Dus nog geen eens alles binnen, hmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Wie was er vandaag niet online? Hmmmmmmmmmmmmmmmm hmmmmmmm!!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:15 schreef -SG- het volgende:
Mensen met een speicale rol hebben nog een kwartier om naar mij te pmen!
* Trigalti is benieuwd!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:15 schreef -SG- het volgende:
Mensen met een speicale rol hebben nog een kwartier om naar mij te pmen!
Waar staat dat er nog niet alles binnen isquote:Op woensdag 24 september 2008 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus nog geen eens alles binnen, hmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Wie was er vandaag niet online? Hmmmmmmmmmmmmmmmm hmmmmmmm!!
jaja klootzakquote:Op woensdag 24 september 2008 22:16 schreef -SG- het volgende:
Ohja sorry dat het zo lang duurde maar ik lag lekker languit op de bank tv te kijken.
Heb je er een nieuwe speciale rol bij verzonnen dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waar staat dat er nog niet alles binnen is?
Ik studeer hetquote:Op woensdag 24 september 2008 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
waarom heb jij trouwens Fins in je sig?
Totaal verschillend met de andere Scandinavische talen.. ik snap dr geen ruk van (Fins dan, Noors, Zweeds en Deens een beetje). Lijkt meer verwand aan Bulgaars enzo toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik studeer heten woon er nu voor een jaartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ Bericht 23% gewijzigd door -SG- op 24-09-2008 22:35:18 ]A little knowledge is a dangerous thing.
Klopt dat het heel anders is dan de Scandinavische talen, maar qua talen die in Europa worden gesproken is Fins alleen verwant met vooral Estisch (zoiets als Duits-Nederlands vergelijking) en Hongaars. Maar dat ligt er weer ontzettend ver vanaf. Daar heb je vrijwel geen woordenschat meer die overeenkomt bijvoorbeeld. En dan nog een aantal kleinere taaltjes in Rusland.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Totaal verschillend met de andere Scandinavische talen.. ik snap dr geen ruk van (Fins dan, Noors, Zweeds en Deens een beetje). Lijkt meer verwand aan Bulgaars enzo toch?
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef -SG- het volgende:
Spannend!
Ik weet het stiekem al!
Niet dood vertellen maar..Ik wil het levend vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Oja, Hongarije ipv Bulgarije.. nouja, ik kan echt geen kaas maken van Fins. Maar Finland heeft verder ook niet zoveel met de rest van Scandinavie begreep ik? En de rest van Scandinavie moet ook niet zoveel van Finland hebben toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Klopt dat het heel anders is dan de Scandinavische talen, maar qua talen die in Europa worden gesproken is Fins alleen verwant met vooral Estisch (zoiets als Duits-Nederlands vergelijking) en Hongaars. En dan nog een aantal kleinere taaltjes in Rusland.
Nee.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, maar weet je ook dat mislukte targets gemeld dienen te worden
Met het Eurovisie Songfestival niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, Hongarije ipv Bulgarije.. nouja, ik kan echt geen kaas maken van Fins. Maar Finland heeft verder ook niet zoveel met de rest van Scandinavie begreep ik? En de rest van Scandinavie moet ook niet zoveel van Finland hebben toch?
De velddokter kan iemand beschermd hebben, maar dat zou gemeld moeten worden. Enige optie lijkt mij dan dat ze mij geprobeerd hebben maar dat zou een heel domme actie zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 22:48 schreef Robier het volgende:
Ik kan nog niets ontdekken in het verhaaltje. Denk dat de tweede stem op de burgemeester geweest is waarschijnlijk, of zijn er nog andere manieren waarop er maar 1 dode valt?
Dat denk ik, en misschien iets met perfect crime. Maar ik ben nu eerst ATs in MEN en DIG aan t zoeken dusquote:Op woensdag 24 september 2008 22:50 schreef Robier het volgende:
Ja, het moet iets met die spelletjes zijn.
Ja dat cultuurverschil was voor mij als buitenstaander eigenlijk ook wel aan te voelen. Ik weet wel dat, toen ik in finnmark was (noordelijkste "deelstaat" van noorwegen) ze in finland de drank gingen scorenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Met het Eurovisie Songfestival niet.
Maar volgens mij kijken Zweden, Noorwegen en Denemarken veel meer naar elkaar inderdaad, en is Finland, ondanks dat het 'meer' met Zweden heeft (Zweeds is hier zelfs een officiele taal), wel een beetje de buitenstaander.
Maar verder zit Finland wel gewoon bij de Noordse raad en dergelijke, daar ligt het niet aan. Het is meer gewoon het gevoel van de Scandinaviërs onderling. Qua taal en cultuur scheelt het toch enorm. Ik trek ook eerder naar een Vlaming toe dan naar een Fransoos (of naja, scheve vergelijking misschien).
Oh en het Samisch wordt ook in Zweden, Rusland, Finland en Noorwegen gesproken overigens (=taal van de Lappen zegmaar, al heeft de term Lap voor de meesten een negatieve lading.
En het is bijna 12 uur al hier
Focus nu maar op de hintsquote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef MaJo het volgende:
Stond er net ook dorpsidioot of is dat veranderd? Ik las echt dorpsbewoner![]()
Omdat ie all over the place was waardoor ze dachten dat ie een speciale rol had? Of om mij verdacht te makenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:08 schreef Robier het volgende:
Waarom zou de maffia uberhaupt Trigaliti willen vermoorden?
Ik ben nu wéér alle profielen aan t bekijken en inderdaad ook naar één schot voor de zekerheidquote:Op woensdag 24 september 2008 23:08 schreef MaJo het volgende:
Van die hint kan ik echt geen soep makeneen computernerd? Iemand die iets heeft met misdaad? Misschien is 1 knal nog significant? Dat staat er zo raar...
Dat vraag ik me ook af ja, hij deed al genoeg moeite om überhaupt afgeknald te worden, daar had ie de maffia niet voor nodigquote:Op woensdag 24 september 2008 23:08 schreef Robier het volgende:
Waarom zou de maffia uberhaupt Trigaliti willen vermoorden?
Klopt, maar als je iets heel sterks gevonden hebt mag je me wel stiekem PMen hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 23:13 schreef Trigalti het volgende:
Ik mag nu geen hints meer ontmaskeren enz. neem ik aan?
Alleen de velddokter kan iemand beschermenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:15 schreef MaJo het volgende:
En wie heeft de maffia nou nog meer aangewezen en wie heeft die persoon weer beschermd en waarom? Welke rollen kunnen ook al weer anderen beschermen?
ik haat dit want ik snap het nooit
Heb je dan extra info als dorpsidioot of mag je je niet meer met het spel bemoeien als je dood bent?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:13 schreef Trigalti het volgende:
Ik mag nu geen hints meer ontmaskeren enz. neem ik aan?
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je dan extra info als dorpsidioot of mag je je niet meer met het spel bemoeien als je dood bent?
Ik heb geen extra info, maar mag me denk niet meer bemoeien, dood is immers dood.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je dan extra info als dorpsidioot of mag je je niet meer met het spel bemoeien als je dood bent?
ladidaidia -> rechten -> kent crime en dus perfect crimequote:Op woensdag 24 september 2008 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
V&A [TK] Gameboy Advance SP & Gamecube lynda
Dit zie ik trouwens net, maar dat zou toch veel te vergezocht zijn?
En Robier één GAM topic, maar zelfde als hierboven
Nu mogen wij iemand lynchenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:18 schreef PrincePolly het volgende:
En wat nu ook alweer. Want ben er zo niet meer tot 19:00 uur.
Het was de bedoeling dat er iemand anders stierf en je mij zou lynchenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu mogen wij iemand lynchenalleen zou het fijn zijn als we iets van de hint kunnen ontmaskeren want op dit moment kun je wat mij betreft net zo goed een random iemand omleggen
Ik snap eigenlijk ook niet waarom de mafia jou vermoord heeft, ik denk dat veel mensen jou al op het verdachtlijstje gezet haddenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat er iemand anders stierf en je mij zou lynchen
Owja.. nu ga ik echt
Dat is waarquote:Op woensdag 24 september 2008 23:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat er iemand anders stierf en je mij zou lynchen
Owja.. nu ga ik echt
@Hara, nou ja niet helemaal.. ben wel in 1 big bang dood, maar niet door lynch
Dat heeft MaJo toch gezegd, hints oplossen en stemmen voor lynchquote:Op woensdag 24 september 2008 23:32 schreef PrincePolly het volgende:
Maar goed: wat moet er gebeuren voor morgen 19:00? Want ik moet het nu doen.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo is dorp
Ben je ongesteld? Dit is iets wat ik toevallig wel weet, als je dat niet gelooft moet je helemaal zelf weten maar weet dat je dorp afmaaktquote:Op woensdag 24 september 2008 23:41 schreef PrincePolly het volgende:
OMFG krijgen we dat weer.
Ik zie niks, ik weet niks.
Komt er iemand met een uitleg van een hint: nee dat is het niet.
Hoe maak je jezelf en anderen verdacht.
PS je hoeft hier niet op te reageren; ben er weg van.
Nou ja, 100% zeker kan ik niet zijn natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
oh ja, ik ging slapen
Nu maak je hem lekker aantrekkelijk voor de mafia. Kun je net zo goed lynchen, dood gaat ie nu tochquote:Op woensdag 24 september 2008 23:45 schreef Robier het volgende:
Denk dat Hara weet dat Isdatzo bodyguard is.
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je ongesteld? Dit is iets wat ik toevallig wel weet, als je dat niet gelooft moet je helemaal zelf weten maar weet dat je dorp afmaakt
Ja wat jij begon, wist ik veel, sorryquote:Op woensdag 24 september 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu maak je hem lekker aantrekkelijk voor de mafia. Kun je net zo goed lynchen, dood gaat ie nu toch
Ja, dat weet ik ookquote:Op woensdag 24 september 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de uitleg van PP niet zo gek eigenlijkhoe weet je zo zeker dan dat isdatzo dorp is? Dit komt juist weer verdacht over
Je had ook niets kunnen zeggen en vanzelf wel kijken hoe het loopt en desnoods last minute ingrijpenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ookMaar wat had ik anders moeten doen dan? Alles wat ik erover zou zeggen zou verdacht zijn
Ja, dat bedacht ik me daarna ookquote:Op woensdag 24 september 2008 23:53 schreef Robier het volgende:
[..]
Je had ook niets kunnen zeggen en vanzelf wel kijken hoe het loopt en desnoods last minute ingrijpen.
Dat is wel zo, alleen maak je het op die manier wel makkelijk voor de maffia die dus geen nacht hoeven op te offeren om die bodyguard te killen.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me daarna ookMaar goed, Isdatzo lynchen heeft één voordeel, daarna geloven jullie mij tenminste.
Ze dénken door jou dat ie dat isquote:Op woensdag 24 september 2008 23:55 schreef Robier het volgende:
[..]
Dat is wel zo, alleen maak je het op die manier wel makkelijk voor de maffia die dus geen nacht hoeven op te offeren om die bodyguard te killen.
WAt bedoel je precies, dat Isdatzo beschermd gaat worden en de mafia 2 man stuurt, of eh?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef Robier het volgende:
Ik bedacht me net, de maffia kan natuurlijk ook 1 target opgegeven hebben in de hoop dat de velddoctor dan ook dood gaat.
Nouja, er is natuurlijk maar 1 slachtoffer gevallen en ik zie in de OP dat de maffia blijkbaar ook 2 man kan sturen naar 1 persoon.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt bedoel je precies, dat Isdatzo beschermd gaat worden en de mafia 2 man stuurt, of eh??
Velddokter moet zijn target tegelijkertijd insturenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef Robier het volgende:
Alleen moet die wel gek zijn bescherming te geven als ie ziet dat er die nacht maar 1 iemand dood gaat, hoe werkt die rol precies?
Ja, als ze 2 sturen en de velddokter zit hem te beschermen dan zijn ze beide dood. Als ze één sturen krijg je wat er vannacht gebeurd isquote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, er is natuurlijk maar 1 slachtoffer gevallen en ik zie in de OP dat de maffia blijkbaar ook 2 man kan sturen naar 1 persoon.
Ah, dan is de kans dat het door hem komt dat er deze nacht maar 1 iemand dood gegaan is zeer klein aangezien hij een kans van 10% ofzo heeft gehad goed te gokken, er moet dus wel op jou gestemd zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Velddokter moet zijn target tegelijkertijd insturen
Enfin, ik blijf erbij dat hij dorp is. Als jullie hem toch lynchen maak je het de mafia alleen maar makkelijkerquote:Op donderdag 25 september 2008 00:02 schreef Robier het volgende:
[..]
Ah, dan is de kans dat het door hem komt dat er deze nacht maar 1 iemand dood gegaan is zeer klein aangezien hij een kans van 10% ofzo heeft gehad goed te gokken, er moet dus wel op jou gestemd zijn.
Die logica ontgaat mij een beetje hoor..quote:Op donderdag 25 september 2008 00:02 schreef Robier het volgende:
[..]
Ah, dan is de kans dat het door hem komt dat er deze nacht maar 1 iemand dood gegaan is zeer klein aangezien hij een kans van 10% ofzo heeft gehad goed te gokken, er moet dus wel op jou gestemd zijn.
Hij bedoelt gewoon dat ze op mij geschoten hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij een beetje hoor..
Saillante bijkomstigheid: hij heeft zich nog niet bepaald veel (zeg maar niet volgens mij) vertoond in dit topic.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef yosander het volgende:
Verder waren er geen sporen te bekennen. Slaat misschien op Lordmagic?
Nouja, ik neem aan dat de maffia op 2 personen gestemd heeft. Een van die personen was trigaliti, de andere persoon was of de beschermde burgemeester of iemand die beschermd was door de doctor toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij een beetje hoor..
Dat snap ik, maar waarom dat zo zou "moeten zijn" begrijp ik nietquote:Op donderdag 25 september 2008 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat ze op mij geschoten hebben
En als ze de tactiekquote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Saillante bijkomstigheid: hij heeft zich nog niet bepaald veel (zeg maar niet volgens mij) vertoond in dit topic.
Wacht nee, ah!, je volgt me niet, ik wil hem juist niet lynchenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Enfin, ik blijf erbij dat hij dorp is. Als jullie hem toch lynchen maak je het de mafia alleen maar makkelijker
Omdat men nog geen hints had en hij of zij niet zou weten wie hij of zij zou moeten beschermen denk ik?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom dat zo zou "moeten zijn" begrijp ik niet
't zal wel aan mij liggen hoor*kras*
Ja, maar harajuku is burgemeester.. die kan sowieso geen target zijn voor de mafia aangezien de 2 bodyguards nog in leven zijn. Dat betekent ook dat het target iemand anders was.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, ik neem aan dat de maffia op 2 personen gestemd heeft. Een van die personen was trigaliti, de andere persoon was of de beschermde burgemeester of iemand die beschermd was door de doctor toch?
Nee, maar MaJo welquote:Op donderdag 25 september 2008 00:07 schreef Robier het volgende:
[..]
Wacht nee, ah!, je volgt me niet, ik wil hem juist niet lynchen. Ik probeer slechts te bedenken wat de maffia mogelijk gedaan kan hebben vannacht.
Maar vorige ronde waren ze ook zo dom, soitquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar harajuku is burgemeester.. die kan sowieso geen target zijn voor de mafia aangezien de 2 bodyguards nog in leven zijn. Dat betekent ook dat het target iemand anders was.
Nouja, de kans dat de velddoctor precies de goeie persoon heeft uitgezocht om te beschermen is ongeveer 10% op dit aantal spelers, dus ik dacht dat die optie dan ook wel weg zou vallen en dan blijft dus alleen een poging op de burgemeester overquote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom dat zo zou "moeten zijn" begrijp ik niet
't zal wel aan mij liggen hoor*kras*
Ja, preciesquote:Op donderdag 25 september 2008 00:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat men nog geen hints had en hij of zij niet zou weten wie hij of zij zou moeten beschermen denk ik?
Dan was ie toch doodgeschoten door de bodyguard en had dat in 't verhaaltje gestaan me dunktquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar vorige ronde waren ze ook zo dom, soit
Oeeeeeeh! Dit staat ook in zijn ATquote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef yosander het volgende:
Ja, maar vrees toch dat de maffia dom genoeg was dan de burgemeester te targeten, naja, we horen het aan het eind wel andersquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar harajuku is burgemeester.. die kan sowieso geen target zijn voor de mafia aangezien de 2 bodyguards nog in leven zijn. Dat betekent ook dat het target iemand anders was.
Zelfde geldt toch ook voor de mafiaquote:Op donderdag 25 september 2008 00:09 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, de kans dat de velddoctor precies de goeie persoon heeft uitgezocht om te beschermen is ongeveer 10% op dit aantal spelers, dus ik dacht dat die optie dan ook wel weg zou vallen en dan blijft dus alleen een poging op de burgemeester over![]()
Maar misschien een beetje vergezocht dus vergeet het maar.
Oh, laat maar, wist niet dat de bodyguards ook daadwerkelijk terugschoten op maffiaquote:Op donderdag 25 september 2008 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan was ie toch doodgeschoten door de bodyguard en had dat in 't verhaaltje gestaan me dunkt
en zó dom? [ afbeelding ]
Dat stond in mijn verhaaltje. ItaloDancer en burgemeester waren toen target. Toen heb ik in het verhaaltje gezet dat Italodancer voor de burgemeester gestorven is.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan was ie toch doodgeschoten door de bodyguard en had dat in 't verhaaltje gestaan me dunkt
en zó dom? [ afbeelding ]
Bekijken jullie dit wel even!!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeeeeeeh! Dit staat ook in zijn AT
V&A [TK] Stratego Original en True Colours *ongebruikt* » <- bordspellen
en!
Een DIG topic -> computer
Kunnen ze niet, Isdatzo praat moeilijkquote:Op donderdag 25 september 2008 00:11 schreef Robier het volgende:
[..]
Oh, laat maar, wist niet dat de bodyguards ook daadwerkelijk terugschoten op maffia. Dan moet het iets anders geweest zijn idd.
Ok ik snap er niets meer van, vergeet maar wat ik gezegd hebquote:Op donderdag 25 september 2008 00:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kunnen ze niet, Isdatzo praat moeilijk
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:14 schreef Robier het volgende:
[..]
Ok ik snap er niets meer van, vergeet maar wat ik gezegd heb.
Ik volg mezelf en jullie niet meerquote:Op donderdag 25 september 2008 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat snap je niet? Ik wil 't best uitleggen (voor zover dat kan)
Niet wie, wel dat er een target mislukt is doordat er iemand beschermd werdquote:Op donderdag 25 september 2008 00:17 schreef Robier het volgende:
[..]
Ik volg mezelf en jullie niet meer. Maar als het goed is wordt het dus vermeldt als de burgemeester beschermt is die nacht?
Dit staat ook in zijn ATquote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef yosander het volgende:
Ja, dat dat gebeurd is, niet op wie. SG heeft nu dus ook allleen gezegd dat er iemand beschermd werd, meer niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:20 schreef Robier het volgende:
Harajuku.
-SG-
Nee
Edit: op Rimas.quote:Aantal posts: 117 (gemiddeld 1 per dag)
lordmagic zijn profiel is leeg, maar 5 topics of zo in zijn AT -> geen sporenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:32 schreef Robier het volgende:
Zelfde geld voor tamiiii, met 9 posts valt daar trouwens weinig aan af te lezen.
Hoe kom jij trouwens zo snel bij die geschiedenissen van iedereen, is daar een makkelijk trucje voor?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
lordmagic zijn profiel is leeg, maar 5 topics of zo in zijn AT -> geen sporen
[ afbeelding ]!!!!!!!!!
Ik ga naar de userlijst en zet alle profielen in tabsquote:Op donderdag 25 september 2008 00:34 schreef Robier het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens zo snel bij die geschiedenissen van iedereen, is daar een makkelijk trucje voor?
Ja dat doe ik ook maar dan zie ik alleen de profielpaginaquote:Op donderdag 25 september 2008 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga naar de userlijst en zet alle profielen in tabs
Als je daar op de naam klikt kom je in de AT terechtquote:Op donderdag 25 september 2008 00:37 schreef Robier het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook maar dan zie ik alleen de profielpagina.
Zo leer je nog eens wat na al die jarenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je daar op de naam klikt kom je in de AT terecht
Het is je vergevenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:39 schreef Robier het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat na al die jaren![]()
.
Het was een reeks van meerdere topics dacht ikquote:Op donderdag 25 september 2008 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
Als de hints uit enkele posts gehaald zouden worden zou dat wel stom zijn, want dit zegt mij echt niets
Nee, er moet niet gemeld worden wie een mislukt target was. De maffia zal niet een van de eigen leden 's nachts omleggen (dat is wel heel erg dom), dus zeggen wie er getarget was maar niet dood is gegaan is een 100%-bevestiging dat degene in kwestie onschuldig is, dat verstoort het spel (geen dorpeling zal meer stemmen om diegene te lynchen)quote:Op donderdag 25 september 2008 00:20 schreef Robier het volgende:
Harajuku.
-SG-
Nee
Nee, dat zei ik al. Niet wie maar wel dat het gebeurd is.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, er moet niet gemeld worden wie een mislukt target was. De maffia zal niet een van de eigen leden 's nachts omleggen (dat is wel heel erg dom), dus zeggen wie er getarget was maar niet dood is gegaan is een 100%-bevestiging dat degene in kwestie onschuldig is, dat verstoort het spel (geen dorpeling zal meer stemmen om diegene te lynchen)
Ik lees morgen de theorieën wel door, ben nu moe
Nee, ik post maar wat, omdat het anders zo lijkt alsof ik voor niets zit te zoekenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Posts in topics lijkt me sowieso te moeilijk, dat is geen doen joh
Ach joh, door jou hadden we iets wat nog meer naar lordmagic (kan) leidenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:54 schreef Robier het volgende:
[..]
Nee, ik post maar wat, omdat het anders zo lijkt alsof ik voor niets zit te zoeken.
Naar Lordmagic gaan veel meer aanwijzingen, dus die gaat eerstquote:Op donderdag 25 september 2008 07:44 schreef timmmmm het volgende:Zeg, nou ben ik nieuw, maaaaaaar met al die coputerspelletjes, is Yosanders spuisel dan niet erg verdacht, Die staat helemaal vol met computerspellen
Haha, typisch. Terwijl drank in Finland ook al onwijs duur is, maar blijkbaar goedkoper dan in Noorwegenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat cultuurverschil was voor mij als buitenstaander eigenlijk ook wel aan te voelen. Ik weet wel dat, toen ik in finnmark was (noordelijkste "deelstaat" van noorwegen) ze in finland de drank gingen scoren
Nou, voorlopig heb ik alleen zijn posttopics gezien, en dat vind ik tot nu toe niet echt voldoende, dan vind ik Yosanders spuisel wat duidelijker, Ik zoek nog even verder voor ik mijn stem uitbreng,quote:Op donderdag 25 september 2008 08:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Naar Lordmagic gaan veel meer aanwijzingen, dus die gaat eerst
## Lordmagic
Sinds de hints niet meer, vorig topic heb ik me gek gepraat met em, Wel verdacht idd, die Game plaatjes. toch allemaal computerspelletjes.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:19 schreef Robier het volgende:
Hij heeft ook dit in z'n fobo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In z'n fobo, ik vind 'm verdacht. Hij heeft ook nog weinig van zich laten horen in dit topic.
MaJo, Hawaii_Tim, Puntenslijpsel en ik zitten allemaal veel in MENquote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
MEn lijkt me sterk tho, want computer is meer DIG maar toch.
Oh, laat maarquote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
Weer profielen bekeken maar ik kom toch echt niet verder dan dit, en MEN geloof ik eik niet zo in en de rest lijkt me zo vergezocht
[..]
ladidaidia -> rechten -> kent crime en dus perfect crime
puntenslijpsel -> één en al MEN
MaJo -> ook veel MEN
tripack -> sig: Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
B.ertha -> veel MEN
Timmmm -> veel MEN
Maar er staat Computerspelletjes, daarom denk ik eerder aan GAM,quote:Op donderdag 25 september 2008 09:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
MaJo, Hawaii_Tim, Puntenslijpsel en ik zitten allemaal veel in MEN
[..]
Oh, laat maar
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van lordmagic (die hints zouden op meer man kunnen slaan)
Spelletjes staat zo duidelijk in de hint, dat ik vind dat het MEN moet zijn. Het is niet altijd zo vergezocht, volgens mij
Ik ga voor ##MaJo
Stiekem wel!!!!!quote:
Et zou ook best wel is aan mij kunnen liggen, maar dat zal ik nooit toegevenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:38 schreef Lordmagic het volgende:
Ligt het misschien aan je browser? dat ze het op een andere browser wel doen,, ik heb hier namelijk nergens last van.
elk verweer wat ik pleeg maakt mij alleen verdachterquote:Op donderdag 25 september 2008 10:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, tripack lees maar is terug, jou wil ik ook dood, verweer jezelf
Huh, waarom ik dan? Je zegt zelf dat veel spelers in MEN zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
MaJo, Hawaii_Tim, Puntenslijpsel en ik zitten allemaal veel in MEN
[..]
Oh, laat maar
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van lordmagic (die hints zouden op meer man kunnen slaan)
Spelletjes staat zo duidelijk in de hint, dat ik vind dat het MEN moet zijn. Het is niet altijd zo vergezocht, volgens mij
Ik ga voor ##MaJo
spore (engels voor sporen)quote:Verder waren er geen sporen te bekennen.
Ja, ik snap het ook nog niet zo goed hoor, moet ik nu meer de aanwijzingen letterlijk nemen: in de hint staan computerspelletjes, hier staat dat hou computerspelletjes speelt, BINGO of moeten we toch wat dieper nadenken, waardoor de hints wel wat minder duidelijk worden?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
ik verdenk robier toch nog wel vanwegen zijn GAM topics:
Spore #6 Waar we aan het Spacen zijn.
Spore #5: In stores now
en in de hints stond:
[..]
spore (engels voor sporen)
quote:Lynch
Isdatzo (1) PP,
Lordmagic (6) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel
MaJo (1) B.ertha
tripack (2) timmmmm, MaJo
robier (1) tripack
Zo, ik ben er weer, ik heb het argument tegen robier gehoord, en daar ben ik het eigelijk wel mee eens dus:quote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lynch
Isdatzo (1) PP,
Lordmagic (8) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim
MaJo (1) B.ertha
tripack (2) timmmmm, MaJo
robier (1) tripack
ben blij dat je me vannacht niet vermoord hebtquote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef Ladidadida het volgende:
Het is wel spannender met moeilijke hints
Met liefde!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben blij dat je me vannacht niet vermoord hebt
gister is er ook niet veel nuttigs bijgedragenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Pfffffff, t is hier zo stil, gister was het veel drukker, heeft niemand meer iets nuttigs bij te dragen?
Ook we lweer een waar woord, dan ga ik maar is boodschappen doen, ciaoquote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
gister is er ook niet veel nuttigs bijgedragen
Overdag werken/studeren mensen wel eensquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Pfffffff, t is hier zo stil, gister was het veel drukker, heeft niemand meer iets nuttigs bij te dragen?
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
gister is er ook niet veel nuttigs bijgedragen
sorry ik had het over gistermiddagquote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik heb allerlei hints gevonden
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kunnen we ze niet gewoon alle 6 het hoekkie om helpen
Denk dat het zo wel leuker is dan wanneer een hint gewoon overduidelijk op 1 persoon slaatquote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het klote hintsEén stukje wat naar 6 mensen kan leiden. Maar goed, je bekijkt natuurlijk ook niet eerst alle profielen voor je hints verzint
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Robier het volgende:
Komop mensen, waarom stem je op mij als het er toch veel dikker bovenop ligt dat Lordmagic het gedaan heeft!
Ja, overduidelijk is weer wat anders, je moet wel een beetje zoeken maar als je met één hint op 6 personen uitkomtquote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Robier het volgende:
[..]
Denk dat het zo wel leuker is dan wanneer een hint gewoon overduidelijk op 1 persoon slaat.
Nu ben je wel de sigaar als lordmagic dorp blijkt te zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Robier het volgende:
Komop mensen, waarom stem je op mij als het er toch veel dikker bovenop ligt dat Lordmagic het gedaan heeft!
Er is iig nog ruimte voor speculatie nu, daar draait het hele spel toch omquote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, overduidelijk is weer wat anders, je moet wel een beetje zoeken maar als je met één hint op 6 personen uitkomtdan ben je nog wel even bezig. 5 dorp vermoorden tot je bij de mafia aankomt.
Maar k zeg ook al, dat zag SG ook niet aankomen neem ik aan dus no pun intended SG
Dat valt toch wel mee, hij liever dan ik geldt imo ook onder de dorpelingenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ben je wel de sigaar als lordmagic dorp blijkt te zijn
Ja maahaaaaaaaaar, laat maarquote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef Robier het volgende:
[..]
Er is iig nog ruimte voor speculatie nu, daar draait het hele spel toch om.
Waarom negeer jij mij het hele topic?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maahaaaaaaaaar, laat maar
ja, ik ga niet op mezelf stemmen, dus dat is dan Tim, PS of jij.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh, waarom ik dan? Je zegt zelf dat veel spelers in MEN zitten
ik twijfel nog even. Ik neig naar Tripack...
zit ook iets in....quote:Op donderdag 25 september 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
ik verdenk robier toch nog wel vanwegen zijn GAM topics:
Spore #6 Waar we aan het Spacen zijn.
Spore #5: In stores now
en in de hints stond:
[..]
spore (engels voor sporen)
Wutte?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, overduidelijk is weer wat anders, je moet wel een beetje zoeken maar als je met één hint op 6 personen uitkomtdan ben je nog wel even bezig. 5 dorp vermoorden tot je bij de mafia aankomt.
Maar k zeg ook al, dat zag SG ook niet aankomen neem ik aan dus no pun intended SG
Negeer ik jouquote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom negeer jij mij het hele topic?Vertrouw je me soms niet?
zij zoekt uit en ik ben verdachtquote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Negeer ik jouNaar aanleiding van jouw uitzoekwerk ga ik juist voor Tripack
alleen twijfel ik wel, maar dat doe ik altijd
dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
WAt bedoelt ie trouwens met spore is engels voor sporen? Het Engelse spore slaat toch op sporen uit paddestoelen ed
Ik heb wel vertrouwen in haraquote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef tripack het volgende:
[..]
zij zoekt uit en ik ben verdachtik blijf bij robier
dat het erop lijkt ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
WAt bedoelt ie trouwens met spore is engels voor sporen? Het Engelse spore slaat toch op sporen uit paddestoelen ed
Er zijn meerdere verdacht, ik stem zelfs (nog) niet eens op jou.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef tripack het volgende:
[..]
Tripackquote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef tripack het volgende:
[..]
Tripack of lordmagic móet het toch haast wel zijn. Laat de nachtwaker degene maar afmaken die de lynch overleeftquote:
quote:Mafia spel Thu 25 September 2008 16:32u door Klautje
Ik wil graag stemmen op IsDatZo. Zou je dat willen posten in het mafia spel topic? De reden waarom is heel simpel:
Was dit de perfect crime? Of toch niet?
Al het andere vind ik veel te vergezocht.
Alvast bedankt!
Je wil ons systematisch uitmoorden?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, ik ga niet op mezelf stemmen, dus dat is dan Tim, PS of jij.
Jij bent het geworden
Vind het gewoon verdacht dat ie zo graag mij gelyncht ziet worden terwijl het bewijs tegen mij alles behalve sterk isquote:Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu vandaan?
Oh, ik dacht dat het misschien een ava was die ik niet zie wat zou duiden op 1 schotquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Robier het volgende:
[..]
Vind het gewoon verdacht dat ie zo graag mij gelyncht ziet worden terwijl het bewijs tegen mij alles behalve sterk is.
Als blijkt dat jij en Isdatzo geen maffia zijn wel jaquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Met Isdatzo lynchen was het al duidelijk dat je de mafia helpt, bij deze komt Klautje ook op mijn lijstje
Aan dit spel beginnen met een maffia avatar lijkt me sowieso geen goed ideequote:Op donderdag 25 september 2008 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het misschien een ava was die ik niet zie wat zou duiden op 1 schot
al het bewijs is zwakquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Robier het volgende:
[..]
Vind het gewoon verdacht dat ie zo graag mij gelyncht ziet worden terwijl het bewijs tegen mij alles behalve sterk is.
Nee, jij bent liefquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je wil ons systematisch uitmoorden?
Neuh, mafia vermoordt Isdatzo vannacht omdat ze door jou denken dat ie een speciale rol heeftquote:Op donderdag 25 september 2008 17:25 schreef Robier het volgende:
[..]
Als blijkt dat jij en Isdatzo geen maffia zijn wel ja![]()
Misschien probeer je je mede maffia wel te dekken.
Dát ga ik de volgende ronde doen als ik weer dorpsgek ben!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef Robier het volgende:
[..]
Aan dit spel beginnen met een maffia avatar lijkt me sowieso geen goed idee.
Hello? Er leiden iets van 4 dingen naar lordmagicquote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef tripack het volgende:
[..]
al het bewijs is zwaken lordmagic wordt nu toch wel gelynched
Eensquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Met Isdatzo lynchen was het al duidelijk dat je de mafia helpt, bij deze komt Klautje ook op mijn lijstje
Voorlopig eerst maar eens kijken of Lordmagic bij de maffia zit, als dat niet zo is maak je jezelf wel verdacht, als het wel zo is zal ik je vertrouwenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, mafia vermoordt Isdatzo vannacht omdat ze door jou denken dat ie een speciale rol heeftDus of ie nu door mafia of door lynch gaat, jullie zullen zien dat ik gelijk had
! Waarom pluis ik anders alle hints uit? Ik had ook bijvoorbeeld alleen dat overduidelijke van lordmagic kunnen posten, maar dat deed ik niet. Ik post alles wat ik vond dus
hé, de dorpsidioot is al dood he ^^quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef timmmmm het volgende:
Nouhou, Verdenk mij nou is!, zelfs als ik het vraag wil niemand het nog doen, zonder de angst gelynched of gekillt te worden is er toch niets aan, nu maar hopen dat de maffia me vanacht neerschiet, maar de velddokter me komt reddendat zou pas dramatisch zijn
Neuh, ik post al mijn bevindingen, jullie kiezen zelf op welke je stemt hoor. Daarbij, lordmagic kwam door yosander en een idee van jouquote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef Robier het volgende:
[..]
Voorlopig eerst maar eens kijken of Lordmagic bij de maffia zit, als dat niet zo is maak je jezelf wel verdacht, als het wel zo is zal ik je vertrouwen.
Ik kan heel slecht liegenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eensisdatzo zal door jouw per ongelukke onthulling het eerste slachtoffer zijn van de maffia. Waarom op hem stemmen als hij toch al dood gaat? Omdat je maffia bent. Ik sluit me dus weer eens aan bij hara
waag het niet maffia te zijn trouwens, dan gaat mijn vertrouwen in de mensheid verloren
Is goed, pm me maar eventjes, ik verklap sowieso nietsquote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef -SG- het volgende:
Trigalti, je mag mee hints maken van mij. Alleen weet je dan al wel wie die maffia's zijn
.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
timmmm is ook een vervelende zeg
quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Hey SG, ben je er wel als het topic zo dicht is?
Ik totaaaal niet, ik vind jou heel liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ah, dank jequote:
hoe was zij dan bezig, ik zou namelijk wel graag uniek blijven, dan kan ik me wat aanpassenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk eerder dat Timmm bezig is zoals debbie_19 vorige ronde dan dat hij mafia is
De volgende ronde...quote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef koen_pijl het volgende:
Mag ik ook meedoen? Of kan dat niet meer?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik totaaaal niet, ik vind jou heel liefWat is jouw probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dorpsidioot is al gelynched maar jij vraagt er ook wel om
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Is dat dubbeltellen van de burgemeester niet alleen bij gelijkspel in aantal stemmen?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Hey trouwens, telt mijn stem niet dubbel? En dorpsoudste, jij moet ook nog een tweede stem inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |