Oh ja, hij heette ook Forrest van achteren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:37 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/164040
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou inderdaad ook zó de 134e Thorne kunnen worden!
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:35 schreef Insomaniac het volgende:
Belachelijk dat die Thorne Forrester wel door is en Jasper Cobain niet!. Krolse teef die Patries!
Ik dacht dat ze aangespoeld was, maar ze is dus gewoon gevangen in zeequote:
Erik, die net in beeld was.quote:
Nou, die naam had hij zichzelf aangemeten jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, hij heette ook Forrest van achteren.
GMTAquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
Het ligt dus niet aan mij..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, hij heette ook Forrest van achteren.
En dan hier postenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erik, die net in beeld was.
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die naam had hij zichzelf aangemeten ja
Dat deed ie tijdens XFA dus idd.quote:
Je bent geweldig!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Greys! Wizarddragon!
Volgens mij heb ik hem gevonden!
Yup, ze zong goed maar damn wat een overgewichtquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Lullig eigenlijk, als ze 30 kilo minder zou wegen zou het top zijn, want ze stond er wel!
Ik heb eigenlijk altijd het idee dat zo'n stem alleen maar uit zo'n lichaam kan komenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Lullig eigenlijk, als ze 30 kilo minder zou wegen zou het top zijn, want ze stond er wel!
Ik ben de baas van intarwebz, jewaids. Zo, meteen maar even iets downloaden.quote:
Heldquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Greys! Wizarddragon!
Volgens mij wel. Gitaarintro klopt in elk geval, maar zang klinkt iets anders. Hoe dan ook, lekker nummertje dit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Fuck, de geluidskaart op dit laptopje doet het niet
Is het het goede liedje Inso?
Jaaaaaaa dat is m! Super thanks!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Greys! Wizarddragon!
Zet jij je Jan Smit album maar op, nu weten we wel dat je geen smaak hebtquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:49 schreef wizarddragon het volgende:
Versie van die gozer is nog rampzaliger dan die van de blonde dude met gitaar
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:53 schreef BVO het volgende:
Een homo en een transsexueel.
En een hockeysletje.
Leuk.
Totaal zes, geen idee de hoeveelste dit is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:50 schreef Adelante het volgende:
hoeveel van die auditie ronden zijn er eigenlijk nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |