quote:
Enne?quote:
Ik heb vrijquote:
How come?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:26 schreef Piles het volgende:
Mogguh mensen![]()
Weer verrot slecht geslapen vannacht, dus heb er weer zin in vandaag
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef Etcetera het volgende:
daarom gewoon doorpostenben weer thuis, ga zo eens testen of Studio 3d Max het doet op m'n pctje. Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik eens doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:47 schreef Etcetera het volgende:
geen ideemaar als je zoekt op tutorials voor het programma dan krijg je wel een aardige indruk hoeveel je er mee kunt doen
voor video's enzulks?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef DaFrenk het volgende:
Ben er zelf ook wel eens aan begonnen, maar 3D modelling ljgt me toch niet echt. Maar je kan er echt fantastische dingen mee doen jaVeel natuurlijk ook met extra plugins voor specifieke dingen als water of haar en verschillende render engines enz. It's huge...
Oh ja!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh ja!Thanks voor de herinnering, ook even binnen halen
Zet hem zo in de quequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
kanhet zou mij niks verbazen als games zoals CoD, WoW, Sims en weet ikv eel wat nog meer gebruik maken van Studio 3d Max om gebouwen/creatures te ontwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |