagen erna ook nog. Maar dat duurt nog zo lang. Ik wacht geduldig af, en schrijf stiekem in de agenda een after-christmas-meeting
pi_62125886
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:18 schreef Memmel het volgende:
ik had zo'n microfoon van V-tech, die vond ze super!
hihi, wat vonden de medepassagiers er van ?
of is dat niet zo'n galm-ding ?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:23:53 #208
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62125932
Die vonden het niet erg, Anna wond ze om haar vingertje met een glimlach van oor tot oor.
Wat doe jij hier nog? Ga eens puffen joh!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62126135
haha
geen gepuf nodig hier hoor helaas..je moet nog even geduld hebben !
pi_62126620
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:56 schreef Deepfreeze het volgende:

KP, hoe gaat het vandaag met je flensjes?
Flenzenkinderen zijn echt hangerig, mopperig, humorloos, kort gelont en gewoon nog niet ok. Ik heb niet het idee dat ze zieker worden, maar echt vooruitgang zie ik ook nog niet. Ma Pannekoek is ook net haar bed uit en Pa Pannekoek loopt ook wat verkouden rond.

Jelly, succes en sterkte de komende tijd ! Wat onwijs lief dat jullie met de hele familie die kant op gaan.

Vriendin van mij ging afgelopen maandag op huwelijksreis (incl. 1,5 jaar oude dochter ). Na 12 uur vliegen dachten ze er eindelijk te zijn, MAARRRRRRRR ze zijn waren gewoon weer op Schiphol.
NA 12 UUR VLIEGEN

Na 6 zes uurtjes was er een defect aan de motoren en gingen ze terug. Piloot had ervoor gekozen om niets te zeggen. Om paniek te voorkomen.

Eenmaal terug op schiphol, konden ze een hotel in om uiteindelijk dezelfde nacht weer te vertrekken....
pi_62126738
Oh !!!
wat érg !!!

sterkte met deze lange dag nog KP !
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:42:31 #212
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62127371
Jellyrose, gecondoleerd en succes met organiseren!

KP wat erg zeg!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62132381
Jellyrose gecondoleerd! Het lijkt me ook niet zo fijn om zolang met een dreumes in het vliegtuig te zitten, succes ermee!

KP, beterschap voor de hele familie pannekoek.
En dat verhaal, wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg!

Damian is ook nog steeds ziek. Hij heeft al 6 dagen koorts boven de 40 graden koorts en hij is met momenten echt ontroostbaar, dan loopt hij een uur te krijsen en te huilen van de pijn en van verdriet, erg zielig.
We zijn net maar naar de huisartsenpost geweest. De arts kon niks vinden maar omdat het al zo lang duurt en Damian ergens last van lijkt te hebben, hebben we toch een antibioticakuur meegekregen.
Hopelijk knapt hij nu snel op.
pi_62132463
KP! Maar dan heb je wel een verháál (wat het nog jaren-en jaren goed zal doen op bruiloften en partijen. "Ja, wij gingen dus ook eens vliegen. Op huwelijksreis. En toen...") Pffff... Zal je gebeuren zeg.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62134227
Och Damian, wat sneu! Helemaal omdat hij er ook zo zielig van is, beterschap!

Meike is ook ziek
had net 40.4 graden koorts....!
Toch maar even de HAP gebeld, boven de 40 graden vind ik het altijd eng worden.
Maar aangezien ze nog goed drinkt, en redelijk te pas is, hoefden we behalve paracetamol nog niks te doen.

K_P damn wat een ellende zeg! Zowel de flensjes als dat vliegverhaal...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:22:43 #216
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62134280
beterschap voor iedereen die het kan gebruiken. Ik klop nog even heel hard af...

En KP dat verhaal... weet niet of ik zelf nog weer opnieuw zou zijn ingestapt..omboeken naar het dichstbijzijnde park was misschien nog prettiger geweest...
pi_62135429
Beterschap voor Damian, Meike, KP, KP-man en flensjes. En natuurlijk iedereen die ook wat kan gebruiken.

En dat vliegverhaal.. Dan moet je gewoon nog eens 12 uur zitten. De kleine zal de eerste keer maar 11 uur gemopperd hebben, dan zou ik gewoon een centerparkje opzoeken

Chris kan blokjes op een treintje stapelen Hij heeft een treintje, met daarop staafjes, waar weer blokjes (met gaatjes) overheen kunnen. Een week geleden haalde hij alle blokjes van de trein, en als wij netjes de blokjes weer terugzetten, haalde hij ze er zo snel mogelijk af, om ze vervolgens door de woonkamer te verspreiden
1 wagonnetje heeft 2 van die staafjes en platte rechthoekige blokjes met 2 gaatjes. En het lukt meneer gewoon om die blokjes daar netjes af te halen, en weer terug te doen. Hij heeft de hele dag geoefend, en hij had het aan het eind van de dag goed door.

En vanmiddag kwam er opeens een eetkamerstoel op ons af geschoven. Liep Chris lekker achter de stoel aan richting ons

Leuk om te zien hoe hij zich blijft ontwikkelen. Eens kijken of ze vrijdag ook tevreden zijn op het CB.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:54:12 #218
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62136137
Jelly, gecondoleerd
En dan zo lang moeten vliegen met Ethan, pfffff... Wat P_iglet ook al zegt, ik zou als ik jou was zeker je Yamo meenemen het vliegtuig in zodat je Ethan in slaap kan wandelen als het nodig is (kan trouwens ook handig zijn op het vliegveld en tijdens de uitvaart) Laat hem af en toe flink door de gangpaden uitrazen om zijn energie kwijt te kunnen en neem voldoende speeltjes mee. Niet alles tegelijk geven, maar elke paar uur iets nieuws erbij houdt het spannend voor hem. Verder zou het mooi zijn als er ook leeftijdsgenootjes van hem aan boord zouden zijn waar hij mee kan spelen, en natuurlijk zal hij tekenfilms kunnen kijken

Chris,, wat een slimmerik ben je!

Vivi, wat ontzettend lief
Zijn eerste onbeantwoorde liefde...

Beterschap voor alle zieken!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 5 oktober 2008 @ 10:35:13 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62142973
Jelly, gecondoleerd! Veel sterkte en succes tijdens de reis!

Meike en Damian, snel beter worden, hoor!

Dean Dat wordt nog wat later

DF, volgens mij hebben we dezelfde trein. en idd, eerst alles door de kamer gooien en dan de overgebleven blokjes weer terug schuiven. eraf gooien en op een andere plek weer terug schuiven. dikke pret!

voor tand nummer 6 wordt er (helaas) wel gekwijld. Ach, geen gepiep, maar wel slecht drinken, helaas.

eli loopt achter de wheelybug!
Nog niet los, maar het gaat zeer binnenkort wel komen. als hij achter een zeer soepele wheelybug kan blijven staan en lopen, kan het ook los!
en hij kent zijn eigen naam! kijkt in de spiegel, wijst en zegt: "allah!" (of iets wat er op lijkt! (verkeerde geloof, en een meetje megalomaan, maar ach. t kind is 13 mnd )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62143507
Deze Davinia?

De kleuren zijn wel wat donkerder dan op deze foto

En een kleine allah, dat moet kunnen in onze multi-culti samenleving
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:10:14 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62146597

We hebben we toen een foto van gemaakt om zeker te zin welke blokjes er zijn, en hoe hij origineel moest
pi_62146634
hihi wij hebben weer een andere variant daarop. Hier ook een groot suc6.
pi_62152904
Meike is er weer hoor, vandaag weer op en top. Praatjes voor tien, en lekker rondstappen in de kamer. We hebben een speelkasteel (soort tent) voor haar opgezet in de kamer, en nu verdwijnen steeds alle poppen in het "huis" , en Meike er steeds achteraan, erg grappig

Waarschijnlijk heeft ze gister last gehad van doorkomende kiezen, want er zijn nu een paar puntjes voelbaar.
Maar waarom dat nou met zulke hoge koorts moet????

Trouwens de wvk zou ons nog bellen aangezien ze ziek was, en dat heeft ze niet gedaan!
Vind het superslecht!
Maar we redden ons wel hier, het gaat al een stuk beter, nu die driftbuien nog zien te tackelen. (negeren zeggen ze he, oeh wat moeilijk is dat....en dan gaat ze me uit pure frustratie slaan...!) Maar ik heb wel goede hoop dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt.

Allah! oeps..... vind het wel erg grappig
pi_62154184
Karin, fijn dat je de oorzaak van de koorts wel beetje hebt nu !

Wel erg vervelend/slecht dat de wv je niet meer gebeld heeft!
Ik zou daar dus morgen weer zelf achteraan bellen hoor! Al is het maar om zelf niet met een slecht gevoel naar haar te blijven kijken .. en zéker ook om haar wel aan te geven dat ze een afspraak niet is nagekomen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:23:29 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62154397
karin wat fijn...hopelijk is het dan snel onder controle.

Eli,Allah... ach ooit komt het vast wel goed. En achter de wheeley lopen... goed man!!

DF, bouwen is hier ook populair. Vooral de duplo-lego doet het erg goed... ook qua smijten trouwens.

Hier zit ik naar een zielig meisje te luisteren. Waar ik maanden geleden riep hoe fantastisch het is dat als je kind wakker wordt en je roept, ipv te huilen, heb ik het 's avonds liever andersom. Gewoon huilen en niet heeeeeeeel zielig mama roepen. Dat snijdt door me heen als een mes...
pi_62154817
Dat kan ik me zo goed voorstellen, Chac! Hopelijk valt ze snel in slaap.
pi_62156594
owh chaca, dat is lastig. Hopelijk slaapt ze inmiddels..

Karin, wat raar dat ze niet meer heeft gebeld. Ik zou geloof ik toch even bellen. Al is het alleen maar even om een verklaring te krijgen. Misschien is ze nog wel ziek?

Chris is trouwens helemaal niet van het bouwen. Hij sloopt al onze duplo bouwwerken, houtenblokken torens en tot gisteren dus de trein. En opeens is hij 15-20 minuten rustig aan het bouwen. Zo zie je hem langzaam andere opties ontdekken dan de in-het-wilde-weg gooimodus.. Hij zat vanmiddag ook al een kwartier achter een bal aan te kruipen. Steeds vooruitgooien, en weer erachteraan.. Heerlijk
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:57:44 #228
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62156906
Ah, die trein!
Devin heeft zoiets bij mijn ouders staan. Hij speelt er niet veel mee, ik denk dat het komt doordat er dan telkens een overdreven hysterische opa of oma bij staat die als de dood is dat hij voorover op die stokjes valt en zijn oog er zo uitsteekt

Meneer was heeeeerlijk knuffelig vandaag
Hij heeft veel gelachen en probeerde ons ook aan het lachen te maken door allerlei rare streken uit te halen. Hij snapt al een poosje dat afval in de vuilnisbak moet. Als we over iets zeggen "Gooi maar in de vuilnisbak" dan doet hij dat ook. Hield hij vandaag bij mijn zusje thuis zijn fles erboven, met een grote grijns, schudde hard zijn hoofd en haalde lachend zijn fles weer weg. Later gooide hij nog wel giechelend een knuffel er in: "Weggggg!!!!"
Hij kruipt in de wasmand om ons aan het lachen te maken, probeert zijn sok over zijn hoofd te trekken, steekt een stukje aardappel in zijn oor, gaat onder zijn lege badje liggen... Niet om te klieren, het is overduidelijk dat hij in al zijn vrolijkheid wil dat we om hem lachen, en dat doen we natuurlijk ook
Hij kan ook heel goed neplachen trouwens "Hahahaha"), ook weer om een reactie van ons te krijgen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:23:04 #229
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62163077
Ow, dat treintje is een oude bekende hier. Het heeft er welgeteld 1 middag gestaan, daarna nooit meer fatsoenlijk en compleet in elkaar gekregen

Vivi, wat een dramaqueen heb je! Heeft ie dat van jou of van zijn vader? <3

En haha dat neplachen, dat doet Brent ook. En boos kijken kan ie ook (wel 2 seconden daarna liggen hij en ik dubbel van het lachen). En als je zegt doe es een boertje doet ie 'Buh!' En 'Ga je poepen?' dan zegt hij 'Poepen bleh bah, poepen is sies' en vervolgens gaat hij persen met een 'Umng' op het einde en loopt ie zelfs rood aan Van wie hij dat toch geleerd heeft!
Op de pot en wc wil hij niet. Hij vind het heel eng en houdt me dan echt als een aapje vast...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62166566
wat grappig die gespeelde emoties !

Rocka, misschien wat minder vaak de nadruk leggen op het nep-poepen? of 'bab bah, poepen is vies' ?
Poepen is poepen..nu in luier, straks op potje of wc.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:10:15 #231
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62172615
Bedankt allemaal voor de tips ik zat dit weekend wel een beetje in mentale crisis over de reis, maar nu heb ik zoiets van.. ah f..ck it, ik kan er toch niets aan doen en we zien wel wat er gebeurt. Het is maar 1 dag, dat moeten we wel kunnen handelen.

Neplachen doet Ethan ook. En zoveel mogelijk (positieve) reacties uitlokken ook. Hij kan ook echt net zolang naar je staren totdat je terugkijkt en dan tovert ie z'n meest schattige glimlach tevoorschijn en gaat heel wild staan/zitten swingen Dat wild met z'n hoofd of hele lichaam zwaaien en dan keihard lachen doet hij trouwens de hele dag door, het lijkt wel alsof ie er op kickt om duizelig te worden? Hij gooit zichzelf ook achterover als je hem optilt, dat vindt hij ook erg grappig (ik wat minder, want ik ben altijd bang dat ie opeens uit m'n handen glipt )?

Eli wil je Ethan uit komen leggen dat een Wheelybug heel erg leuk is? Ethan duwt 'm vooralsnog alleen maar weg en is meer geïnteresseerd in kleine stofjes en kruimeltjes op de vloer (misschien toch maar vaker stofzuigen )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:00:42 #232
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62173935
Is toch juist handig zo'n klein kruimeldiefje thuis

Leuk treintje zeg! Linde heeft deze van Ikea. Kan ze ook lang mee spelen altijd.

Linde heeft een leeuw om achter te lopen en dat is echt haar favoriet. Ze schuift dat ding echt het hele huis door. Gisteren heeft ze trouwens voor het eerst 3 losse stapjes gedaan. Vanaf de tafel naar mij. En ik was zo trots dat ze er helemaal verlegen van werd
pi_62174062
Hee linde goedzo!!

Meike had laatst ook een grappige actie, ze was aan het dansen, lekker met de heupjes aan het draaien enz, toen kreeg ze de sfeerhaard in de gaten, daar zit glas voor, dametje gaat ervoor staan, flink met dat kontje heen en weer en vervolgens achterom kijken waar ze zichzelf zag in het glas!

Gisteravond trouwens weer 39,6 graden koorts, en vandaag ook al de hele dag 38,6....
Ze is er niet vervelend van ofzo, en drinkt goed. Nog steeds de kiezen?
Het blijft gokken!
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:13:28 #234
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62174272
Arme Meike Beterschap. Hopelijk zijn de kiesjes snel door!

Afgelopen weekend hebben we nog een leuk filmpje gemaakt van Linde waarop ze op de muziek van een of andere hardrockband (muziekkeuze van mijn vriend ) aan het swingen is
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:48:27 #235
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62175279
Linde wat goehoed
En Meike, meid knap maar snel op.
Linde ben benieuwd naar je headbangen...

Hier kan ik mezelf wel weer voor mijn kop slaan. Was vergeten om voeding voor Maud te bestellen. Heb nu nog 1 voeding staan en morgenvroeg kan ik pas de nieuwe ophalen...hopelijk redden we dat. Ik ga voor de zekerheid nog rijstemelk halen voor als ze vroeger wakker wordt morgen. Vanochtend was het tenslotte ook al 4 uur dat ze wakker werd. En omdat mijn man niet gezien had dat ik de voedingen gesplitst had, pakte hij de 'testvoeding' die ik gekocht had. Deze voeding is wel verkrijgbaar bij de drogist, maar ook geschikt voor kinderen met Koemelkallergie. Dus ik dacht is het proberen waard. Helaas is die niet ver genoeg verfijnd, want inmiddels zit ze van voor tot achter onder de exceem en is ze zichzelf vervelend.

Stomme mama.... je moet het ook niet willen forceren...

maar goed. Dadelijk even lekker naar buiten en dan straks maar weer insmeren met anti-exceemcreme....
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:53:25 #236
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62175408
Oh, chaca, je bent geen stomme mama. Beterschap voor Maud!

En Meike ook beterschap. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Linde: laat je morgen je truuken ook zien.
Voor wie er komt even een campingbedjes-alert: ik heb GEEN campingbedje meer!!! Die staat nog in Tunesie, bedacht ik me eigenlijk vanmorgen pas. Dus indien er geslapen wordt, even een eigen bedje meenemen.
Tot zover deze mededeling van het dreumesjes-organisatie-comité
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:59:10 #237
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62175569
Arme Maud en Chaca. Zoiets kan toch gebeuren? Het is heel vervelend, maar Maud snapt echt wel dat je voor haar het beste wil hoor

Memmel zet morgen maar een lekker muziekje aan en Linde gaat swingen en op haar buik trommelen Campingbedje is niet nodig voor Linde hoor. Ze slaapt net zo makkelijk in de kinderwagen dus dat scheelt

Is het comite verder helemaal klaar voor een groep ontdekkende dreumessen?
pi_62175906
Ik heb er zin in! En Pepijn vast ook wel, veel kindjes om mee te spelen is altijd goed.
Pepijn slaapt wel weer thuis, dus geen bedje nodig.
En zolang het gezellig is wordt er uberhaupt niet geslapen door meneer.

chacama
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:21:32 #239
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62183354
Dankjulliewel voor de steun. Ze ligt nu lekker in bed....wel te roepen, maar niet zielig te huilen. F. had ze lekker in een verzorgend badje gedaan en daarna flink ingesmeerd met cetamogol en de hormoonzalf op de plekken... of beter gezegd gesmeerd met hormoonzalf en de cetamogol er tussendoor gesmeerd. Maar goed. De jeuk is als het goed is weg, dus nu zou ze lekker moeten kunnen slapen en dan morgen weer met een minder vurig huidje wakker worden.

Baal wel een beetje dat ze niet tegen die andere voeding kan, niet omdat ik dan d'r eigen moet blijven bestellen, maar meer omdat ik dus weet dat de allergie nog steeds erger is dan ik eigenlijk hoopte. Ergens diep van binnen had ik natuurlijk gehoopt dat ze die voeding wel zou kunnen verdragen en dat we dus qua tollerantie al een stuk verder waren. Maar dat is dus niet zo.......heel jammer.

@P_iglet, weet jij of rijstemelk (met toegevoegde calcium) voldoende is voor Maud qua vervanger van de Friso. Het zal uiteindelijk niet meer vergoed worden, aangezien de voeding tot 2 jaar is... dus ga ik er van uit dat ik nu nog maar 1,5 maand te gaan heb. En nu kan ik natuurlijk wel een beetje rekken door 10 november nog een bestelling te doen, maar tja, daarna houdt het toch echt op.... Ze eet verder gewoon goed, fruit en warm eten en crackers als vervanger voor brood. Ze krijgt nu nog 3 flessen op een dag en heel soms een vierde als ze van slag is 's nachts. Die vierde wil ik sowieso gaan vervangen door de rijstenmelk, omdat ze geen volledige voeding nodig heeft en dan is rijstemelk een betere optie.

Veel plezier morgen.... zal aan jullie denken als ik aan het werk ben en even naar buiten kijk
Valt vast niet op dat ik jaloers ben....toch????
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:01:16 #240
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62184835
Lullig voor Maud Chaca, maar niet zo streng zijn voor je zelf hoor, kan de beste moeder gebeuren hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:40:04 #241
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62186257
Aaaaah Chacama.... Een ander keertje dan maar, kan ik dat kleine bijdehantje van je ook weer eens zien. Hopelijk heeft ze morgen minder last van die eczeem en jij minder last van onterechte (maar wel begrijpelijke) schuldgevoelens!

Jelly, Devin zwiept zichzelf ook alle kanten op iot enthousiasme! Of dan gaat hij 50x achter elkaar nee schudden met een big smile, onderwijl "uuuuuuuhhhhhhh" roepend. Alternatief headbangen zeg maar
pi_62186642
Chaca

Appelflapjes en muffins zijn klaar Tot morgen
hopen dat Jet een beetje leuk doet, want ze behoorlijk vandaag

[ Bericht 13% gewijzigd door Beaker op 06-10-2008 22:42:02 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62187051
Chaca, wat balen dat ze er niet tegen bleek te kunnen, ze is echt wel supergevoelig wat dat aan gaat he. Sneu....
En ook sneu voor jou dat je je er zo rot over voelt. Maar anders had je het op een ander tijdstip wel een keer geprobeerd toch? Dan had je dezelfde reactie gehad.
Af en toe wat proberen lijkt me niet gek hoor

Vind het ook wel een beetje jammer dat wij totally uit de buurt van Den Haag wonen...leek me ook leuk zo'n meet!
Maar wij gaan nog een keer met Rocka en Brent meeten en dat is nog wel 100 keer zo leuk natuurlijk
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:24:13 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62187912
Alvast heel veel plezier gewenst voor morgen!

Hier is tand 6 door! 2 tanden in 4 dagen. Is dat een record?
En een ondertand op springen, en mss ook ondertand nr 4.
Ach, 4 tanden in een paar weken, niets bijzonders, toch?

Chaca, wat vervelend dat maud zo allergisch blijft! Niet te hard zijn voor jezelf, hoor!
pi_62187984
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Alvast heel veel plezier gewenst voor morgen!

Hier is tand 6 door! 2 tanden in 4 dagen. Is dat een record?
En een ondertand op springen, en mss ook ondertand nr 4.
We hadden er hier twee ondertandjes in 3 dagen. En boven komt er ook 1 aan.

Oh en Chaca:
Hardloper.
IG @webkim
pi_62188274
Meike kreeg in de vakantie in 2 weken tijd 5 tanden
En nu is ze bezig met 3 kiezen tegelijk
Mijn arme kleine koortskipje
pi_62188746
hier ook zo'n koortskip, meneer heeft eerst 2 maanden als een waterval gekwijlt, nu al 3 weken rode wangen, koorts, hangerig ellendig, bobbels in zijn kaak.... maar doorbrekende tanden ho maar...
pi_62196652
Chaca, is het gelukt vanochtend? Zoiets kan gebeuren natuurlijk. En nu weet je (helaas) ook hoe staat met haar gevoeligheid.

Chris krijgt de mamamama klank een beetje door. Gistermiddag voor het slapen gaan al een hele poos, vanochtend ook een paar keer toen ik nog even naar het toilet ging voordat ik hem uit bed plukte, maar wel alvast even de deur opendeed. En nu zit/ligt/zit hij in zijn bedje te mamamamama-en. Terwijl heer eerder gewoon huilde/brulde.
En hij heeft ook al een keer duidelijk papa gezegd toen hij vriendlief zag. Dus er zit vooruitgang in
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:24:02 #249
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62197152
Heerlijk DF. Fijn dat Chris nu het papa en mama woord leert kennen.

Alle kwijlende kindjes veel sterkte met de tanden en kiezen...

Hier was het 6 uur toen madam wakker werd. Dus fles rijstemelk gegeven en dat ging goed. En om half 10 kon ik d'r voeding halen. Dus deze mama is ook weer opgelucht. Exceem is al minder dankzij de creme. Ze heeft wel d'r nek weer open gekrabt, maar dat zijn we inmiddels gewend. Verder is ze een beetje boeverig, maar nog steeds

@Karin, als je het zo stelt...tja, klopt. Ik zou het inderdaad ook geprobeerd hebben. Dus de reactie hadden we sowieso gehad..... *gaat zich minder voor d'r kop slaan*
pi_62197372
Chaca
Is het denk je echt nodig om een volledige melkvervanger te zoeken op deze leeftijd? Als ze verder goed en gezond eet dan zou ze toch alles uit de andere voedingsmiddelen moeten halen lijkt me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')