Dat is het overduidelijk niet. Geen biologie gehad?quote:
Ontzettende Klonkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
ik hierbij bied ik mijn nederige excuses aan mijn lieve medegebruikers aan, ik heb per ongeluk mijn mod superpowersgebruikt en doorgepost na een slotje...
Dude, die is ... ... zestien?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het overduidelijk niet. Geen biologie gehad?
het gaat om het principe, heb je ook lekkere wijvenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het overduidelijk niet. Geen biologie gehad?
dan mag het toch in Nederland ?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dude, die is ... ... zestien?
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
en met een beetje geluk staat ze in de file of heeft het vliegtuig vertraging![]()
ik houecht superveel van mijn vriendin, maar een weekje doen waar je zin in hebt zonder dat je met iemand anders rekening hoeft te houden is best relaxed
Ja? Dus? Rekt het niet? Moet je opletten wat ze op Llorett doet...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dude, die is ... ... zestien?
Ok. Maar dan nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je steekt 'm liever in een bodemloze put?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog.
[ code verwijderd ]
Dat ook niet hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je steekt 'm liever in een bodemloze put?
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja? Dus? Rekt het niet? Moet je opletten wat ze op Llorett doet...
dat heeft ook z´n voordelen, biertje en een zak chips heb je dan altijd bij de handquote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je steekt 'm liever in een bodemloze put?
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog.
En als het niet rekt scheurt het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
auwquote:Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het niet rekt scheurt het wel
Dat glijdt vast makkelijk, bloedquote:Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het niet rekt scheurt het wel
niets wat een pleister en een paar nietjes niet kunnen reparerenquote:
En anders het wondermiddel tegen alles: ducktape!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
niets wat een pleister en een paar nietjes niet kunnen repareren
Het is toch zo? Die lui neuken meer dan een konijn op de dag voor kerst.quote:
en een beetje twee componenten lijmquote:Op donderdag 25 september 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders het wondermiddel tegen alles: ducktape!
omfgquote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
"hoe maak je dat korstje op de creme brulee? kan dat ook met een fohn?"
Gast..
Whehehehehehehehehehehe.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
"hoe maak je dat korstje op de creme brulee? kan dat ook met een fohn?"
Gast..
Gij spamz0rquote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Wtf! Sta ik op 12?!
Wat sta jij hoogggggggggquote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Wtf! Sta ik op 12?!
Kan ik er wat aan doen dat mijn account gehacked is.quote:
Ik schaam me dood hahahaquote:
Daar trap ik heul niet in!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn account gehacked is.
Ik zal je er ff uitfilterenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn account gehacked is.
Dan een maand lang voor straf met eten naar bed?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik schaam me dood hahahaAls mijn moeder dit wist...
![]()
Ik denk dat ze me gewoon keihard zou uitlachenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan een maand lang voor straf met eten naar bed?
Ik zie het nietquote:
Zou ze niet gewoon trots zijn op je spamrecord?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me gewoon keihard zou uitlachen
Ik denk dat ze wel trots is op het feit dat ik nog steeds gewoon ook naar school ga enzo en dan alsnog dit presteerquote:Op donderdag 25 september 2008 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ze niet gewoon trots zijn op je spamrecord?
nietquote:Op donderdag 25 september 2008 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie het nietwaar sta ik?
Je ligt bovenop haar, gij!quote:
Ik sta er niet inquote:
Je ziet het verkeerd, ik til hem op mn schoudersquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, ik til hem op mn schouders
3 keer.. dat is genoeg voor mijquote:Op donderdag 25 september 2008 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Jij gaat 23 keer per week naar de sportschool?
Succesquote:Op donderdag 25 september 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Even internet fixx0ren bij schoonpa
Jahwollquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Even internet fixx0ren bij schoonpa
BXquote:
Die kans is redelijk aanwezig jaquote:Op donderdag 25 september 2008 20:22 schreef Fha het volgende:
marc![]()
zit stil joh.. anders breekt mn rug toch maar wel
Marcb ligt bovenop Fha.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ligt er iemand bovenop iemand ja?
Gerardquote:
en Fha was al zo platquote:Op donderdag 25 september 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Marcb ligt bovenop Fha.
De ouwe snoepert.
Ik geloof het ook nog niet echt dat ze dat houdtquote:
Nou uuuh halloquote:
Ik zou het niet weten.. maar als je het vind.. hou je me dan op de hoogte?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:29 schreef BrandX het volgende:hallo allemaal.
weet iemand waar ajax utrecht online te vinden is? Ik heb hier geen tv
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. maar als je het vind.. hou je me dan op de hoogte?
Misschien wel hier:quote:Op donderdag 25 september 2008 20:29 schreef BrandX het volgende:
hallo allemaal.
weet iemand waar ajax utrecht online te vinden is? Ik heb hier geen tv
Veel plezierquote:Op donderdag 25 september 2008 20:44 schreef BrandX het volgende:
thanks, via justin ben ik nu aan het kijken
Ik dacht misschien als ik het zeg dat het helptquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:16 schreef JortK het volgende:
Slapen
Tot en met zondag naar Berlijn
quote:
Talpaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:Op donderdag 25 september 2008 21:16 schreef JortK het volgende:
Slapen
Gutennacht und viel spaß in Deutschland!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:16 schreef JortK het volgende:
Slapen
Haha, ik ga zo douchen, na Ajax - FC Utrechtquote:Op donderdag 25 september 2008 21:39 schreef Klonk het volgende:
ik stink, ik ga me maar eens douchen
en ja ik heb me de afgelopen week gewoon gedouched ....
Ik dacht al, wat ruik ik toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:39 schreef Klonk het volgende:
ik stink, ik ga me maar eens douchen
en ja ik heb me de afgelopen week gewoon gedouched ....
Zijn vieze vuile stinkvoetenquote:
Ja en geloof het nietquote:Op donderdag 25 september 2008 21:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey Fha, alles goed en dreamer nog vandaag hier gezien?
Zeg, ga eens gewoon douchen danquote:Op donderdag 25 september 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
Joolz![]()
Ac![]()
Douche-ze Klonk! ik stink ook, maar ik wacht wel tot na de fitness morgen..
Morgen weerquote:Op donderdag 25 september 2008 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg, ga eens gewoon douchen dan
je kunt me van veel beschuldigen, maar iets wat ik niet heb zijn zweetvoetenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Zijn vieze vuile stinkvoeten.
. ff weg, tweede helft Ajax - Utrecht begint over een paar minuten
.
Dat mag ik niet eensquote:
Dan zoek je maar een fles deoquote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag ik niet eensdan gaat mn huid naar de klote
Ook die mag ik nietquote:
Ik mag ook geen deoquote:Op donderdag 25 september 2008 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zoek je maar een fles deo
Die reclames zijn er nog steedsquote:Op donderdag 25 september 2008 22:01 schreef Klonk het volgende:
die jaren 70 en 80 reclames van Fa met die mooie blonde mevrouw op het strand
Er staat toch niet 24 uur per dag een meetwagen voor je deur om de luchtverontreiniging te peilen hequote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 25 september 2008 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat toch niet 24 uur per dag een meetwagen voor je deur om de luchtverontreiniging te peilen he.
maar niet zo mooi als toenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die reclames zijn er nog steeds
Slaap lekkerquote:
Het is nog niet te laatquote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef Klonk het volgende:
en van al die goeie plannen is geen fuck terecht gekomen, niets zuipen in de kroeg met vriendenkut ik zit onder de plak, zelfs als ze er niet is
Oeh, smakelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog een halve fles whiskey staan, zal ik
En dan ook nog weten dat ZIJ WELquote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef Klonk het volgende:
en van al die goeie plannen is geen fuck terecht gekomen, niets zuipen in de kroeg met vriendenkut ik zit onder de plak, zelfs als ze er niet is
Oeh.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog een halve fles whiskey staan, zal ik
en vanavond weer, ze zijn met de hele groep bij een roemeense collega thuis uitgenodigdquote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ook nog weten dat ZIJ WEL
Dan neem je toch iets sterkersquote:Op donderdag 25 september 2008 22:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd was dat. Lang geleden, te lang geleden
.
Ben wel weer helaas door mijn bier heen.
Rocket Fuel ftwquote:[b]Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef Klonk het volgende:[/b
god mag weten wat die gekken allemaal stoken in hun schuurtjes
Cragganmorequote:Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh.
Ik lust ook wel een glaasje.
Welke Whisky heb je?
Dan ehm, heb je een alcoholprobleemquote:
quote:
volgens mij geen oostblokker zonder dat ze iets in het schuurtje hebben staan om iets te maken wat meer alcohol bevat dan pure alcoholquote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook eens in Roemenië een zelfgestookt ietsje gedronken van wat slovenen die het van huis meegenomen hadden in een anonieme PETfles. Staat nog ergens op Google een filmpje van zelfsch.
Op wiskundige gronden denk ik dat dat best lastig kan worden. Maar goed, we wachten afquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Klonk het volgende: om iets te maken wat meer alcohol bevat dan pure alcohol
ze krijgen het voor elkaarquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op wiskundige gronden denk ik dat dat best lastig kan worden. Maar goed, we wachten af
fijn dat je met bier komt, helaas is het Warsteinerquote:
Had het aan mij gegevenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef Klonk het volgende:
en straks die dure fles whiskey gewoon gele psi
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toch krijgen ze het voor elkaar
Warsteiner . Eine Königin unter den Bierenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Klonk het volgende:
fijn dat je met bier komt, helaas is het Warsteiner
de gedachte dat het bij iemand pis word is deprimerenderquote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Had het aan mij gegeven.
Had jij dat leed niet hoeven aanschouwen.
Hmmmz. Je trapt er niet inquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
de gedachte dat het bij iemand pis word is deprimerender
liever iets belgisch, bij voorkeur uit een klein obscuur brouwerijtje met een zo hoog mogelijk alcoholpercentage, lekkere tripple ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warsteiner . Eine Königin unter den Bieren
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
fijn dat je met bier komt, helaas is het Warsteiner
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
liever iets belgisch, bij voorkeur uit een klein obscuur brouwerijtje met een zo hoog mogelijk alcoholpercentage, lekkere tripple ofzo
Dat doe ik dus niet meer, het amper drinken zorgt ervoor dat ik daar niet echt lekker meer tegen kan.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
liever iets belgisch, bij voorkeur uit een klein obscuur brouwerijtje met een zo hoog mogelijk alcoholpercentage, lekkere tripple ofzo
Haha. Nu maar hopen dat ze in dromenland isquote:Op donderdag 25 september 2008 23:00 schreef Klonk het volgende:
ff kijken of mijn vriendin al slaapt, dag beltegoed
lekker goedkoop toch, een biertje en je bent zo zat als een toeterquote:Op donderdag 25 september 2008 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet meer, het amper drinken zorgt ervoor dat ik daar niet echt lekker meer tegen kan.
Haha. Dat heb ik ook zo vaak, na één biertje al helemaal erdoor heen zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekker goedkoop toch, een biertje en je bent zo zat als een toeter
Ik ga nog een keer mijn pillen vergeten als ik naar een feest of toernooi ga. Dan moet ik wel zuipenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekker goedkoop toch, een biertje en je bent zo zat als een toeter
zijn ergere dingenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer mijn pillen vergeten als ik naar een feest of toernooi ga. Dan moet ik wel zuipen![]()
grotere fles nemen of een kleinere dan is het kleiner dan de helftquote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef Klonk het volgende:
ik ben een optimist, die halve fles was eerder de helft van een halve fles, en die is nu op...
Mja, het valt weleens volkomen verkeerd iddquote:Op donderdag 25 september 2008 23:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Haha. Dat heb ik ook zo vaak, na één biertje al helemaal erdoor heen zitten.
nu moet je niet al te ingewikkeld gaan doenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
grotere fles nemen of een kleinere dan is het kleiner dan de helft
Gelukkig niet zo vaak haha.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het valt weleens volkomen verkeerd idd
Maar niet zo vaak hoor
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef Fha het volgende:
Ik ga mn bed in. Slaap lekker alvast mensen![]()
Gutenabend dreamerquote:Op donderdag 25 september 2008 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Avond allen, en welterusten aan hen die gaan slapen
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
CGM en BrandX doen de nacht. Ik hou er zo mee op. Weet niet hoe lang AC4W het nog gaat trekken ;')
we hebben flash nogquote:Op donderdag 25 september 2008 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
nachtploeg van lik-me-kutje dusMooi is dat
Voorheen hadden we Sander170 nog als NachtWacht.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
nachtploeg van lik-me-kutje dusMooi is dat
Jawel hoor, moest nog ff een mailtje de deur uit doen :-)quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Alles goed hier met de nieuwkomers.
Ik heb alweer niks gehadquote:Op donderdag 25 september 2008 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel hoor, moest nog ff een mailtje de deur uit doen :-)
Inderdaad ja, dat waren nog eens tijden...quote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Voorheen hadden we Sander170 nog als NachtWacht.
En Frits als zijn collega.
Klopt. Het was aan een ander gerichtquote:Op donderdag 25 september 2008 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb alweer niks gehad
Oh gelukkig! Dan heb ik niks gemistquote:Op donderdag 25 september 2008 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klopt. Het was aan een ander gericht
ehhh... dat heb ik dan weer niet gezegd...quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh gelukkig! Dan heb ik niks gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh... dat heb ik dan weer niet gezegd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Papierversnipperaar bedwingt zijn nieuwsgierigheid
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
FOEI!quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, enneh pier.. ik heb mijn gitaar met geen vinger aangeraakt vandaag gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
gebruik je fantasie maar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
* Papierversnipperaar bedwingt zijn nieuwsgierigheid![]()
Held is hetquote:Op donderdag 25 september 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel Santana cd's heeft iemand nodig
Heb er net 32 verwijderdquote:
jesus...quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:36 schreef BrandX het volgende:
ohw, dit is het checken wel waard... Wtf ? Aanrijding op snelweg [UK]
die grieten moeten gewoon stijf van de dope oid hebben gestaan, dat is niet normaal man
jesus dronk wijn. Wel goedkope, als hij het uit water kon maken.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:36 schreef BrandX het volgende:
ohw, dit is het checken wel waard... Wtf ? Aanrijding op snelweg [UK]
die grieten moeten gewoon stijf van de dope oid hebben gestaan, dat is niet normaal man
da's inderdaad wel erg goedkoop ja.. zou het een Nederlander geweest zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2008 05:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
jesus dronk wijn. Wel goedkope, als hij het uit water kon maken.
we hebben het getroffen met het weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 @ 09:06 schreef Klonk het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen (en lekker fietsen in het zonnetje)
Geen idee?quote:Op vrijdag 26 september 2008 @ 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom kan ik nou weer niet naar txt-only
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Vrijdag geen zin maar ik zit al de hele week met de gedachte in mijn kop dat ik gewoon vrij ben dit weekend!
Werk normaal gemiddeld 10 uur op zaterdags en 36 uur doordeweeks.
WEEKEND!
Vanavond eerst even eten bij mijn vriendin, daarna heb ik een verjaardag van vrienden van mijn ouders.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]nu nog wat leuks doen?
28 oktober begint Nederlands Kampioenschap poker![]()
Worden weer late zondagavonden/nachten in de kroeg
ziet er erg gezellig uitquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vanavond eerst even eten bij mijn vriendin, daarna heb ik een verjaardag van vrienden van mijn ouders.
Morgen eerst lekker uitslapen, en 's avonds uit in Groningen met vrienden.
Dus eigenlijk heeft iedereen overal zin in?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja het is vrijdag, niemand heeft nergens zin in!
leuke kiekjes geworden?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, demonstrerende witjurken staan kieken
gelukkig is het hier al vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja het is vrijdag, niemand heeft nergens zin in!
als ze vandaag maar met hun vingers van elke willekeurige Lufthansa vluchten afblijven, om specifiek te zijn de LH 836 en LH 3497quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Duitse commando's bestormen KLM toestel
Dit is KLM vlucht 3874, we gaan zo landen in de binnenstad?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Duitse commando's bestormen KLM toestel
Als ze vandaag nog een paar van dat soort gasten in een vliegtuig gevonden wordt is het snel afgelopen met het vliegen hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ze vandaag maar met hun vingers van elke willekeurige Lufthansa vluchten afblijven, om specifiek te zijn de LH 836 en LH 3497
T is hier nog niet eens 11 uurquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig is het hier al vrijdagmiddag
ff niet aan denken, anders ga ik ze met de auto halenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze vandaag nog een paar van dat soort gasten in een vliegtuig gevonden wordt is het snel afgelopen met het vliegen hoor.
Je snapt me wel Fruts.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft iedereen overal zin in?
Zolang ze niet vliegen en er verder niets gebeurd gaat het goed tochquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff niet aan denken, anders ga ik ze met de auto halen
nergens last van hier, FOK! draait als een tierelierquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je snapt me wel Fruts.
Tevens doet FOK! weer ontzettend irritant.
esquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:43 schreef es70 het volgende:
Te vroeg wakker gemaakt, kinderen naar school geholpen (-1, ziek), terug naar bed gegaan, wakker gebeld
, verder uitgeslapen tot een aanvaardbare tijd
.
Nuen wachten tot de kruidcake genoeg is afgekoeld
.
Weet ik nog niet, hij is nog te heetquote:
Danny zal wel weer een feature aan het inbouwen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Krijg de hele tijd witte pagina's.
Kladblok pagina voor als je tussen het FOK!ken door opeens aan iets denkt wat je wel moet opschrijven?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Danny zal wel weer een feature aan het inbouwen zijn.
die had ik zelf al ingeknutseld..quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kladblok pagina voor als je tussen het FOK!ken door opeens aan iets denkt wat je wel moet opschrijven?
je zou haast willen dat het tijd wordt dat dat eens een keer echt gebeurd om al die gastjes de mond te snoeren... die reacties in dat topicquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is KLM vlucht 3874, we gaan zo landen in de binnenstad?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
getverdemme, van die ranzige besmettelijke arafat-sjaaltjes en ski-maskers op de foto.. ja, dat zijn de brengers van de 'ware islam'![]()
je scherm ondergespoten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Fortis ten onder???
Bailout Fortis?
Neehee, Fortis mag niet omvallenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Fortis ten onder???
Bailout Fortis?
Ik probeer wel voor jequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hij is nog te heet.
Maar vast wel.
er mag zoveel niet..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neehee, Fortis mag niet omvallen
weten zij dat jij die foto's maakt eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zijn voorbijgangers, het gaat om die geloofsidioten met die arafat-sjaaltjes.
Ja ik ook tussendoor. Moet er niet eens een OTA straat komen voor de ontwikkeling van Fok!quote:Op vrijdag 26 september 2008 @ 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |