Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
quote:
lol inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
hear hear
dan ben ik wel benieuwd naar de eerste 'echte' aflevering van Knightriderik dacht namelijk dat het niet veel erger kon nadat Kitt overdwars op de weg stond, een busje/SUV achtig iets er op volle snelheid inramt en Kitt geen schrammetje had
Zo is dat!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat er nog maar veel mogen volgens
Die moet ik ook nog steeds eens kijken eigenlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
tvp
Net P.S. I Love You gezien, leuke film, alleen soms rare pogingen tot humor.
Dank je. Wil je er ook bij?quote:
Je zit vooraan omdat daar iemand was weggegaan (ik)quote:
Ik zie het, bedankt. Lekker vooraanquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je zit vooraan omdat daar iemand was weggegaan (ik)als je ergens anders wil mag je het zeggen maar dit lijkt me wel een luxe plek
(als je het niet ziet in de OP dan F5 of Ctrl+F5)
wat doet hetquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:39 schreef Opperkwal het volgende:
Gebruikt er iemand ook epguiders.com Watcher?
[ afbeelding ]
Ja het is freeware, ik kwam het net tegen, je kan via die site een serie opzoeken en dan in dat programmatje toevoegen zodat je een overzichtelijke lijst krijgt van jouw series die deze week komen, of wanneer hun volgende aflevering komt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat doet hetlaten zien wanneer de series die je volgt op tv komen
ja da's wel handigquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:05 schreef Opperkwal het volgende:
Het programma is voornamelijk handig omdat het de eerste datum laat zien wanneer hij op TV komt, weet je ook wanneer je wat kan downloaden (alleen als je actief die series download weet je het eigenlijk wel)
toch handig
ik kijk er meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:05 schreef DaFrenk het volgende:
Ik kijk teveel momenteelThe Office US, Smallville, Terminator: The Sarah Connor Chronicles (mond vol), Knight Rider (
). Hoewel niet echt een serie: Mythbusters. En dan nog series op DVD; Home Improvement, Stargate SG-1 en Stargate Atlantis.
Enne? Wat heb je allemaal uitgespookt dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:48 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen.
Heeft er iemand zin om ff te komen babysitten? Ik wil nog ff 84 uur slaap inhalen.
niets bijzonder...gewoon een paar dagen te weinig geslapen, en dat hakt er nogal in bij mij..quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Enne? Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
sterktequote:Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef Etcetera het volgende:
klagende schoonmoeder en geen vriend in de buurt die als afleider kan werken
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:35 schreef Etcetera het volgende:
Note to self: géén Bones kijken tijdens het eten![]()
![]()
Klinkt interessant! Linkje?quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Tabloid het volgende:
Ik denk dat ik the amazing race gaan volgen. Keek vorig jaar maar toen was ik afgehaakt.
The Amazing Race #2quote:Op zondag 28 september 2008 10:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Linkje?
Ik ga zo iig Het beste idee van Nederland terug kijken op internet, en het debat tussen McCain en ObamaEn vanmiddag de start van de Formule 1 eens checken, ben toch wel benieuwd hoe dat uit ziet die race bij nacht.
Thanks!quote:
Ohja, dat wilde ik ook nog eens checken!quote:Op zondag 28 september 2008 10:42 schreef Tabloid het volgende:
Net even het moment van de waarheid afgekeken.
quote:
Gisteren voor het eerst gekeken, best leukquote:Op zondag 28 september 2008 10:56 schreef DaFrenk het volgende:
Ohja, dat wilde ik ook nog eens checken!
Fijn dat de meeste commerciële zenders nu ook een uitzending gemist mogelijkheid hebben zeg! Vaak in betere kwaliteit dan die van de publieke omroepen.quote:Op zondag 28 september 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gisteren voor het eerst gekeken, best leuk
He bah. ziek zijn is wel het laatste waar je op zit te wachten. Wat heb je? En beterschap natuurlijk!quote:Op maandag 29 september 2008 11:17 schreef Opperkwal het volgende:
morgen, ziek in bed hier.
Mweh vind er al een paar seizoenen niks meer aan.. Nu ook weer niet maar dat is meestal de 1e episode.. The Unit en Dexter/True blood kijken nuquote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Tabloid het volgende:
Ik denk dat ik the amazing race gaan volgen. Keek vorig jaar maar toen was ik afgehaakt.
buikgriepje en bedankt natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
He bah. ziek zijn is wel het laatste waar je op zit te wachten. Wat heb je? En beterschap natuurlijk!
Ik vergeet 'm steedsquote:
Ik zat gisteren van 1 tot half 6 op schoolquote:vanmiddag van 5 to 6 afstudeervoorlichting. Dat zijn toch geen tijden meer
lekker danquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vergeet 'm steeds
[..]
Ik zat gisteren van 1 tot half 6 op school
Was om half 8 thuis
Waarom is ie er nog niet dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Vanavond weer filmavondje. Ik wacht nog steeds op de mediaplayer..Ik wil hem zo graag want ik wil mn series kunnen kijken...
![]()
Hij was weer goed jaquote:Gisteren weer de co-assistent.. Wordt wel steeds leuker vind ik
A. Omdat ze daar gewoon langzaam zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom is ie er nog niet dan?
[..]
Hij was weer goed ja
Enormquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:10 schreef Opperkwal het volgende:
ik ben er weer, hebben jullie me 48 uur gemist
Lekker dan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef Tabloid het volgende:
Hebben jullie mijn ook gemist.![]()
Ze waren te lui om mijn ban eraf te halen.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:15 schreef Etcetera het volgende:
hoe staan de zaken er eigenlijk voor met Expeditie Robinson?
Zie is datquote:
Geen idee, ben afgehaaktquote:hoe staan de zaken er eigenlijk voor met Expeditie Robinson?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:15 schreef Etcetera het volgende:
gewoon volhouden toch?
hoe staan de zaken er eigenlijk voor met Expeditie Robinson?
quote:
zit Huikwan er nog inquote:
Haha.. uhm, ja.. die zit er nog inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zit Huikwan er nog inik volg het niet en ben te lui om het topic op te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:35 schreef Tabloid het volgende:
Gezocht:Politie loop ik ook op achter. Alleen de eerste uitzending gezien.
Maar vandaag wordt het weinig tv kijken, meer visite komt er vandaag.
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Dankje.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:24 schreef Etcetera het volgende:
dan jij alvast gefeliciteerd![]()
en een cadeautje voor Tabloid
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef DaFrenk het volgende:
Telekids komt voor één keer terug!Wat was dat toch meesterlijke televisie.. alhoewel, ben benieuwd hoe ik er nu als volwassenen naar kijk
Ik geloof pas volgend jaar, als het x jaar geleden is ofzo. Life and Cooking stond net toevallig op toen ze het aankondigden.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef DaFrenk het volgende:
Telekids komt voor één keer terug!Wat was dat toch meesterlijke televisie.. alhoewel, ben benieuwd hoe ik er nu als volwassenen naar kijk
quote:
Enne?quote:
Ik heb vrijquote:
How come?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:26 schreef Piles het volgende:
Mogguh mensen![]()
Weer verrot slecht geslapen vannacht, dus heb er weer zin in vandaag
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef Etcetera het volgende:
daarom gewoon doorpostenben weer thuis, ga zo eens testen of Studio 3d Max het doet op m'n pctje. Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik eens doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:47 schreef Etcetera het volgende:
geen ideemaar als je zoekt op tutorials voor het programma dan krijg je wel een aardige indruk hoeveel je er mee kunt doen
voor video's enzulks?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef DaFrenk het volgende:
Ben er zelf ook wel eens aan begonnen, maar 3D modelling ljgt me toch niet echt. Maar je kan er echt fantastische dingen mee doen jaVeel natuurlijk ook met extra plugins voor specifieke dingen als water of haar en verschillende render engines enz. It's huge...
Oh ja!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh ja!Thanks voor de herinnering, ook even binnen halen
Zet hem zo in de quequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
kanhet zou mij niks verbazen als games zoals CoD, WoW, Sims en weet ikv eel wat nog meer gebruik maken van Studio 3d Max om gebouwen/creatures te ontwerpen
Net gezienquote:
Omdat er niet in gepost wordt en hij elke keer weer snel af zakt in je MyATquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:32 schreef Piles het volgende:
Vanavond weer Het Blok
En waarom vergeet ik dit topic steeds
Waarschijnlijk is dat het jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Omdat er niet in gepost wordt en hij elke keer weer snel af zakt in je MyAT
quote:
Oh god, niet zoiets hèquote:'je moeder' heb ik opgepikt op vakantieen valt daarna absoluut niet meer serieus te nemen
Dan doe ik maar eens mee vandaagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:37 schreef DaFrenk het volgende:
[Gaston modus] Goooooooedemorgen! [/Gastonmodus]
Je moet tocht wat om het topic een beetje de active topics in te schoppen!
Dus jij.. ja JIJ! die dit leest.. doe gezellig mee! We zijn heus niet zo eng als dat we eruit zien
Hoera!quote:
Alleen de Co-assistent, Gooische Vrouwen en af en toe Hello Goodbye.. Vroeger was het veel meer, maarja, werk nu 4 dagen in de week. Als ik thuis ben is het zo al bedtijdquote:
Ik ben niet nieuwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:53 schreef Etcetera het volgende:
een nieuwe
mag ik bij deze NCIS aanraden ik heb soms het idee alsof het mijn doel lijkt om iedereen verslaafd te krijgen daaraanis een goede combinatie van humor en actie, redelijk veel diepgang qua personages en goede verhaallijnen
Tof. Ik ga zoekenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:18 schreef DaFrenk het volgende:
Poeh.. van wat jij kijkt kijk ik eigenlijk alleen LOST, Heroes heb ik ook gevolgd maar wacht liever tot er wat hele seizoenen achter elkaar te kijken zijn![]()
Als je Pushing Dasies leuk vindt, die ik overigens ook ooit ga kijken, is Dead Like Me ook erg leuk, van dezelfde maker geloof ik. Over een meisje die dood gaat en dan als grim reaper door het leven moet![]()
Verder kijk ik eigenlijk van alles, kijk wekelijks Terminator, Knight Rider 2008 (hoewel niet voor lang meer als het niveau zo blijft), Fringe (eigenlijk hetzelfde als bij Knight Rider), Smallville, The Office US, Merlin (BBC).
En op DVD ook nog wat series als de originele Knight Rider en voor de rest science fiction als Stargate
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwIk ben alleen eventjes druk geweest
seizoen 6 is tot nu toe superquote:ja NCIS kijk ik ook af en toe![]()
Leuke serie
Ja wel gezelligquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
sorry
je naam kwam me al bekend voor
vaker langskomen![]()
wordt het hopelijk wat drukker
[..]
seizoen 6 is tot nu toe super
Wel jammer eigenlijk want bijvoorbeeld Frans en Marianne hebben wel een show. Maar dat is ook echt leuk... Maarja, SBS he?quote:
stervend koud op mijn brombrom vanmorgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:05 schreef Etcetera het volgende:
wat een waanzinnig lekker weer is het vandaag
mjah vanochtend was het misschien frisquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
stervend koud op mijn brombrom vanmorgen
Vanavond, dus ergens vannacht te downloaden. HD versie meestal iets laterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:24 schreef Voltreffer het volgende:
The office, wanneer aired ep 2? Want ik heb hem nog niet kunnen vinden?
dat boeit me dus niks hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
Realitysoap Toppers definitief van de baan
Ik vind de combi Gordon/Joling hilarisch, kan er niks aan doenquote:
quote:18:10 11 Oktober 2008
Ernst-Paul Hasselbach verongelukt
In Noorwegen is tv-presentator Ernst- Paul Hasselbach (42) omgekomen bij een auto-ongeluk. Hij was in Noorwegen voor de opnames van het programma 71 Graden Noord van RTL5,toen hij met zijn auto in het water raakte. Ook een Belgische productieassistente kwam om het leven.
Hasselbach werd bekend door Expeditie Robinson, een tv-reeks waarin mensen op een onbewoond eiland moeten overleven. Verder presenteerde hij Peking Express, Wondere Wereld en nu 71 Graden Noord.
Hij is geboren in Paramaribo en woonde als kind in veel landen. Voordat hij televisiemaker werd, werkte Hasselbach als journalist, vertaler en sportcoach.
Long time no seequote:
Ik dacht:quote:
Ik ben geen auto-fan, maar die is welquote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
Ik dacht:een nieuw iemand hier.
Valt weer tegen
niks, kom 's terug jijquote:
ik weet geen klap van auto'squote:
duhquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel de oude dan hè
Net als een Kever
Bones zeker?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:34 schreef Etcetera het volgende:
soms heb je een serie waarbij een aflevering op voorhand al een klassieker is
Zekers! Met jou?quote:
ben jij gekquote:
ehh...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben jij gekBones is wel leuk, maar NCIS is Tha Master hoor
![]()
Net via internet (me loves tha net) naar de nieuwste aflevering gezien. Vanavond even binnenhalen en nog een keer kijken
jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
Je hebt het maar druk met al die series
Ik wil weer aan Friends beginnen, maar weet niet of dat verstandig is de komende maanden![]()
Niet zo optimistisch hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Tabloid het volgende:
Ik had vandaag zo goed gevoel dat we deeltje #7 gingen starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |