De zesde.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Totaal zes, geen idee de hoeveelste dit is.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:58 schreef dronkeykong het volgende:
[..]![]()
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet zag he![]()
even niet blijkbaarquote:
Heel subtiel jaquote:
Hahaha, het is maar goed dat je dit niet met je vrienden kijkt en die opmerking had geplaatst.quote:
Ja dus,quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:01 schreef Svensational het volgende:
Is Nienke nou die vriendin van die ene die net door was?
En ook jammer dat ie niet kan zingenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat zonde van dat gekke haar, want hij heeft best een leuk hoofd
Heb gelijk een flashback.. een flink aantal jaartjes geleden was ik in een discotheek en toen stond die neger van dit liedje met een stijve pik tegen me aan te dansenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:04 schreef BVO het volgende:
Wassenaar wassenaar wassenaaaaaaaaaar!
Kleine wasjes, grote wasjes, enz.
Hij heeft z'n wasje in je gedaan....?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb gelijk een flashback.. een flink aantal jaartjes geleden was ik in een discotheek en toen stond die neger van dit liedje met een stijve pik tegen me aan te dansenDat was trouwens vóór de tijd dat dit liedje er was.
hij heeft op de bank geslapen omdat de treinen niet vroeg op de ochtend gingenquote:
En grote jopenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:03 schreef wizarddragon het volgende:
Meid kan helemaal niet zingen. Omdat ze blond en blank is gaat ze door. Racisme!!
Ik hoop dat zij ze wegblaast, qua zang!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
Een gothic lolita, leuk. Ben dol op Harajuku, al vind ik de minst leuke stijl.
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft z'n wasje in je gedaan....?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |