De zesde.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Totaal zes, geen idee de hoeveelste dit is.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:58 schreef dronkeykong het volgende:
[..]![]()
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet zag he![]()
even niet blijkbaarquote:
Heel subtiel jaquote:
Hahaha, het is maar goed dat je dit niet met je vrienden kijkt en die opmerking had geplaatst.quote:
Ja dus,quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:01 schreef Svensational het volgende:
Is Nienke nou die vriendin van die ene die net door was?
En ook jammer dat ie niet kan zingenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat zonde van dat gekke haar, want hij heeft best een leuk hoofd
Heb gelijk een flashback.. een flink aantal jaartjes geleden was ik in een discotheek en toen stond die neger van dit liedje met een stijve pik tegen me aan te dansenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:04 schreef BVO het volgende:
Wassenaar wassenaar wassenaaaaaaaaaar!
Kleine wasjes, grote wasjes, enz.
Hij heeft z'n wasje in je gedaan....?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb gelijk een flashback.. een flink aantal jaartjes geleden was ik in een discotheek en toen stond die neger van dit liedje met een stijve pik tegen me aan te dansenDat was trouwens vóór de tijd dat dit liedje er was.
hij heeft op de bank geslapen omdat de treinen niet vroeg op de ochtend gingenquote:
En grote jopenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:03 schreef wizarddragon het volgende:
Meid kan helemaal niet zingen. Omdat ze blond en blank is gaat ze door. Racisme!!
Ik hoop dat zij ze wegblaast, qua zang!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
Een gothic lolita, leuk. Ben dol op Harajuku, al vind ik de minst leuke stijl.
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft z'n wasje in je gedaan....?!
Nah.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij ze wegblaast, qua zang!
The poweeeeeeeEEEEEeeeeeeeEEEEEEEEeeeer of looOooooooooooove.quote:
Oi, dat kan nietquote:
Jij ging Raffa op het eind ook leuk vinden. Terwijl Inso, ik, en co het na de auditie al zagen.quote:
Juist, in het begin verschillen wij juist altijd van mening heb ik het ideequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij ging Raffa op het eind ook leuk vinden. Terwijl Inso, ik, en co het na de auditie al zagen.
Hakuna Matata smsen naar de Lion King.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:
Welk nummer moest ik nou de Lion King naar sms-en?
Je bent nu gewoon wat sneller dan anders. Want een combo van Hind, Elisaar, Raffa, Anja en Nigel vind jij ook best heet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist, in het begin verschillen wij juist altijd van mening heb ik het idee!
Inso en co
Als mevrouw A. straks thuis komt, zal ik dit eens opzetten om de sfeer er goed in te brengenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:17 schreef Adelante het volgende:
wel een mooi nummer zeg, bedank voor de naam, Inso
Heb je iets tegen mijn gevolg?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist, in het begin verschillen wij juist altijd van mening heb ik het idee!
Inso en co
Disco inferna! Ik was alweer vergeten hoe goed dat was!quote:
Hahahaquote:
Inso draait wel bij. Of ik schaar me achter haar favo. Want dat ze elk jaar een leuke favoriet uikiest is evidentquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:23 schreef Svensational het volgende:
Oei, Inso en co zijn het oneens met BVO!
Lieve ikeakasthomo ben je ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
Mario heeft z'nmeegenomen en Saskia is wel 'n leuk hockeymeisje.
Wel een meisje toch?
Nou ook nooit in amsterdam gezien hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:24 schreef Silenus het volgende:![]()
[..]
Mario heeft ook echt kleren aan die je in de randstad ook al twintig jaar niet meer ziet.
Hmm...best een aardige stem.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:22 schreef Svensational het volgende:
Wie vertelt Saskia dat ze wel wat minder oogschaduw mag gebruiken?
Oh, PM me tzt nog even!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:26 schreef BVO het volgende:
Blanes-chick.
Kijken jullie op 17 oktober om 18:30 ook even naar Neder;land 2, dan kom ik bij That's the Questio. Ja GREYS, jij ook.
Tja, als je denkt dat je dat woord zo schrijft is het geen wonder dat je niet door bent.quote:
Mij ook!quote:
En dat is driequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, als je denkt dat je dat woord zo schrijft is het geen wonder dat je niet door bent.
Dat wordt een wilde nacht!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
Nog zo'n romantisch nummer voor vanavond
Die heeft zangtherapie gahd in het ggzquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Die is echt niet helemaal honderd hoor
Wat zal jij een brute sex hebben!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
Nog zo'n romantisch nummer voor vanavond
Toen had ik geen wijn op lul.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, als je denkt dat je dat woord zo schrijft is het geen wonder dat je niet door bent.
quote:
Kap daar nou eens mee, met eerder zeggen wat ik al wilde zeggen!quote:
Is dit geen Idols dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
Hoe Idols.
Heb ik wel weer zin in, eigelijk.
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:33 schreef Svensational het volgende:
Was Debora eigenlijk door?
Eerst nog X-Factor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
Hoe Idols.
Heb ik wel weer zin in, eigelijk.
Pardonquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
Wat was Mariah toen nog leuk zeg.
Ach kom op, het is toch dat tikkie SBS. Er is geen Jerney. Enzo. Niet die blauwe kleur, niet dat deuntje. Het mist dat ene.quote:
Anja, Anja, Anjaaaaaa!quote:
je hebt een puntquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
Fout fout fout. Tis van DJ Paul Elstak en niet Mental Theo
Wel door.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
jezus, zelfs charlie en theo kun je verkrachten in dit programma
Hebben Mental Theo en Charlie Lownoise het helemaal niet gezongen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
Fout fout fout. Tis van DJ Paul Elstak en niet Mental Theo
Ken je Milli Vanilli ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben Mental Theo en Charlie Lownoise het helemaal niet gezongen dan?
quote:
quote:“Sharon heeft gewoon een middelmatige stem. Dat roep ik al wéken“, aldus Temming in Telegraaf. “Ze kan wel heel hoog zingen, maar ze doet dat op haar keel. Dat gaat haar opbreken. En qua afwisseling is het niet interessant. We willen toch niet een héle cd horen met zulk kanariegezang.”
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben Mental Theo en Charlie Lownoise het helemaal niet gezongen dan?
Want hij zei dat het bij hèm bekend geworden was door...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kzie geen Theo Nabuurs in de clip
Dan sloeg het nergens op inderdaad!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kzie geen Theo Nabuurs in de clip
Nou ja, we hebben er weinig meer van gehoord daarnaquote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:42 schreef Adelante het volgende:
geef dit kind ajb geen valse hoop dat ze ooit zangeres kan worden
Ze wilde het zelf graag, zei moeders.quote:
Idd, viel me alles mee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef Nouk het volgende:
Gelukkig doet Henk Jan een beetje lief.
Ik had r ook tegen gehouden. Toen ik nog jong was wilde ik heel graag in m'm verkleedkleren naar school, mocht ook niet van mama en da's maar goed ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf graag, zei moeders.
Maar ik geloof dat ik haar idd had tegengehouden, als het mijn kind was
Agossie
Noukie hi!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef Nouk het volgende:
Gelukkig doet Henk Jan een beetje lief.
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
Heel goed kan zingen... tyf toch op.
Knurftquote:
Ik vond het een heel zwakke stem die gecamoufleerd werd door een redelijk eenvoudig nummer en "groot" zingen. Maar het was gewoon niet goed.quote:
Nee, dan begint de echte showquote:
Er zijn wel audities hoor!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dan begint de echte showDat is altijd zo jammer, eigenlijk zou er een show met alleen audities moeten zijn en verder niks
Volgende week ook nog?!quote:
Ja perfect eigenlijk, weinig te klagen. Alles nog steeds gelukkig. Met jou?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Very long indeed dear! Alles wel?
Ik heb mezelf al uitgescholden:quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgende week ook nog?!
En waarom heb je dan zo'n TT gemaakt!?!
Nou?
quote:
Als het aan Hassan ligt, verdwijnt zij achter de geraniums en hijzelf in het koffiehuis. Alleen heeft zij dat nog niet door.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
Hassan
Hoeveel vetrollen heeft dat wijf wel niet.
Denk eerder dat Hassan er heeft om zijn pensioen veilig te stellen, ouwe Loverboy.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:05 schreef sooty het volgende:
[..]
Als het aan Hassan ligt, verdwijnt zij achter de geraniums en hijzelf in het koffiehuis. Alleen heeft zij dat nog niet door.
Alweer zo laatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:58 schreef conleche het volgende:
Greys en Conleche melden!
Met een groot bord zelfgefrobelde sushi![]()
Greys onder de account van Co:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:06 schreef Adelante het volgende:
wat is dit nou?nog geen pagina vol vanavond, greys was er zeker niet
ze zoeken ook niet "uniek" talent, maar "doorsnee" talent wat samen met wat anderen te kneden is tot een popgroepje...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:11 schreef Rnnz het volgende:
Heb nou niet echt veel uniek talent gezien de afgelopen weken...
scheelt wel een topic of tweequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:42 schreef Greys het volgende:Ruben!
![]()
Die had ik even moeten zien vóórdat ik in bad ging![]()
was dat die mannelijke diana ross?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Ruben!
![]()
Die had ik even moeten zien vóórdat ik in bad ging![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
was dat die mannelijke diana ross?
Aardig genoeg om door te gaan denk ik.quote:
Ik zat er doorheen te kwijlen, maar waren ze nou allemaal door? Ook die vier die naar voren moesten stappen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:59 schreef conleche het volgende:
Ik had in dit groepje wel wat valse noten gehoord!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:59 schreef Adelante het volgende:
is die oude nu de nieuwe vriend van gerard joling?
Oh Eric bedoel je. Hij lijkt een beetje op die foto die bij Boulevard/Shownieuws/o.i.d. getoond werd, maar het is hem niet hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:59 schreef Adelante het volgende:
is die oude nu de nieuwe vriend van gerard joling?
TROELA?! Mogen wij mannen ook iemand hebben om op te soppen aub...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die blonde operadoos maar een troela
Oh nou, vooruit...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
TROELA?! Mogen wij mannen ook iemand hebben om op te soppen aub...
ja, ik had alleen maar gelezen dat ie meedeed aan popstars...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Eric bedoel je. Hij lijkt een beetje op die foto die bij Boulevard/Shownieuws/o.i.d. getoond werd, maar het is hem niet hoor
TroelaOperadiva er uit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Silenus het volgende:
Wel godver, die chick is eruit!!! kutprogramma!
Haha, dat waren wel twee octaven. Hij is ook echt te gay voor woorden, beetje té.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Dat joch met die blauw wit gestreepte trui die ineens een octaafje of anderhalf omlaag schoot is ook door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |