quote:
Op 24 September 2008 19:31 schreef DarkDream het volgende:
Oooo, wat zie'k nou in het topic?
Ik zie een foto van een een buitenlandertje!
Je bent een Turkie! Of ben je een Marokaantje?
Waarom kraakte je me af dan? Je hebt helemaal geen rechten in dit land!
Want je hoort hier ook helemaal niet hé! Jij hoort in Turkie Turkie!!!
Dus: verdwijn naar Turkie Turkie, het liefst vanavond nog.
Jij niet naar Nederlandse meisjes mogen kijken van Islam, jij boerka boerka loeren.
En jij voor de rest mondje houden over andermans uiterlijk, want dat gaat Turkie helemaal niets an!
Turkie mondje houden! Of anders Turkie opdonderen...jij niet goed in Koran gelezen!
Ik heb even gezocht of PM's openbaar gemaakt mochten worden. Niks over gevonden, dus ik ga uit van wel. Zo niet, schijt deze breng ik graag toch naar buiten.
Lieve schat (no homo),
Luister eens. Als ik je loop af te kraken in een topic, over je uiterlijk, dan kan je beter een PM sturen waarin je bijvoorbeeld: mijn uiterlijk afkraakt, mij ridiculiseerd, mij uitlacht. Een ding wat dan niet slim is om te doen is er een racistische PM van te maken.
Ten eerste ben ik geen van beide, ik ben een halve Surinamer. Ten tweede weet jij helemaal niet of ik nog actief moslim ben.
Verder maakt het mij niet zoveel uit, aangezien deze PM je onintelligente gedrag alleen maar uitvergroot. Ik blijf dan ook bij mijn mening dat je eruit ziet als een verlepte bezemina met huisvrouwenkapsel. Wat jij over mij vindt zal mij eerlijk gezegd een reet roesten en ik zal er ook geen PM's over opstellen.
Een ding, als ik ooit nog zoiets vind in mij inbox dan zal ik je laten zien wat voor een buitenlander ik ben. En nou opgekankerd.
Para.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.