Dát ga ik de volgende ronde doen als ik weer dorpsgek ben!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef Robier het volgende:
[..]
Aan dit spel beginnen met een maffia avatar lijkt me sowieso geen goed idee.
Hello? Er leiden iets van 4 dingen naar lordmagicquote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef tripack het volgende:
[..]
al het bewijs is zwaken lordmagic wordt nu toch wel gelynched
Eensquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Met Isdatzo lynchen was het al duidelijk dat je de mafia helpt, bij deze komt Klautje ook op mijn lijstje
Voorlopig eerst maar eens kijken of Lordmagic bij de maffia zit, als dat niet zo is maak je jezelf wel verdacht, als het wel zo is zal ik je vertrouwenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, mafia vermoordt Isdatzo vannacht omdat ze door jou denken dat ie een speciale rol heeftDus of ie nu door mafia of door lynch gaat, jullie zullen zien dat ik gelijk had
! Waarom pluis ik anders alle hints uit? Ik had ook bijvoorbeeld alleen dat overduidelijke van lordmagic kunnen posten, maar dat deed ik niet. Ik post alles wat ik vond dus
hé, de dorpsidioot is al dood he ^^quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef timmmmm het volgende:
Nouhou, Verdenk mij nou is!, zelfs als ik het vraag wil niemand het nog doen, zonder de angst gelynched of gekillt te worden is er toch niets aan, nu maar hopen dat de maffia me vanacht neerschiet, maar de velddokter me komt reddendat zou pas dramatisch zijn
Neuh, ik post al mijn bevindingen, jullie kiezen zelf op welke je stemt hoor. Daarbij, lordmagic kwam door yosander en een idee van jouquote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef Robier het volgende:
[..]
Voorlopig eerst maar eens kijken of Lordmagic bij de maffia zit, als dat niet zo is maak je jezelf wel verdacht, als het wel zo is zal ik je vertrouwen.
Ik kan heel slecht liegenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eensisdatzo zal door jouw per ongelukke onthulling het eerste slachtoffer zijn van de maffia. Waarom op hem stemmen als hij toch al dood gaat? Omdat je maffia bent. Ik sluit me dus weer eens aan bij hara
waag het niet maffia te zijn trouwens, dan gaat mijn vertrouwen in de mensheid verloren
Is goed, pm me maar eventjes, ik verklap sowieso nietsquote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef -SG- het volgende:
Trigalti, je mag mee hints maken van mij. Alleen weet je dan al wel wie die maffia's zijn
.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
timmmm is ook een vervelende zeg
Ja hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Hey SG, ben je er wel als het topic zo dicht is?
Ik totaaaal niet, ik vind jou heel liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ah, dank jequote:
hoe was zij dan bezig, ik zou namelijk wel graag uniek blijven, dan kan ik me wat aanpassenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk eerder dat Timmm bezig is zoals debbie_19 vorige ronde dan dat hij mafia is
De volgende ronde...quote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef koen_pijl het volgende:
Mag ik ook meedoen? Of kan dat niet meer?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik totaaaal niet, ik vind jou heel liefWat is jouw probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dorpsidioot is al gelynched maar jij vraagt er ook wel om
5 - 28 februari Thailand O+
Is dat dubbeltellen van de burgemeester niet alleen bij gelijkspel in aantal stemmen?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Hey trouwens, telt mijn stem niet dubbel? En dorpsoudste, jij moet ook nog een tweede stem inleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |