Ik heb even gezocht of PM's openbaar gemaakt mochten worden. Niks over gevonden, dus ik ga uit van wel. Zo niet, schijt deze breng ik graag toch naar buiten.quote:Op 24 September 2008 19:31 schreef DarkDream het volgende:
Oooo, wat zie'k nou in het topic?
Ik zie een foto van een een buitenlandertje!
Je bent een Turkie! Of ben je een Marokaantje?
Waarom kraakte je me af dan? Je hebt helemaal geen rechten in dit land!
Want je hoort hier ook helemaal niet hé! Jij hoort in Turkie Turkie!!!
Dus: verdwijn naar Turkie Turkie, het liefst vanavond nog.
Jij niet naar Nederlandse meisjes mogen kijken van Islam, jij boerka boerka loeren.
En jij voor de rest mondje houden over andermans uiterlijk, want dat gaat Turkie helemaal niets an!
Turkie mondje houden! Of anders Turkie opdonderen...jij niet goed in Koran gelezen!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:45 schreef Paramnesia het volgende:
Hold on!
Hoe zie jij er NU uit? Deel 14!
Het begon hier, met als toppunt mijn LaPo
Ik ben geen rat, we houden het lekker buiten de autoriteiten en vechten het hier wel uit. Ben over ongeveer 3 uur terug. Zie dan wel hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon doorsturen naar een admintje, een leuke ban kan darkie vast waarderen
Ik durfde het niet te vragen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef Litso het volgende:
Maar is het nou een damesmeisje of niet? Ik snap het niet
DRIE UUR BIJ DIE FIETSENHOK BETER DAT JE ER BENT DARKIE.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:05 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik ben geen rat, we houden het lekker buiten de autoriteiten en vechten het hier wel uit. Ben over ongeveer 3 uur terug. Zie dan wel hoe het eruit ziet.
Dat is nog een compliment.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een PM/post ookBrugklasser niveau
WALLA IK BREEK JOU!!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:24 schreef Toetercavia het volgende:
[..]
DRIE UUR BIJ DIE FIETSENHOK BETER DAT JE ER BENT DARKIE.
Waar the fuck kijkt ze ook naarquote:
Jammer dat Bio zo snel is.quote:
Dat kan best centraal hier.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Open laten gooien en zien wat er gebeurt.
Druk aan het PM'en?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef Litso het volgende:
Waar istie nou he?
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:33 schreef beverton het volgende:
even postuhh jewaights maar nooit.
Een mix tussen skippy22, tong80 en een random kutuser. Fijn, zo'n één hadden we nog nodig op fok.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Toetercavia het volgende:
Hyves Tiny en Lau
Het is écht een prettig gestoorde blokkerteef met veels te veel vrije tijd, die wanhopig haar uitgedroogde vagina probeert te compenseren met een 'vlot' kapsel en glitterplaatjes op hyves waar ze mensen een gelukkig maandagochtend wenst..
Dit zal d'r wel aantrekken naar dit topic schat ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Wat een lelijke snol, en wat een grote mond in dat US topic
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Toetercavia het volgende:
Hyves Tiny en Lau
Het is écht een prettig gestoorde blokkerteef met veels te veel vrije tijd, die wanhopig haar uitgedroogde vagina probeert te compenseren met een 'vlot' kapsel en glitterplaatjes op hyves waar ze mensen een gelukkig maandagochtend wenst..
die is dan weer minderquote:Op donderdag 25 september 2008 12:35 schreef Paramnesia het volgende:
Een ding, als ik ooit nog zoiets vind in mij inbox dan zal ik je laten zien wat voor een buitenlander ik ben. En nou opgekankerd.
Iedereen zou haar gewoon te gelijk moeten PMenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef MASD het volgende:
Dan zal iemand haar moeten pm'en! Wie durft het aan?
]http://forum.fok.nl/topic/1201519[/quote][/url]quote:Aan: DarkDream
doe es reageren?!
[url=http://forum.fok.nl/topic/1201519
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef DarkDream het volgende:
Een heel topic over mij!
Heerlijk, héérlijk!
I
De vraag op ieders lippen, ben je altijd zo racistisch?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef DarkDream het volgende:
Een heel topic over mij!
Heerlijk, héérlijk!
I
Neuken?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef DarkDream het volgende:
Een heel topic over mij!
Heerlijk, héérlijk!
I
Nou, een buitenlandertje moet mij niet gaan afkraken.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De vraag op ieders lippen, ben je altijd zo racistisch?
Ah, okay, duidelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, een buitenlandertje moet mij niet gaan afkraken.
En het dan vreemd vinden dat ik zo'n mailtje ga sturen...duhhh!
Gelijk heb je, meid! Die buitenlanders van tegenwoordig denken dat ze met alles weg kunnen komenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ben blij dat je goed eigenbeeld van je zelf hebt met die avatarquote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
En als Nederlander dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Maar een rasecht Nederlandertje heeft meer rechten?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
Dat is nu eenmaal de waarheid.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef DarkDream het volgende:
Heb ik weer gelijk dit, zegt iedereen weer dat ik lelijk ben.
Ja, dat mag zeker wel? Dat is zeker sociaal gedrag...túúrlijk.
Het is geen mail, maar een personal message [PM], kenauquote:Op donderdag 25 september 2008 16:30 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Tuurlijk, potentieel goed topicquote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, okay, duidelijk.
Willen mensen nog spelen voor ik dit racistische figuur van het forum en uit de pm tief?
Lelijkheid is niet rasgebonden. Elke Rus, Chinees, Oegandees en Zwahiliaan ziet dat je onaantrekkelijk bent.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef DarkDream het volgende:
Jeetje, ik heb eens een aanvarinkje met iemand op een forum zeg....pffff.
quote:
Je beging al een fout door PluisigNijntje lelijk te noemen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef DarkDream het volgende:
Jeetje, ik heb eens een aanvarinkje met iemand op een forum zeg....pffff.
Ik behoor overigens wel tot een minderheidsgroep. Een westerse, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lelijkheid is niet rasgebonden. Elke Rus, Chinees, Oegandees en Zwahiliaan ziet dat je onaantrekkelijk bent.
Racisme daarentegen is een zwaktebod.
Túúrlijk joh...tuurlijk vind je mij er niet uitzien...lul maar met de rest mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef DaFan het volgende:
[..]
En als Nederlander dan?
Ik vind je er ook niet uitzien.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Túúrlijk joh...tuurlijk vind je mij er niet uitzien...lul maar met de rest mee.![]()
Kraak me ook maar af.![]()
Net of ik me hierdoor INEENS lelijk ga voelen, nou wees daar maar niet bang voor hoor want dat zal ik me nooit voelen.![]()
Ik hoor heb NOOIT gehoord dat ik lelijk ben, wel dat ik mooi ben natuurlijk...maar dat ben ik ook gewoon.
En mensen uit het ware leven zeggen dat, die me gewoon kennen en niet van 1 fotootje waar je er toevallig een beetje raar opstaat.![]()
Krijg slaap van dit gezeik.![]()
![]()
Kijk, dat met die buitenlander heb je natuurlijk groot gelijk in. Maar knetter-lelijk ben je wel...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Túúrlijk joh...tuurlijk vind je mij er niet uitzien...lul maar met de rest mee.![]()
Net of ik me hierdoor INEENS lelijk ga voelen, nou wees daar maar niet bang voor hoor want dat zal ik me nooit voelen.![]()
Ik hoor heb NOOIT gehoord dat ik lelijk ben, wel dat ik mooi ben natuurlijk...maar dat ben ik ook gewoon.
En mensen uit het ware leven zeggen dat, die me gewoon kennen en niet van 1 fotootje waar je er toevallig een beetje raar opstaat.![]()
![]()
Of een retard. Of een combi.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:42 schreef IQM het volgende:
Hoe meer ik haar zie praten, hoe meer ik geneigd ben om te denken aan een slechte kloon.
Nouja komop, die heeft toch ook een rothoofd?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Je beging al een fout door PluisigNijntje lelijk te noemen.
Ik denk het laatste.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ik heb NOOIT gehoord dat ik lelijk ben, wel dat ik mooi ben natuurlijk...maar dat ben ik ook gewoon.![]()
![]()
Mannen die dronken zijn en willen neuken liegen wel vaker om hun doel te bereiken.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef DarkDream het volgende:
Ik heb NOOIT gehoord dat ik lelijk ben, wel dat ik mooi ben natuurlijk...maar dat ben ik ook gewoon.![]()
Nou, lul dan over m'n "zo slechtequote:Op donderdag 25 september 2008 16:42 schreef beverton het volgende:
[..]
tja als je met Neo-Nazie's omgaat, pfff en dan hebben ze het niet over je uiterlijk, maar over je racistische innerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |