Ik vergeet 'm steedsquote:
Ik zat gisteren van 1 tot half 6 op schoolquote:vanmiddag van 5 to 6 afstudeervoorlichting. Dat zijn toch geen tijden meer
lekker danquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vergeet 'm steeds
[..]
Ik zat gisteren van 1 tot half 6 op school
Was om half 8 thuis
Waarom is ie er nog niet dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Vanavond weer filmavondje. Ik wacht nog steeds op de mediaplayer..Ik wil hem zo graag want ik wil mn series kunnen kijken...
![]()
Hij was weer goed jaquote:Gisteren weer de co-assistent.. Wordt wel steeds leuker vind ik
A. Omdat ze daar gewoon langzaam zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom is ie er nog niet dan?
[..]
Hij was weer goed ja
Enormquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:10 schreef Opperkwal het volgende:
ik ben er weer, hebben jullie me 48 uur gemist
Lekker dan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef Tabloid het volgende:
Hebben jullie mijn ook gemist.![]()
Ze waren te lui om mijn ban eraf te halen.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:15 schreef Etcetera het volgende:
hoe staan de zaken er eigenlijk voor met Expeditie Robinson?
Zie is datquote:
Geen idee, ben afgehaaktquote:hoe staan de zaken er eigenlijk voor met Expeditie Robinson?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:15 schreef Etcetera het volgende:
gewoon volhouden toch?
hoe staan de zaken er eigenlijk voor met Expeditie Robinson?
quote:
zit Huikwan er nog inquote:
Haha.. uhm, ja.. die zit er nog inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zit Huikwan er nog inik volg het niet en ben te lui om het topic op te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:35 schreef Tabloid het volgende:
Gezocht:Politie loop ik ook op achter. Alleen de eerste uitzending gezien.
Maar vandaag wordt het weinig tv kijken, meer visite komt er vandaag.
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Dankje.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:24 schreef Etcetera het volgende:
dan jij alvast gefeliciteerd![]()
en een cadeautje voor Tabloid
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef DaFrenk het volgende:
Telekids komt voor één keer terug!Wat was dat toch meesterlijke televisie.. alhoewel, ben benieuwd hoe ik er nu als volwassenen naar kijk
Ik geloof pas volgend jaar, als het x jaar geleden is ofzo. Life and Cooking stond net toevallig op toen ze het aankondigden.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef DaFrenk het volgende:
Telekids komt voor één keer terug!Wat was dat toch meesterlijke televisie.. alhoewel, ben benieuwd hoe ik er nu als volwassenen naar kijk
quote:
Enne?quote:
Ik heb vrijquote:
How come?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:26 schreef Piles het volgende:
Mogguh mensen![]()
Weer verrot slecht geslapen vannacht, dus heb er weer zin in vandaag
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef Etcetera het volgende:
daarom gewoon doorpostenben weer thuis, ga zo eens testen of Studio 3d Max het doet op m'n pctje. Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik eens doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:47 schreef Etcetera het volgende:
geen ideemaar als je zoekt op tutorials voor het programma dan krijg je wel een aardige indruk hoeveel je er mee kunt doen
voor video's enzulks?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef DaFrenk het volgende:
Ben er zelf ook wel eens aan begonnen, maar 3D modelling ljgt me toch niet echt. Maar je kan er echt fantastische dingen mee doen jaVeel natuurlijk ook met extra plugins voor specifieke dingen als water of haar en verschillende render engines enz. It's huge...
Oh ja!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh ja!Thanks voor de herinnering, ook even binnen halen
Zet hem zo in de quequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
kanhet zou mij niks verbazen als games zoals CoD, WoW, Sims en weet ikv eel wat nog meer gebruik maken van Studio 3d Max om gebouwen/creatures te ontwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |