Ja echt he...quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef MissJ het volgende:
Echt hoor, die HJ luistert puur met zijn pik
Ja precies, dat dus whehehequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja echt he...
fijn om naar te kijken.....*stil*...wat mij betreft ben je door
quote:
Ze wilt op Sylvie lijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Ben je zó een mooie vrouw, sta je vijf keer voor de kledingkast, trek je uiteindelijk dat monsterlijke glitterding aan. De logica ontgaat mij
Die close up op het laatst had ook niet gehoeven hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:55 schreef tong80 het volgende:
Mooie stem
Jammer van de grafkop van haar moeder
Dat zei me vriendin net ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:56 schreef ivetje het volgende:
Die kuifen dat bij een 16-jarige...die heeft die periode niet eens meegemaakt!!
Kleindochterquote:
Hmm ja, dat zou wel beter passen qua leeftijdquote:
Dzjo you havveee..tze microfilmmmm....quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
omg dit is zo een mokkel uit een C-film
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
Hm, bij nader inzien wel terecht geloof ik
ja zoietsquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die heeft een aangegroeide snotdruppel aan z'n gok ofzo?!
Van die paupers bedoel jequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Het zijn ook allemaal een beetje dezelfde 'typjes' die dat nummer zingen
Boeienquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:32 schreef Silenus het volgende:
oh my god, wat een lekker ding die blonde!
Woops, 17. Te jong.
Kijk je al de hele tijd? Er was er eentje met een glitterkleed aan die nog veel meer op Sylvie leekquote:
En dan kan dit weer wel...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Leuk en apart hoor, maar als je auditeert voor een popgroepje ga je toch geen opera zingen?
Dat is wel waar. Er hoeft in principe maar ééntje zijn die goed kan zingen. De rest mag eye-candy zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:38 schreef Silenus het volgende:
Zo, ik heb een favoriet! Al zingt ze als een kikker met astma, zij moet in de groep!
Hoe ze het in haar botte kop haalt om dit te doen, terwijl ze op zoek zijn naar een popster dat in een groep pastquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:38 schreef Liquidootje het volgende:
Wedden dat als een gothic meisje een opera deed dat ze dan een volle laag kreeg van de jury
Daarbij zag ik het dan weer niet zo, die deed me meer denken aan Cheryl Cole/Tweedy..quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk je al de hele tijd? Er was er eentje met een glitterkleed aan die nog veel meer op Sylvie leek
quote:
4quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:47 schreef Utrecht het volgende:
Hoeveel bandleden zoeken ze uiteindelijk eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:05 schreef wizarddragon het volgende:
Geen popstar die gozer met gitaar. Moet er niet aan denken om van die suffe liedjes aan te horen op de radio
WTFquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:09 schreef Svensational het volgende:
Sneu verhaal, maar de zang is niet erg goed.
En terecht, ze zoeken een popgroep.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:05 schreef tong80 het volgende:
Jasper de Emo was geweldig.
Ze zouden Kurt Cobain niet eens door laten gaan.
Is bij Idols wel een préquote:
Haar ouders waren de Flinstones zeker aan het kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Bambam... what were her parents thinking
Alsjeblieft geen Legend....daar had hij echt de stem niet voor!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat die Giovanni van Fame niet gewoon even een ander nummer deed, iets van John Legend ofzo. Dit sloeg echt nergens op terwijl hij echt wel kan zingen
Het was van een singer songwriter die ik niet ken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Kan iemand mij zeggen van wie dat nummer was wat die Jasper [die blonde Kurt Cobain met gitaar] zong???
Klonk wel als n tof nummer, zoals HJ al zei...
Ik weet het ook niet meer, helaasquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Kan iemand mij zeggen van wie dat nummer was wat die Jasper [die blonde Kurt Cobain met gitaar] zong???
Wil ik inderdaad ook wel weten. Snap sowieso niet dat ze die jongen geen kans hebben gegeven. Het was nasaal, maar bomvol ongeleid talent.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Was het niet Jason Reeve oid? Hm, even googelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:22 schreef wizarddragon het volgende:
Iets met huppeledpup Reid/Reed.. Althans dat heb ik nog meekregen van dat gejank.
Haha Tong toch!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ongedierte bestrijding.
En hij zingt kom van dat dak af.
Raten zitten in het riool toch ?
Ik zit ook al te Googlen en het wil nog niet erg lukkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Was het niet Jason Reeve oid? Hm, even googelen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi die ondersteunende riem onder haar buik
Ten eerste was ze natuurlijk ook al veel te dik voor een popster.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Eerlijkheid gebied te zeggen dat de jury wel erg hard deed, nog voordat ze Fuck You zei
'Waardeloos' enzo. Doen ze tegen anderen ook niet.
Vergeet niet diegene die op sterven liggen hequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Ik word een beetje kriegel van al die dode mensen waarvoor ze dan zingen enzo
Voor mijn gevoel komt hij zo uit The Bold.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
Krijg altijd zo'n Grant & Forsyth gevoel bij hem.
Hij zou inderdaad ook zó de 134e Thorne kunnen worden!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel komt hij zo uit The Bold.
Dat dus. En dat sommigen wel een tweede kans krijgenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:35 schreef Insomaniac het volgende:
Belachelijk dat die Thorne Forrester wel door is en Jasper Cobain niet!. Krolse teef die Patries!
Oh ja, hij heette ook Forrest van achteren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:37 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/164040
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou inderdaad ook zó de 134e Thorne kunnen worden!
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:35 schreef Insomaniac het volgende:
Belachelijk dat die Thorne Forrester wel door is en Jasper Cobain niet!. Krolse teef die Patries!
Ik dacht dat ze aangespoeld was, maar ze is dus gewoon gevangen in zeequote:
Erik, die net in beeld was.quote:
Nou, die naam had hij zichzelf aangemeten jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, hij heette ook Forrest van achteren.
GMTAquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
Het ligt dus niet aan mij..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, hij heette ook Forrest van achteren.
En dan hier postenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erik, die net in beeld was.
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die naam had hij zichzelf aangemeten ja
Dat deed ie tijdens XFA dus idd.quote:
Je bent geweldig!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Greys! Wizarddragon!
Volgens mij heb ik hem gevonden!
Yup, ze zong goed maar damn wat een overgewichtquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Lullig eigenlijk, als ze 30 kilo minder zou wegen zou het top zijn, want ze stond er wel!
Ik heb eigenlijk altijd het idee dat zo'n stem alleen maar uit zo'n lichaam kan komenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Lullig eigenlijk, als ze 30 kilo minder zou wegen zou het top zijn, want ze stond er wel!
Ik ben de baas van intarwebz, jewaids. Zo, meteen maar even iets downloaden.quote:
Heldquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Greys! Wizarddragon!
Volgens mij wel. Gitaarintro klopt in elk geval, maar zang klinkt iets anders. Hoe dan ook, lekker nummertje dit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Fuck, de geluidskaart op dit laptopje doet het niet
Is het het goede liedje Inso?
Jaaaaaaa dat is m! Super thanks!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Greys! Wizarddragon!
Zet jij je Jan Smit album maar op, nu weten we wel dat je geen smaak hebtquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:49 schreef wizarddragon het volgende:
Versie van die gozer is nog rampzaliger dan die van de blonde dude met gitaar
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:53 schreef BVO het volgende:
Een homo en een transsexueel.
En een hockeysletje.
Leuk.
Totaal zes, geen idee de hoeveelste dit is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:50 schreef Adelante het volgende:
hoeveel van die auditie ronden zijn er eigenlijk nog?
Een vriendin toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:55 schreef BVO het volgende:
Zijn vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |