Hmm...best een aardige stem.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:22 schreef Svensational het volgende:
Wie vertelt Saskia dat ze wel wat minder oogschaduw mag gebruiken?
Oh, PM me tzt nog even!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:26 schreef BVO het volgende:
Blanes-chick.
Kijken jullie op 17 oktober om 18:30 ook even naar Neder;land 2, dan kom ik bij That's the Questio. Ja GREYS, jij ook.
Tja, als je denkt dat je dat woord zo schrijft is het geen wonder dat je niet door bent.quote:
Mij ook!quote:
En dat is driequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, als je denkt dat je dat woord zo schrijft is het geen wonder dat je niet door bent.
Dat wordt een wilde nacht!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
Nog zo'n romantisch nummer voor vanavond
Die heeft zangtherapie gahd in het ggzquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Die is echt niet helemaal honderd hoor
Wat zal jij een brute sex hebben!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
Nog zo'n romantisch nummer voor vanavond
Toen had ik geen wijn op lul.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, als je denkt dat je dat woord zo schrijft is het geen wonder dat je niet door bent.
quote:
Kap daar nou eens mee, met eerder zeggen wat ik al wilde zeggen!quote:
Is dit geen Idols dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
Hoe Idols.
Heb ik wel weer zin in, eigelijk.
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:33 schreef Svensational het volgende:
Was Debora eigenlijk door?
Eerst nog X-Factor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
Hoe Idols.
Heb ik wel weer zin in, eigelijk.
Pardonquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
Wat was Mariah toen nog leuk zeg.
Ach kom op, het is toch dat tikkie SBS. Er is geen Jerney. Enzo. Niet die blauwe kleur, niet dat deuntje. Het mist dat ene.quote:
Anja, Anja, Anjaaaaaa!quote:
je hebt een puntquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
Fout fout fout. Tis van DJ Paul Elstak en niet Mental Theo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |