Mooi toch, dat Pepijn zo genoten heeft en daarna geslapen? Volgens mij zou je daar de klok op gelijk kunnen zetten, de slagboom voorbij en de kinders slapen!quote:Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef p_iglet het volgende:
Dat jullie het aantal keer vallen uberhaupt nog bij kunnen houden![]()
Hier verruilt de ene bult zich voor de andere, en is meneer sinds hij 5 maanden was ofzo niet meer blauwe plek vrij geweest.
Ik vrees dat als we ooit naar de EHBO moeten ze gaan twijfelen om de kinderbescherming te bellen![]()
Onze kleine klauterkabouter. Overal moet je op, en van dat gaat 99x goed, maar die 100ste keer gaat het mis. Of je valt gewoon zomaar om omdat je toch nog niet helemaal stabiel loopt en valt dan net met je hoofd op de tafel/blokjes/etc.
Holle bolle gijs was niet eng volgens Pepijn. Alles was vooral heeel interessant. Hij heeft dus ook de hele dag tussen 11.00 en 18.00 niet geslapen. We waren vervolgens de parkeerplaats nauwelijks af of
Ja maar, ja maar, ja maar, dat merk ik toch niet....quote:Op maandag 29 september 2008 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
...
En nee memmel, dalijk krijgt ze haar vinger tussen de spaakjes![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 13:59 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, dat merk ik toch niet....
Zegt ze als ik net 80 euries heb neergeteld voor graazjie.quote:Op maandag 29 september 2008 14:07 schreef snoopy het volgende:
Op die loopfiets zie ik de S van Simon!
oma's, opa's?quote:Op maandag 29 september 2008 14:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zegt ze als ik net 80 euries heb neergeteld voor graazjie.
Het was meer kiezen....of Pien klettert van de tafel of Floor van de bank. Ik gokte erop dat Floor zou blijven zitten. NOT. En "tjee"klinkt ook cute...en dan die vingertjes erbij...quote:[b]Op maandag 29 september 2008 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:[/b
En KP met de reddingsacties, het klinkt lollig, maar dat was het vast niet toen Floor en Pien allebei vielen.
"Tjee" klinkt overigens wel weer erg cute
Beaker, dat heb je maar mooi voor mekaar met die tuit! Wat voor tactiek heb je erop los gelaten?
Dat is ook het experiment. Floor slaapt ook al vanaf haar geboorte in de garage, we zijn benieuwd wat dat met haar ontwikkeling doet.quote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef Memmel het volgende:
Zo, zal Floor zich dan lullig voelen dat mama 'koos' voor Pien en haar gewoon liet kletteren....ik voorzie een levenslang trauma hoor.![]()
Oja, vraag aan Anna nou niet waar de poes is, want dan wijst ze en zegt ze..uhhh uhhh uhhh!! pffffffoeeeee!!, met een hoop spuug enzo en dan ben je drijfnat.
Die ketting wil ze zelf om en die staartjes is volgens Pien ook helemaal 2008. Floor mot er niets van hebben, al dat gedoe...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef Beaker het volgende:
Pepijn, Linde en dat huppeltje van Thies![]()
![]()
Jet is echt een blok aan mijn been* mama, mama, maaamaaa! grijpt been vast en laat niet meer los *
Hoop dat deze faaaaase snel over zal zijn, want dit is niet handig
![]()
Gisteren taartjes gebakken, want ik ben jarigJet vond het geweldig, maar was heel boos toen we klaar waren en ik het op gingen ruimen! Logisch, maar hoe los je dit nou op? Ikheb ze maar even laten razen ....
zie foto's in fototopic![]()
Floor en Pienhangjeugd
![]()
Die ketting ook
![]()
En het gaat steeds sneller!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:06 schreef Stiemie het volgende:
maar ze is ineens zo groot.
Die haarspeldjes zijn zoooooo cute.. (en Meike zelf ook natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef Stiemie het volgende:
Ahhh op zo'n filmpje lijkt ze ineens weer jonger dan op de foto's. En die haarspeldjes
Ja, en "weerbaar". Ook zoiets..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...Wat doen die lui op het KDV ??? Kinderen groot maken ? Zelfstandig worden ??
Fons wacht meestal gewoon tot zijn middagdutje, ook handig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
En die kon dat echt dagenlang volhouden als z'n moeder hem geen luier gaf.
Ja, gezellig natuurlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef Memmel het volgende:
Nou Rocka, leuk hoor, had toch wel verwacht dat je die paar uur in de auto ervoor over zou hebben.
Ah gelukkigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef Memmel het volgende:
Nee, voor de baksels wordt al gezorgd!
jupquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Nou, dan moeten wij maar aan deze kant van het land meeten
Volgens mij vind je in Den Haag eo meer buitenland dan in Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:16 schreef p_iglet het volgende:
marit moet je maar niet in het buitenland gaan wonen
Voor een kerstmarkt ga je toch naar Valkenburgquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:44 schreef marit1978 het volgende:
hahaha, zo zie je maar weer hoe groot Nederland is !
mijn roots liggen in Utrecht, kom daar vást wel eens nog in mijn zw.schapsverlof
dan is het opeens qua meet-plek een ander verhaal he ?
Wie weet is er dan ergens een leuke kerstmarkt ofzo ten oosten van Utrecht?
Ik denk al, Nijna hier posten? Mirte is toch pas volgende week jarig? Gelukkig, ben niet gekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef Nijna het volgende:
Nog een weekje, dan mag ik hier ook aanschuiven met mn kleine grote meid...![]()
hihi, wat vonden de medepassagiers er van ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:18 schreef Memmel het volgende:
ik had zo'n microfoon van V-tech, die vond ze super!
Flenzenkinderen zijn echt hangerig, mopperig, humorloos, kort gelont en gewoon nog niet ok. Ik heb niet het idee dat ze zieker worden, maar echt vooruitgang zie ik ook nog niet. Ma Pannekoek is ook net haar bed uit en Pa Pannekoek loopt ook wat verkouden rond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:56 schreef Deepfreeze het volgende:
KP, hoe gaat het vandaag met je flensjes?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Alvast heel veel plezier gewenst voor morgen!
Hier is tand 6 door!2 tanden in 4 dagen. Is dat een record?
En een ondertand op springen, en mss ook ondertand nr 4.
Nee, ik denk dat ze op zich wel voldoende voeding binnenkrijgt via het normale eten, maar om meteen van 3 naar geen voeding te gaan is denk ik iets teveel van het goede. Dus was ik een veilige overgang aan het bedenken. Met hulp van P_iglet heb ik nu besloten om de ochtend en middagfles te vervangen door rijstemelk. Ze eet immers gewoon brood/crackers dus voor de voedingswaarde is het niet nodig, meer als dorstlesser in de vorm van een warme fles na het waker worden en voor het slapen 's middags. De avondfles hou ik er voorlopig dan wel nog in. 's avonds eet ze niet altijd even goed en dan is het 'aftappen' voor het slapen gaan wel zo fijn voor haar. Met een volle warme buik is het toch lekker in slaap vallen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:31 schreef owlet het volgende:
Chaca![]()
Is het denk je echt nodig om een volledige melkvervanger te zoeken op deze leeftijd? Als ze verder goed en gezond eet dan zou ze toch alles uit de andere voedingsmiddelen moeten halen lijkt me?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Memmel het volgende:
Oh vind je echt? Het was vader en zoon hoor...oja, die timmerman die binnenkwam niet nee, die is getrouwd.
Weet je wat ik nou het leukste vond? Die gezichten van jullie toen ik vertelde dat Anna een broertje of zusjes krijgt.
Oh vind je echt? Het was vader en zoon hoor...oja, die timmerman die binnenkwam niet nee, die is getrouwd.
Weet je wat ik nou het leukste vond? Die gezichten van jullie toen ik vertelde dat Anna een broertje of zusjes krijgt.
Weet je wat ik nou het leukste vond? Die gezichten van jullie toen ik vertelde dat Anna een broertje of zusje krijgt.
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:59 schreef PM-girl het volgende:
Memmel, proficiat!!Leuk hoor! En de meetplaatjes zien er gezellig uit!
In het pannekoekenhuis...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Iedereen die een bacteriele bronchitis wil heeft is bij deze van harte welkom in Huize Pancake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |