Net gezienquote:
Omdat er niet in gepost wordt en hij elke keer weer snel af zakt in je MyATquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:32 schreef Piles het volgende:
Vanavond weer Het Blok
En waarom vergeet ik dit topic steeds
Waarschijnlijk is dat het jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Omdat er niet in gepost wordt en hij elke keer weer snel af zakt in je MyAT
quote:
Oh god, niet zoiets hèquote:'je moeder' heb ik opgepikt op vakantieen valt daarna absoluut niet meer serieus te nemen
Dan doe ik maar eens mee vandaagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:37 schreef DaFrenk het volgende:
[Gaston modus] Goooooooedemorgen! [/Gastonmodus]
Je moet tocht wat om het topic een beetje de active topics in te schoppen!
Dus jij.. ja JIJ! die dit leest.. doe gezellig mee! We zijn heus niet zo eng als dat we eruit zien
Hoera!quote:
Alleen de Co-assistent, Gooische Vrouwen en af en toe Hello Goodbye.. Vroeger was het veel meer, maarja, werk nu 4 dagen in de week. Als ik thuis ben is het zo al bedtijdquote:
Ik ben niet nieuwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:53 schreef Etcetera het volgende:
een nieuwe
mag ik bij deze NCIS aanraden ik heb soms het idee alsof het mijn doel lijkt om iedereen verslaafd te krijgen daaraanis een goede combinatie van humor en actie, redelijk veel diepgang qua personages en goede verhaallijnen
Tof. Ik ga zoekenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:18 schreef DaFrenk het volgende:
Poeh.. van wat jij kijkt kijk ik eigenlijk alleen LOST, Heroes heb ik ook gevolgd maar wacht liever tot er wat hele seizoenen achter elkaar te kijken zijn![]()
Als je Pushing Dasies leuk vindt, die ik overigens ook ooit ga kijken, is Dead Like Me ook erg leuk, van dezelfde maker geloof ik. Over een meisje die dood gaat en dan als grim reaper door het leven moet![]()
Verder kijk ik eigenlijk van alles, kijk wekelijks Terminator, Knight Rider 2008 (hoewel niet voor lang meer als het niveau zo blijft), Fringe (eigenlijk hetzelfde als bij Knight Rider), Smallville, The Office US, Merlin (BBC).
En op DVD ook nog wat series als de originele Knight Rider en voor de rest science fiction als Stargate
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwIk ben alleen eventjes druk geweest
seizoen 6 is tot nu toe superquote:ja NCIS kijk ik ook af en toe![]()
Leuke serie
Ja wel gezelligquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
sorry
je naam kwam me al bekend voor
vaker langskomen![]()
wordt het hopelijk wat drukker
[..]
seizoen 6 is tot nu toe super
Wel jammer eigenlijk want bijvoorbeeld Frans en Marianne hebben wel een show. Maar dat is ook echt leuk... Maarja, SBS he?quote:
stervend koud op mijn brombrom vanmorgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:05 schreef Etcetera het volgende:
wat een waanzinnig lekker weer is het vandaag
mjah vanochtend was het misschien frisquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
stervend koud op mijn brombrom vanmorgen
Vanavond, dus ergens vannacht te downloaden. HD versie meestal iets laterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:24 schreef Voltreffer het volgende:
The office, wanneer aired ep 2? Want ik heb hem nog niet kunnen vinden?
dat boeit me dus niks hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
Realitysoap Toppers definitief van de baan
Ik vind de combi Gordon/Joling hilarisch, kan er niks aan doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |