Ja perfect eigenlijk, weinig te klagen. Alles nog steeds gelukkig. Met jou?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Very long indeed dear! Alles wel?
Ik heb mezelf al uitgescholden:quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgende week ook nog?!
En waarom heb je dan zo'n TT gemaakt!?!
Nou?
quote:
Als het aan Hassan ligt, verdwijnt zij achter de geraniums en hijzelf in het koffiehuis. Alleen heeft zij dat nog niet door.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
Hassan
Hoeveel vetrollen heeft dat wijf wel niet.
Denk eerder dat Hassan er heeft om zijn pensioen veilig te stellen, ouwe Loverboy.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:05 schreef sooty het volgende:
[..]
Als het aan Hassan ligt, verdwijnt zij achter de geraniums en hijzelf in het koffiehuis. Alleen heeft zij dat nog niet door.
Alweer zo laatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:58 schreef conleche het volgende:
Greys en Conleche melden!
Met een groot bord zelfgefrobelde sushi![]()
Greys onder de account van Co:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:06 schreef Adelante het volgende:
wat is dit nou?nog geen pagina vol vanavond, greys was er zeker niet
ze zoeken ook niet "uniek" talent, maar "doorsnee" talent wat samen met wat anderen te kneden is tot een popgroepje...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:11 schreef Rnnz het volgende:
Heb nou niet echt veel uniek talent gezien de afgelopen weken...
scheelt wel een topic of tweequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:42 schreef Greys het volgende:Ruben!
![]()
Die had ik even moeten zien vóórdat ik in bad ging![]()
was dat die mannelijke diana ross?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Ruben!
![]()
Die had ik even moeten zien vóórdat ik in bad ging![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
was dat die mannelijke diana ross?
Aardig genoeg om door te gaan denk ik.quote:
Ik zat er doorheen te kwijlen, maar waren ze nou allemaal door? Ook die vier die naar voren moesten stappen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:59 schreef conleche het volgende:
Ik had in dit groepje wel wat valse noten gehoord!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:59 schreef Adelante het volgende:
is die oude nu de nieuwe vriend van gerard joling?
Oh Eric bedoel je. Hij lijkt een beetje op die foto die bij Boulevard/Shownieuws/o.i.d. getoond werd, maar het is hem niet hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:59 schreef Adelante het volgende:
is die oude nu de nieuwe vriend van gerard joling?
TROELA?! Mogen wij mannen ook iemand hebben om op te soppen aub...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die blonde operadoos maar een troela
Oh nou, vooruit...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
TROELA?! Mogen wij mannen ook iemand hebben om op te soppen aub...
ja, ik had alleen maar gelezen dat ie meedeed aan popstars...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Eric bedoel je. Hij lijkt een beetje op die foto die bij Boulevard/Shownieuws/o.i.d. getoond werd, maar het is hem niet hoor
TroelaOperadiva er uit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Silenus het volgende:
Wel godver, die chick is eruit!!! kutprogramma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |