Is bij Idols wel een préquote:
Haar ouders waren de Flinstones zeker aan het kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Bambam... what were her parents thinking
Alsjeblieft geen Legend....daar had hij echt de stem niet voor!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat die Giovanni van Fame niet gewoon even een ander nummer deed, iets van John Legend ofzo. Dit sloeg echt nergens op terwijl hij echt wel kan zingen
Het was van een singer songwriter die ik niet ken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Kan iemand mij zeggen van wie dat nummer was wat die Jasper [die blonde Kurt Cobain met gitaar] zong???
Klonk wel als n tof nummer, zoals HJ al zei...
Ik weet het ook niet meer, helaasquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Kan iemand mij zeggen van wie dat nummer was wat die Jasper [die blonde Kurt Cobain met gitaar] zong???
Wil ik inderdaad ook wel weten. Snap sowieso niet dat ze die jongen geen kans hebben gegeven. Het was nasaal, maar bomvol ongeleid talent.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Was het niet Jason Reeve oid? Hm, even googelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:22 schreef wizarddragon het volgende:
Iets met huppeledpup Reid/Reed.. Althans dat heb ik nog meekregen van dat gejank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |