Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
quote:
lol inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
hear hear
dan ben ik wel benieuwd naar de eerste 'echte' aflevering van Knightriderik dacht namelijk dat het niet veel erger kon nadat Kitt overdwars op de weg stond, een busje/SUV achtig iets er op volle snelheid inramt en Kitt geen schrammetje had
Zo is dat!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat er nog maar veel mogen volgens
Die moet ik ook nog steeds eens kijken eigenlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
tvp
Net P.S. I Love You gezien, leuke film, alleen soms rare pogingen tot humor.
Dank je. Wil je er ook bij?quote:
Je zit vooraan omdat daar iemand was weggegaan (ik)quote:
Ik zie het, bedankt. Lekker vooraanquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je zit vooraan omdat daar iemand was weggegaan (ik)als je ergens anders wil mag je het zeggen maar dit lijkt me wel een luxe plek
(als je het niet ziet in de OP dan F5 of Ctrl+F5)
wat doet hetquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:39 schreef Opperkwal het volgende:
Gebruikt er iemand ook epguiders.com Watcher?
[ afbeelding ]
Ja het is freeware, ik kwam het net tegen, je kan via die site een serie opzoeken en dan in dat programmatje toevoegen zodat je een overzichtelijke lijst krijgt van jouw series die deze week komen, of wanneer hun volgende aflevering komt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat doet hetlaten zien wanneer de series die je volgt op tv komen
ja da's wel handigquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:05 schreef Opperkwal het volgende:
Het programma is voornamelijk handig omdat het de eerste datum laat zien wanneer hij op TV komt, weet je ook wanneer je wat kan downloaden (alleen als je actief die series download weet je het eigenlijk wel)
toch handig
ik kijk er meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:05 schreef DaFrenk het volgende:
Ik kijk teveel momenteelThe Office US, Smallville, Terminator: The Sarah Connor Chronicles (mond vol), Knight Rider (
). Hoewel niet echt een serie: Mythbusters. En dan nog series op DVD; Home Improvement, Stargate SG-1 en Stargate Atlantis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |