Ik heb even gezocht of PM's openbaar gemaakt mochten worden. Niks over gevonden, dus ik ga uit van wel. Zo niet, schijt deze breng ik graag toch naar buiten.quote:Op 24 September 2008 19:31 schreef DarkDream het volgende:
Oooo, wat zie'k nou in het topic?
Ik zie een foto van een een buitenlandertje!
Je bent een Turkie! Of ben je een Marokaantje?
Waarom kraakte je me af dan? Je hebt helemaal geen rechten in dit land!
Want je hoort hier ook helemaal niet hé! Jij hoort in Turkie Turkie!!!
Dus: verdwijn naar Turkie Turkie, het liefst vanavond nog.
Jij niet naar Nederlandse meisjes mogen kijken van Islam, jij boerka boerka loeren.
En jij voor de rest mondje houden over andermans uiterlijk, want dat gaat Turkie helemaal niets an!
Turkie mondje houden! Of anders Turkie opdonderen...jij niet goed in Koran gelezen!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:45 schreef Paramnesia het volgende:
Hold on!
Hoe zie jij er NU uit? Deel 14!
Het begon hier, met als toppunt mijn LaPo
Ik ben geen rat, we houden het lekker buiten de autoriteiten en vechten het hier wel uit. Ben over ongeveer 3 uur terug. Zie dan wel hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon doorsturen naar een admintje, een leuke ban kan darkie vast waarderen
Ik durfde het niet te vragen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef Litso het volgende:
Maar is het nou een damesmeisje of niet? Ik snap het niet
DRIE UUR BIJ DIE FIETSENHOK BETER DAT JE ER BENT DARKIE.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:05 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik ben geen rat, we houden het lekker buiten de autoriteiten en vechten het hier wel uit. Ben over ongeveer 3 uur terug. Zie dan wel hoe het eruit ziet.
Dat is nog een compliment.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een PM/post ookBrugklasser niveau
WALLA IK BREEK JOU!!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:24 schreef Toetercavia het volgende:
[..]
DRIE UUR BIJ DIE FIETSENHOK BETER DAT JE ER BENT DARKIE.
Waar the fuck kijkt ze ook naarquote:
Jammer dat Bio zo snel is.quote:
Dat kan best centraal hier.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Open laten gooien en zien wat er gebeurt.
Druk aan het PM'en?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef Litso het volgende:
Waar istie nou he?
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:33 schreef beverton het volgende:
even postuhh jewaights maar nooit.
Een mix tussen skippy22, tong80 en een random kutuser. Fijn, zo'n één hadden we nog nodig op fok.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Toetercavia het volgende:
Hyves Tiny en Lau
Het is écht een prettig gestoorde blokkerteef met veels te veel vrije tijd, die wanhopig haar uitgedroogde vagina probeert te compenseren met een 'vlot' kapsel en glitterplaatjes op hyves waar ze mensen een gelukkig maandagochtend wenst..
Dit zal d'r wel aantrekken naar dit topic schat ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Wat een lelijke snol, en wat een grote mond in dat US topic
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Toetercavia het volgende:
Hyves Tiny en Lau
Het is écht een prettig gestoorde blokkerteef met veels te veel vrije tijd, die wanhopig haar uitgedroogde vagina probeert te compenseren met een 'vlot' kapsel en glitterplaatjes op hyves waar ze mensen een gelukkig maandagochtend wenst..
die is dan weer minderquote:Op donderdag 25 september 2008 12:35 schreef Paramnesia het volgende:
Een ding, als ik ooit nog zoiets vind in mij inbox dan zal ik je laten zien wat voor een buitenlander ik ben. En nou opgekankerd.
Iedereen zou haar gewoon te gelijk moeten PMenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef MASD het volgende:
Dan zal iemand haar moeten pm'en! Wie durft het aan?
]http://forum.fok.nl/topic/1201519[/quote][/url]quote:Aan: DarkDream
doe es reageren?!
[url=http://forum.fok.nl/topic/1201519
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef DarkDream het volgende:
Een heel topic over mij!
Heerlijk, héérlijk!
I
De vraag op ieders lippen, ben je altijd zo racistisch?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef DarkDream het volgende:
Een heel topic over mij!
Heerlijk, héérlijk!
I
Neuken?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef DarkDream het volgende:
Een heel topic over mij!
Heerlijk, héérlijk!
I
Nou, een buitenlandertje moet mij niet gaan afkraken.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De vraag op ieders lippen, ben je altijd zo racistisch?
Ah, okay, duidelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, een buitenlandertje moet mij niet gaan afkraken.
En het dan vreemd vinden dat ik zo'n mailtje ga sturen...duhhh!
Gelijk heb je, meid! Die buitenlanders van tegenwoordig denken dat ze met alles weg kunnen komenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ben blij dat je goed eigenbeeld van je zelf hebt met die avatarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
En als Nederlander dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Maar een rasecht Nederlandertje heeft meer rechten?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
Dat is nu eenmaal de waarheid.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef DarkDream het volgende:
Heb ik weer gelijk dit, zegt iedereen weer dat ik lelijk ben.
Ja, dat mag zeker wel? Dat is zeker sociaal gedrag...túúrlijk.
Het is geen mail, maar een personal message [PM], kenauquote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Tuurlijk, potentieel goed topicquote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, okay, duidelijk.
Willen mensen nog spelen voor ik dit racistische figuur van het forum en uit de pm tief?
Lelijkheid is niet rasgebonden. Elke Rus, Chinees, Oegandees en Zwahiliaan ziet dat je onaantrekkelijk bent.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef DarkDream het volgende:
Jeetje, ik heb eens een aanvarinkje met iemand op een forum zeg....pffff.
quote:
Je beging al een fout door PluisigNijntje lelijk te noemen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef DarkDream het volgende:
Jeetje, ik heb eens een aanvarinkje met iemand op een forum zeg....pffff.
Ik behoor overigens wel tot een minderheidsgroep. Een westerse, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lelijkheid is niet rasgebonden. Elke Rus, Chinees, Oegandees en Zwahiliaan ziet dat je onaantrekkelijk bent.
Racisme daarentegen is een zwaktebod.
Túúrlijk joh...tuurlijk vind je mij er niet uitzien...lul maar met de rest mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef DaFan het volgende:
[..]
En als Nederlander dan?
Ik vind je er ook niet uitzien.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Túúrlijk joh...tuurlijk vind je mij er niet uitzien...lul maar met de rest mee.![]()
Kraak me ook maar af.![]()
Net of ik me hierdoor INEENS lelijk ga voelen, nou wees daar maar niet bang voor hoor want dat zal ik me nooit voelen.![]()
Ik hoor heb NOOIT gehoord dat ik lelijk ben, wel dat ik mooi ben natuurlijk...maar dat ben ik ook gewoon.
En mensen uit het ware leven zeggen dat, die me gewoon kennen en niet van 1 fotootje waar je er toevallig een beetje raar opstaat.![]()
Krijg slaap van dit gezeik.![]()
![]()
Kijk, dat met die buitenlander heb je natuurlijk groot gelijk in. Maar knetter-lelijk ben je wel...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Túúrlijk joh...tuurlijk vind je mij er niet uitzien...lul maar met de rest mee.![]()
Net of ik me hierdoor INEENS lelijk ga voelen, nou wees daar maar niet bang voor hoor want dat zal ik me nooit voelen.![]()
Ik hoor heb NOOIT gehoord dat ik lelijk ben, wel dat ik mooi ben natuurlijk...maar dat ben ik ook gewoon.
En mensen uit het ware leven zeggen dat, die me gewoon kennen en niet van 1 fotootje waar je er toevallig een beetje raar opstaat.![]()
![]()
Of een retard. Of een combi.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:42 schreef IQM het volgende:
Hoe meer ik haar zie praten, hoe meer ik geneigd ben om te denken aan een slechte kloon.
Nouja komop, die heeft toch ook een rothoofd?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Je beging al een fout door PluisigNijntje lelijk te noemen.
Ik denk het laatste.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ik heb NOOIT gehoord dat ik lelijk ben, wel dat ik mooi ben natuurlijk...maar dat ben ik ook gewoon.![]()
![]()
Mannen die dronken zijn en willen neuken liegen wel vaker om hun doel te bereiken.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef DarkDream het volgende:
Ik heb NOOIT gehoord dat ik lelijk ben, wel dat ik mooi ben natuurlijk...maar dat ben ik ook gewoon.![]()
Nou, lul dan over m'n "zo slechtequote:Op donderdag 25 september 2008 16:42 schreef beverton het volgende:
[..]
tja als je met Neo-Nazie's omgaat, pfff en dan hebben ze het niet over je uiterlijk, maar over je racistische innerlijk.
Ik word nog liever wakker naast Erica Terpstra die 2 emmers chilli heeft verorbert en er al 2 weken dood ligt dan dat ik onder DarkDreamer dood gevonden wordt.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja komop, die heeft toch ook een rothoofd?
Sorry Nijntje, dat ik zei dat ik je al genoeg foto's van je gezien had, zal het nooit meer doen enzo.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dit moet ik dan ook maar even volgen.
Hoi DarkDream.
Hehe.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ok. Je bent een nietszeggende klererascist met ongegronde narcistische trekjes die bijster slecht tegen kritiek kan en veulsteveel vrijetijd heeft.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, lul dan over m'n "zo slechteinnerlijk"
Ik nuanceerde het iets, maar dit was inderdaad mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef JanusAnus het volgende:
Als je zo'n kankerbak hebt zet je toch geen foto's van jezelf op internetEn ook dat korte haar
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je ook de retard check gedaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef Dagonet het volgende:
Have fun people.
Oh, 't is geen kloon trouwens. I checked.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Pfff, ik kén haar niet eens.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mannen die dronken zijn en willen neuken liegen wel vaker om hun doel te bereiken.
Maar serieus, ik denk dat geen man jou boven dat pluizigenijntje zou kiezen. Nou ja, misschien wat Tweakerts ofzo.
En ik neuk haar, wat ook weer een beetje waarde toevoegt.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
[ afbeelding ]
Leuk koppie, toch?
Vind d'r verder ook niet héél bijzonder ofzo, maar toch.
Jawel, we hebben een naam-basher! DarkDream... Meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pfff, ik kén haar niet eens.![]()
Boeie, als mensen mij maar mogen in het dagelijkse leven.![]()
Who the fuck Nijntje (wie verzint nu weer zo'n babynaampje?) is kan me niet schelen.
Psst, dit soort gesprekken hou je als de persoon in kwestie niet mee kan lezen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
[ afbeelding ]
Leuk koppie, toch?
Vind d'r verder ook niet héél bijzonder ofzo, maar toch.
DarkDream daarentegen is onwijs cool. Charismatisch, diep en gevoelig.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pfff, ik kén haar niet eens.![]()
Who the fuck Nijntje (wie verzint nu weer zo'n babynaampje?) is kan me niet schelen.
Mensen liegen. Denk daar maar eens over na.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef DarkDream het volgende:
Daarna moet die neger wel oprotten!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DarkDream daarentegen is onwijs cool. Charismatisch, diep en gevoelig.
Ik vind het vooral een gothic-emo-naam. Misschien is zelfmoord de enige juiste optie voor je.
Of een dikke negerpe-nis in je reet.
Dat laatste zei ik alleen maar omdat je al een vriendje hebt.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Psst, dit soort gesprekken hou je als de persoon in kwestie niet mee kan lezen.
Die mond ook echt, de kanker wat een pech.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Echt, wtf!
Ach welnee, het is een openbaar forum met openbare foto's en meningen. Lijkt me.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Psst, dit soort gesprekken hou je als de persoon in kwestie niet mee kan lezen.
Inderdaad, als ik iemand wil neuken die eruit ziet als een jongetje van 12 neuk ik wel een jongetje van 12.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef Litso het volgende:
Nou nee dankje IQM. Ik word er niet warm van.
Zeker, was vast een toerkoemoslim.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Daarna moet die neger wel oprotten!
En nu opeens terugkrabbelen he?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat laatste zei ik alleen maar omdat je al een vriendje hebt.
En de verwassen Wibra kleding, daar word ik pas wild van!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die mond ook echt, de kanker wat een pech.
Pffff, of de lengte van je haar boeit in het leven!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef JanusAnus het volgende:
Als je zo'n kankerbak hebt zet je toch geen foto's van jezelf op internetEn ook dat korte haar
Misschien was dat het wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die mond ook echt, de kanker
Waarschijnlijk zijn ze bang om de waarheid te zeggen. Want ze slaat vast ook net zo hard als een gozer.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Mensen liegen. Denk daar maar eens over na.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik iemand wil neuken die eruit ziet als een jongetje van 12 neuk ik wel een jongetje van 12.
Over wie heb jij het nu? Want volgens mij ging het over PNquote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik iemand wil neuken die eruit ziet als een jongetje van 12 neuk ik wel een jongetje van 12.
PI's lezen blijft zelfs voor oldbies lastig.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Litso het volgende:
[..]
En nu opeens terugkrabbelen he?
Slijmbal
Had ik het ook over.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Over wie heb jij het nu? Want volgens mij ging het over PN
De ironie dat ik, als excuusallochtoon, je nu op je taalfouten moet gaan wijzen. Priceless.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef LasTeR het volgende:
Serieus, twee dames met de uitstraling van een dode vis. Dat is één bitchfight die ik niet hoef te zien!
Rasisme.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pffff, of de lengte van je haar boeit in het leven!!!
Ik ben gewoon blij met mezelf en half NL is rasistisch, m'n ouders ook.![]()
JE MAG HIER GEEN MENING HEBBEN!![]()
En jullie zijn NATUURLIJK niet zo, I know.
Nou, ik kan me het moeilijk voorstellen.
Post die shit dan ook niet online als je dat niet wil.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Godverdomme ik had gehoopt dat die just-out-of-bed-foto niet 20 keer gepost hoefde te worden.
Je moeder.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:56 schreef IQM het volgende:
[..]
PI's lezen blijft zelfs voor oldbies lastig.
Maar als je zou moeten kiezen, dan toch hopelijk wel voor die ene waaraan je tenminste ziet dat het een vrouw is.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef LasTeR het volgende:
Serieus, twee dames met de uitstraling van een dode vis. Dat is één bitchfight die ik niet hoef te zien!
Volg eerst eens een cursus Nederlands voordat je over andere mensen begint te zeuren, wel eens van vooroordelen gehoord, racist!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pffff, of de lengte van je haar boeit in het leven!!!
Ik ben gewoon blij met mezelf en half NL is rasistisch, m'n ouders ook.![]()
JE MAG HIER GEEN MENING HEBBEN!![]()
En jullie zijn NATUURLIJK niet zo, I know.
Nou, ik kan me het moeilijk voorstellen.
Waardoor de keuze bij Darkdreamer komt te liggen. Nah, ik pas.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als je zou moeten kiezen, dan toch hopelijk wel voor die ene waaraan je tenminste ziet dat het een vrouw is.
Er vloeit niet iedere dag zulks een discussie voort uit die foto's. De meeste blijven gewoon op hun plekquote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Post die shit dan ook niet online als je dat niet wil.
Sourcy heeft 'm.quote:
Ik mis de pun even, maar goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Waardoor de keuze bij Darkdreamer komt te liggen. Nah, ik pas.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De ironie dat ik, als excuusallochtoon, je nu op je taalfouten moet gaan wijzen. Priceless.
En dat je ouders tokkies zijn was inmiddels wel duidelijk. Appels vallen meestal niet ver en zo.
Laag opgeleid zeker ook?
MASD, in je mand!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Waardoor de keuze bij Darkdreamer komt te liggen. Nah, ik pas.
LOLquote:
Geef nou maar gewoon toe dat je op tomboys valt.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga gewoon niet stemmen.
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Er vloeit niet iedere dag zulks een discussie voort uit die foto's. De meeste blijven gewoon op hun plek
Gewoon posten.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef MASD het volgende:
Heeft er iemand trouwens interesse in pm 1 van de 2?
Ik heb op dr gestemd.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef IQM het volgende:
Whehe, DarkDream heeft op zichzelf gestemd!!11!1!!11
quote:Op 24 September 2008 19:04 schreef DarkDream het volgende:
Wie denk jij wel niet te zijn om mij zo af te kraken?
Jij denkt daar zeker "wel effies" mee weg te komen?
Beetje schijnheilig mij afkraken omdat ik dat Nijntje een beetje afvallig ben geweest?
Wat kan jou dat enigzins boeien?
Stuur eens gauw ff een foto van jezelf dan! Maar nee, dat durf je niet hé!
O, dan weet ik wel weer genoeg!
Wil je een nickname hebben op dit forum die écht bij je past?
Haal dat "Par", past vast veel beter bij je, haha.
Jij gaat mij nooit meer zó afkraken, ik besluit dat ook niet meer te doen en jij dus OOK NIET!
Want je maakt mij hier dus écht pisnijdig mee!!!
Groetjes,
M****
Echt hè. Dat doen alleen die echte moslims. Allemaal. Die nepmoslims, die zie je niet hoor. lafbekken.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
En echte moslims zijn ook niet van het zuiverste soort met al die aanslagen.
Wat genuanceerd. Vooral die knipoog. Die maakt het af! Jij bent zo slim.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
Oké, ik stond een beetje vreemd op die foto (achteraf gezien).
En ja: ik ben nog steeds rascistisch en daarin zal ik heus niet de enige zijn in dit land.
Maar Wilders wordt ook altijd afgekraakt, zo is het leven nu eenmaal.
Marrokanen haten Turken en andersom.
Ik zie vaak genoeg "BLACK POWER" in de tram geschreven, waar ik dan weer "white power" van maak.
Ik weet: rascistische gevoelens zijn vaak aangepraat, ik kan me nog herinneren dat ik ze vroeger niet had en dat ik m'n ouders op dit gebied ook niet snapte.
En hoeveel gezeik is er wel niet als er ergens weer een moskeetje uit de grond wordt gestampt? ZAT!
Het begon allemaal dat Paramnesia me begon af te kraken en dan gaat het van kwaad tot erger.
SLOTJE.
HET IS RACISTISCH DOMME KANKERHOER. MET EEN C EN NIET MET EEN S. Even de vooroordelen bevestigenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
En ja: ik ben nog steeds rascistisch en daarin zal ik heus niet de enige zijn in dit land.
Maar Wilders wordt ook altijd afgekraakt, zo is het leven nu eenmaal.
Ik zie vaak genoeg "BLACK POWER" in de tram geschreven, waar ik dan weer "white power" van maak.
Ik weet: rascistische gevoelens zijn vaak aangepraat, ik kan me nog herinneren dat ik ze vroeger niet had en dat ik m'n ouders op dit gebied ook niet snapte.
En hoeveel gezeik is er wel niet als er ergens weer een moskeetje uit de grond wordt gestampt? ZAT!
Het begon allemaal dat Paramnesia me begon af te kraken en dan gaat het van kwaad tot erger.
SLOTJE.
Ja, álle Marokkanen (blijft blijkbaar een moeilijk woord om correct te spellen) haten natuurlijk álle Turken. Én andersom.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
Nee, het begon met ene DarkDream die PluisigNijntje begon af te zeiken.quote:Het begon allemaal dat Paramnesia me begon af te kraken en dan gaat het van kwaad tot erger.
quote:
Ik heb nog veel meer foto's gezien van je, het ligt niet aan die ene.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
Dat hadden we dus met de foto's moeten doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Inclusief de sterretjes of censureer je nu de boel?
Die Palm is vast ook niet van jou he, Achmed.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
Nou hier is er een. En ja ik steel je auto en zet je dochter achter de ramen.
Dude, please.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
Bovenal kom je na zo een PM niet van me af. Ga door, ik maak je fok leven een hel.
dit slaat nog minder ergens op dan dat vegeta vs steven seagulll topicquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
Bovenal kom je na zo een PM niet van me af. Ga door, ik maak je fok leven een hel.
Nou wow, nu schijt ik ém hoor!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer foto's gezien van je, het ligt niet aan die ene.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef beverton het volgende:
[..]
dit slaat nog minder ergens op dan dat vegeta vs steven seagulll topic
Dat dus.quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zit in de trein op weg naar werk maar ik heb toch zin om via mijn palm te antwoorden.
Bitch please. Je probeert PN te kraken maar kom op dat is nauwlijks competitie. als je mij vraagt waarom ik voor dr opkom? Ik ken dr al meer dan een jaar goed. Het is netzo als je goede vriend in elkaar geslagen wordt. Dan ga je niet toekijken dan doe je mee met hem verdedigen.
Tuurlijk mag je mij kraken in een PM. Ik zou me niet zo druk maken maar het mag. Maar geen reden zo te beginnen met een basischool verhaal waarin je zelfs afkomst niet goed hebt. Ik stel mij zo voor dat je uit schubberkutteveen komt en nog nooit een buitenlander hebt gezien.
Nou hier is er een. En ja ik steel je auto en zet je dochter achter de ramen. Bovenal kom je na zo een PM niet van me af. Ga door, ik maak je fok leven een hel.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Vegeta zou winnen. Anders captain kirk.
Dag schat. Jij hebt gewonnen. Goed dat je hierboven staat.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef DarkDream het volgende:
Heey Paramnesia,
Hoor eens vies Turkie, dat je heel je leven gediscrimineerd zal blijven worden. LOSER!
Je bent niets waard, ik zie je echt als een grote loser (net als andere Turkies).
Nu ga ik nooit meer in dit topic, of op dit forum kijken.
Dit forum is voor losers.
Je snapt toch wel dat je voor een dochter ook een man/vriend moet hebben he.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
en zet je dochter achter de ramen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef DarkDream het volgende:
Heey Paramnesia,
Hoor eens vies Turkie, dat je heel je leven gediscrimineerd zal blijven worden. LOSER!
Je bent niets waard, ik zie je echt als een grote loser (net als andere Turkies).
Hahaha, ze blijft ook zeggen dat hij turks isquote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef DarkDream het volgende:
Heey Paramnesia,
Een baarmoeder lijkt mij net iets essentieler.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je voor een dochter ook een man/vriend moet hebben he.
Op http://www.stormfront.org/ zitten de echte bazen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef DarkDream het volgende:
Heey Paramnesia,
An upperlip. I hasn't it.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 @ 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zit in de trein op weg naar werk maar ik heb toch zin om via mijn palm te antwoorden.
Bitch please. Je probeert PN te kraken maar kom op dat is nauwlijks competitie. als je mij vraagt waarom ik voor dr opkom? Ik ken dr al meer dan een jaar goed. Het is netzo als je goede vriend in elkaar geslagen wordt. Dan ga je niet toekijken dan doe je mee met hem verdedigen.
Tuurlijk mag je mij kraken in een PM. Ik zou me niet zo druk maken maar het mag. Maar geen reden zo te beginnen met een basischool verhaal waarin je zelfs afkomst niet goed hebt. Ik stel mij zo voor dat je uit schubberkutteveen komt en nog nooit een buitenlander hebt gezien.
Nou hier is er een. En ja ik steel je auto en zet je dochter achter de ramen. Bovenal kom je na zo een PM niet van me af. Ga door, ik maak je fok leven een hel.
Zeg, heb jij eigenlijk een opleiding gedaan na je basisschool?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef DarkDream het volgende:
Heey Paramnesia,
EPIC FAIL!quote:laatste bezoek: 6 seconden geleden.
Van onze donkeredroom?quote:
Gokje: iemand zei kanker. Iemand is racistisch. Iemand is dom. Een foto is zonder toestemming gepost.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef MASD het volgende:
Die topicreports.
Tis vast een kamper.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zeg, heb jij eigenlijk een opleiding gedaan na je basisschool?
Och hemel, zo'n toevoegende waarde gaat hene. Wat een verlies.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef DarkDream het volgende:
Heey Paramnesia,
plaats die pm hier dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef IQM het volgende:
Whehe, ik een PM sturen, stuurt ze er een terug. Wegblijven van FOK! is blijkbaar moeilijk.
Heey Paramnesia,
't Is verder niet interessant. Ik zei zoiets als 'Tief op' en zij zei 'ga ik ook doen'.quote:
Haha ik weet denk ik wel wie op nee heeft gedruktquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef LasTeR het volgende:
Poll: Gaat DarkDream nog een keer posten?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat een overkill.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even het hoofd erbij
dat was ik iddquote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ik weet denk ik wel wie op nee heeft gedrukt
Tuurlijk gaat die grafkop rellen, ze kan niets anders hier.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef Maisnon het volgende:
En dan binnenkort een kloon met 0 toegevoegde waarde want rellen zit er dan ook niet meer in.
Claimt ze nou jonger dan 20/25 te zijn?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Sorry Nijntje, dat ik zei dat ik je al genoeg foto's van je gezien had, zal het nooit meer doen enzo.
Voortaan pak ik iemand die niet 5 jaar jonger dan me is.
Ze lijkt echt geen 30quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Claimt ze nou jonger dan 20/25 te zijn?
Ik schat haar in de 30 namelijk
Volgens mij stond er eerst ook '10 jaar' in plaats van '5 jaar'.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Claimt ze nou jonger dan 20/25 te zijn?
Ik schat haar in de 30 namelijk
Point takenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zo kleedt ze zich helaas wel
Met behulp van mijn super1337edithistorieterugkijkmodrechten moet ik je gelijk geven.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij stond er eerst ook '10 jaar' in plaats van '5 jaar'.
Dat wil zeggen dat zij je vriendinnetje nóg jonger schatte.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Met behulp van mijn super1337edithistorieterugkijkmodrechten moet ik je gelijk geven.
Zo ver zal ze er niet vanaf hebben gezeten.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat zij je vriendinnetje nóg jonger schatte.
quote:Beste crew,
Willen jullie dat topic in de map "Onzin voor je leven" a.u.b. verwijderen?
Iedereen loopt m'n foto's belachelijk te maken en ik zit er niet op te wachten dat mijn baas of collega's dit zien ofzo.
Ik verdwijn van dit forum, oké...maar dat topic wil ik het liefst ECHT HELEMAAL WEG HEBBEN en niet dat je er alleen niet meer op kunt reageren maar wel kunt inkijken.
Help me a.u.b., ik had gewoon een beetje ruzie met iemand, dat hoeft de rest niets aan te gaan.
Haal het a.u.b. weg, ze praten me een heel complex aan dat ik lelijk ben enzo, ik zit hier echt niet op te wachten!!!
Echt hartstikke bedankt alvast!
Groetjes!
Mij
Na zeg, dat een forumbeheerder zoiets doet!quote:
Ik ben een Turk. Pijnlijk, niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Na zeg, dat een forumbeheerder zoiets doet!![]()
Dat vind ik echt héél erg laag, haal dit gewoon ff weg man.
Ik stuur dat gewoon privé, nu ben je echt m'n privacy aan het schenden.![]()
Nouuuuu, ik sta echt met m'n bek open...hoe laf kun je zijn?
Ik denk gewoon even in vertrouwen te vragen of iets "waar ik zelf niet om gevraagd heb" weg te laten halen.
She's alivequote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Na zeg, dat een forumbeheerder zoiets doet!![]()
Dat vind ik echt héél erg laag, haal dit gewoon ff weg man.
Ik stuur dat gewoon privé, nu ben je echt m'n privacy aan het schenden.![]()
Nouuuuu, ik sta echt met m'n bek open...hoe laf kun je zijn?
Ik denk gewoon even in vertrouwen te vragen of iets "waar ik zelf niet om gevraagd heb" weg te laten halen.
Of homo, dat zou een leuk paar zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef Hephaistos. het volgende:
![]()
![]()
Hopen dat haar baas een neger is
zGquote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben een Turk. Pijnlijk, niet?.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfff, mijn baas is helemaal geen neger.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef Hephaistos. het volgende:![]()
![]()
Hopen dat haar baas een neger is
Ik hou van jequote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsjah, maken van onderscheid hé. Je hebt knappe mensen en je hebt mensen als jij.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pfff, mijn baas is helemaal geen neger.
En aan buitenlanders die mij NIET AFKRAKEN heb ik geen hekel.
Als ik dat zou hebben gehad met een roodharige, zou ik daarover zijn begonnen.![]()
Net zoals jullie over mijn uiterlijk beginnen, dat is eigenlijk hetzelfde als discriminatie.
Ja, dat zag ik net in je profiel ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:37 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik net in je profiel ja.![]()
Maargoed, ik zal blij zijn als je dit topic er gewoon vanaf haalt.
Jullie hebben mij ook vernederd en zo gaat dat gewoon in een ruzie.
Zoiets als dit slaat bijv. ook NERGENS op.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Tsjah, maken van onderscheid hé. Je hebt knappe mensen en je hebt mensen als jij.
Je hebt die foto's toch echt zelf op internet gezet, dus je baas en collega's kunnen hier sowieso achter komen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:37 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik net in je profiel ja.![]()
Maargoed, ik zal blij zijn als je dit topic er gewoon vanaf haalt.
Jullie hebben mij ook vernederd en zo gaat dat gewoon in een ruzie.
HET IS RACISTISCH MET EEN GODSVERGETEN KOLERE C. C! CCCCCCC. LEER HET NOU EENS.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Zoiets als dit slaat bijv. ook NERGENS op.
Rotopmerkingen maken over iemands uiterlijk is nét zo gemeen als een rasistische opmerking.
Maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
Ik weet het zelf? Ik krijg nooit dit soort opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. Vind het wel grappig om ze uit te delen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Rotopmerkingen maken over iemands uiterlijk is nét zo gemeen als een rasistische opmerking.
Je vindt racisme inmiddels gemeen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef DarkDream het volgende:
*proestquote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef zarGon het volgende:
Het heeft gevoelens. Toe maar,quote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Is dit een verkapte liefdesverklaring of heb je er zelf een slechte ervaring mee?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:47 schreef erwinbey het volgende:
[..]
ik hoop dat jij eens voelt hoe het is om in je kont geneukt te worden.
je bent niet voor niks half half latente bisexueelquote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Is dit een verkapte liefdesverklaring of heb je er zelf een slechte ervaring mee?
Ja duhhhh, ik heb doorgaans geen hekel aan buitenlanders.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het heeft gevoelens. Toe maar,.
ze is ook pools dat zie je zo.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar DarkDebiel, met dat donkere haar van je had je net zo goed geen rasechte Nederlander kunnen zijn.
Wrong.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef DarkDream het volgende:
Ik denk dat 90% van dit forum mijn standpunt stiekem wel een beetje snapt.![]()
Maar als een "pure" Nederlander het doet is het ok?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ja duhhhh, ik heb doorgaans geen hekel aan buitenlanders.
Maar ze moeten niét m'n uiterlijk gaan afkraken (zowiezo niemand), want dan word ik pislink.
Ik denk dat 90% van dit forum mijn standpunt stiekem wel een beetje snapt.![]()
Want ik een ruzie met familieleden kan je al dingen zeggen waar je later spijt van hebt en die je eigenlijk niet meent...laat staan met een "onbekend" forumlid die jou eens effies afkraakt.
En waar dacht je dat die reactie vandaan kwam dan? Had het wellicht iets te maken met Doei, doei, doeiiiiiii, doei, doei, doei, doei doei doei doei doei doei doei?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef DarkDream het volgende:
Ja duhhhh, ik heb doorgaans geen hekel aan buitenlanders.
Maar ze moeten niét m'n uiterlijk gaan afkraken (zowiezo niemand), want dan word ik pislink.
Ik vond ze allebei eigenlijk wel passend.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:53 schreef Dagonet het volgende:
CopyCat zegt het beter dan die monstrositeit van een laatste zin van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |