Mooi toch, dat Pepijn zo genoten heeft en daarna geslapen? Volgens mij zou je daar de klok op gelijk kunnen zetten, de slagboom voorbij en de kinders slapen!quote:Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef p_iglet het volgende:
Dat jullie het aantal keer vallen uberhaupt nog bij kunnen houden![]()
Hier verruilt de ene bult zich voor de andere, en is meneer sinds hij 5 maanden was ofzo niet meer blauwe plek vrij geweest.
Ik vrees dat als we ooit naar de EHBO moeten ze gaan twijfelen om de kinderbescherming te bellen![]()
Onze kleine klauterkabouter. Overal moet je op, en van dat gaat 99x goed, maar die 100ste keer gaat het mis. Of je valt gewoon zomaar om omdat je toch nog niet helemaal stabiel loopt en valt dan net met je hoofd op de tafel/blokjes/etc.
Holle bolle gijs was niet eng volgens Pepijn. Alles was vooral heeel interessant. Hij heeft dus ook de hele dag tussen 11.00 en 18.00 niet geslapen. We waren vervolgens de parkeerplaats nauwelijks af of
Ja maar, ja maar, ja maar, dat merk ik toch niet....quote:Op maandag 29 september 2008 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
...
En nee memmel, dalijk krijgt ze haar vinger tussen de spaakjes![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 13:59 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, dat merk ik toch niet....
Zegt ze als ik net 80 euries heb neergeteld voor graazjie.quote:Op maandag 29 september 2008 14:07 schreef snoopy het volgende:
Op die loopfiets zie ik de S van Simon!
oma's, opa's?quote:Op maandag 29 september 2008 14:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zegt ze als ik net 80 euries heb neergeteld voor graazjie.
Het was meer kiezen....of Pien klettert van de tafel of Floor van de bank. Ik gokte erop dat Floor zou blijven zitten. NOT. En "tjee"klinkt ook cute...en dan die vingertjes erbij...quote:[b]Op maandag 29 september 2008 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:[/b
En KP met de reddingsacties, het klinkt lollig, maar dat was het vast niet toen Floor en Pien allebei vielen.
"Tjee" klinkt overigens wel weer erg cute
Beaker, dat heb je maar mooi voor mekaar met die tuit! Wat voor tactiek heb je erop los gelaten?
Dat is ook het experiment. Floor slaapt ook al vanaf haar geboorte in de garage, we zijn benieuwd wat dat met haar ontwikkeling doet.quote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef Memmel het volgende:
Zo, zal Floor zich dan lullig voelen dat mama 'koos' voor Pien en haar gewoon liet kletteren....ik voorzie een levenslang trauma hoor.![]()
Oja, vraag aan Anna nou niet waar de poes is, want dan wijst ze en zegt ze..uhhh uhhh uhhh!! pffffffoeeeee!!, met een hoop spuug enzo en dan ben je drijfnat.
Die ketting wil ze zelf om en die staartjes is volgens Pien ook helemaal 2008. Floor mot er niets van hebben, al dat gedoe...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef Beaker het volgende:
Pepijn, Linde en dat huppeltje van Thies![]()
![]()
Jet is echt een blok aan mijn been* mama, mama, maaamaaa! grijpt been vast en laat niet meer los *
Hoop dat deze faaaaase snel over zal zijn, want dit is niet handig
![]()
Gisteren taartjes gebakken, want ik ben jarigJet vond het geweldig, maar was heel boos toen we klaar waren en ik het op gingen ruimen! Logisch, maar hoe los je dit nou op? Ikheb ze maar even laten razen ....
zie foto's in fototopic![]()
Floor en Pienhangjeugd
![]()
Die ketting ook
![]()
En het gaat steeds sneller!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:06 schreef Stiemie het volgende:
maar ze is ineens zo groot.
Die haarspeldjes zijn zoooooo cute.. (en Meike zelf ook natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef Stiemie het volgende:
Ahhh op zo'n filmpje lijkt ze ineens weer jonger dan op de foto's. En die haarspeldjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |