ja zoietsquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die heeft een aangegroeide snotdruppel aan z'n gok ofzo?!
Van die paupers bedoel jequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Het zijn ook allemaal een beetje dezelfde 'typjes' die dat nummer zingen
Boeienquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:32 schreef Silenus het volgende:
oh my god, wat een lekker ding die blonde!
Woops, 17. Te jong.
Kijk je al de hele tijd? Er was er eentje met een glitterkleed aan die nog veel meer op Sylvie leekquote:
En dan kan dit weer wel...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Leuk en apart hoor, maar als je auditeert voor een popgroepje ga je toch geen opera zingen?
Dat is wel waar. Er hoeft in principe maar ééntje zijn die goed kan zingen. De rest mag eye-candy zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:38 schreef Silenus het volgende:
Zo, ik heb een favoriet! Al zingt ze als een kikker met astma, zij moet in de groep!
Hoe ze het in haar botte kop haalt om dit te doen, terwijl ze op zoek zijn naar een popster dat in een groep pastquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:38 schreef Liquidootje het volgende:
Wedden dat als een gothic meisje een opera deed dat ze dan een volle laag kreeg van de jury
Daarbij zag ik het dan weer niet zo, die deed me meer denken aan Cheryl Cole/Tweedy..quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk je al de hele tijd? Er was er eentje met een glitterkleed aan die nog veel meer op Sylvie leek
quote:
4quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:47 schreef Utrecht het volgende:
Hoeveel bandleden zoeken ze uiteindelijk eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |