Je had ook niets kunnen zeggen en vanzelf wel kijken hoe het loopt en desnoods last minute ingrijpenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ookMaar wat had ik anders moeten doen dan? Alles wat ik erover zou zeggen zou verdacht zijn
Ja, dat bedacht ik me daarna ookquote:Op woensdag 24 september 2008 23:53 schreef Robier het volgende:
[..]
Je had ook niets kunnen zeggen en vanzelf wel kijken hoe het loopt en desnoods last minute ingrijpen.
Dat is wel zo, alleen maak je het op die manier wel makkelijk voor de maffia die dus geen nacht hoeven op te offeren om die bodyguard te killen.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me daarna ookMaar goed, Isdatzo lynchen heeft één voordeel, daarna geloven jullie mij tenminste.
Ze dénken door jou dat ie dat isquote:Op woensdag 24 september 2008 23:55 schreef Robier het volgende:
[..]
Dat is wel zo, alleen maak je het op die manier wel makkelijk voor de maffia die dus geen nacht hoeven op te offeren om die bodyguard te killen.
WAt bedoel je precies, dat Isdatzo beschermd gaat worden en de mafia 2 man stuurt, of eh?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef Robier het volgende:
Ik bedacht me net, de maffia kan natuurlijk ook 1 target opgegeven hebben in de hoop dat de velddoctor dan ook dood gaat.
Nouja, er is natuurlijk maar 1 slachtoffer gevallen en ik zie in de OP dat de maffia blijkbaar ook 2 man kan sturen naar 1 persoon.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt bedoel je precies, dat Isdatzo beschermd gaat worden en de mafia 2 man stuurt, of eh??
Velddokter moet zijn target tegelijkertijd insturenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef Robier het volgende:
Alleen moet die wel gek zijn bescherming te geven als ie ziet dat er die nacht maar 1 iemand dood gaat, hoe werkt die rol precies?
Ja, als ze 2 sturen en de velddokter zit hem te beschermen dan zijn ze beide dood. Als ze één sturen krijg je wat er vannacht gebeurd isquote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, er is natuurlijk maar 1 slachtoffer gevallen en ik zie in de OP dat de maffia blijkbaar ook 2 man kan sturen naar 1 persoon.
Ah, dan is de kans dat het door hem komt dat er deze nacht maar 1 iemand dood gegaan is zeer klein aangezien hij een kans van 10% ofzo heeft gehad goed te gokken, er moet dus wel op jou gestemd zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Velddokter moet zijn target tegelijkertijd insturen
Enfin, ik blijf erbij dat hij dorp is. Als jullie hem toch lynchen maak je het de mafia alleen maar makkelijkerquote:Op donderdag 25 september 2008 00:02 schreef Robier het volgende:
[..]
Ah, dan is de kans dat het door hem komt dat er deze nacht maar 1 iemand dood gegaan is zeer klein aangezien hij een kans van 10% ofzo heeft gehad goed te gokken, er moet dus wel op jou gestemd zijn.
Die logica ontgaat mij een beetje hoor..quote:Op donderdag 25 september 2008 00:02 schreef Robier het volgende:
[..]
Ah, dan is de kans dat het door hem komt dat er deze nacht maar 1 iemand dood gegaan is zeer klein aangezien hij een kans van 10% ofzo heeft gehad goed te gokken, er moet dus wel op jou gestemd zijn.
Hij bedoelt gewoon dat ze op mij geschoten hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij een beetje hoor..
Saillante bijkomstigheid: hij heeft zich nog niet bepaald veel (zeg maar niet volgens mij) vertoond in dit topic.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef yosander het volgende:
Verder waren er geen sporen te bekennen. Slaat misschien op Lordmagic?
Nouja, ik neem aan dat de maffia op 2 personen gestemd heeft. Een van die personen was trigaliti, de andere persoon was of de beschermde burgemeester of iemand die beschermd was door de doctor toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij een beetje hoor..
Dat snap ik, maar waarom dat zo zou "moeten zijn" begrijp ik nietquote:Op donderdag 25 september 2008 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat ze op mij geschoten hebben
En als ze de tactiekquote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Saillante bijkomstigheid: hij heeft zich nog niet bepaald veel (zeg maar niet volgens mij) vertoond in dit topic.
Wacht nee, ah!, je volgt me niet, ik wil hem juist niet lynchenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Enfin, ik blijf erbij dat hij dorp is. Als jullie hem toch lynchen maak je het de mafia alleen maar makkelijker
Omdat men nog geen hints had en hij of zij niet zou weten wie hij of zij zou moeten beschermen denk ik?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom dat zo zou "moeten zijn" begrijp ik niet
't zal wel aan mij liggen hoor*kras*
Ja, maar harajuku is burgemeester.. die kan sowieso geen target zijn voor de mafia aangezien de 2 bodyguards nog in leven zijn. Dat betekent ook dat het target iemand anders was.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, ik neem aan dat de maffia op 2 personen gestemd heeft. Een van die personen was trigaliti, de andere persoon was of de beschermde burgemeester of iemand die beschermd was door de doctor toch?
Nee, maar MaJo welquote:Op donderdag 25 september 2008 00:07 schreef Robier het volgende:
[..]
Wacht nee, ah!, je volgt me niet, ik wil hem juist niet lynchen. Ik probeer slechts te bedenken wat de maffia mogelijk gedaan kan hebben vannacht.
Maar vorige ronde waren ze ook zo dom, soitquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar harajuku is burgemeester.. die kan sowieso geen target zijn voor de mafia aangezien de 2 bodyguards nog in leven zijn. Dat betekent ook dat het target iemand anders was.
Nouja, de kans dat de velddoctor precies de goeie persoon heeft uitgezocht om te beschermen is ongeveer 10% op dit aantal spelers, dus ik dacht dat die optie dan ook wel weg zou vallen en dan blijft dus alleen een poging op de burgemeester overquote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom dat zo zou "moeten zijn" begrijp ik niet
't zal wel aan mij liggen hoor*kras*
Ja, preciesquote:Op donderdag 25 september 2008 00:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat men nog geen hints had en hij of zij niet zou weten wie hij of zij zou moeten beschermen denk ik?
Dan was ie toch doodgeschoten door de bodyguard en had dat in 't verhaaltje gestaan me dunktquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar vorige ronde waren ze ook zo dom, soit
Oeeeeeeh! Dit staat ook in zijn ATquote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef yosander het volgende:
Ja, maar vrees toch dat de maffia dom genoeg was dan de burgemeester te targeten, naja, we horen het aan het eind wel andersquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar harajuku is burgemeester.. die kan sowieso geen target zijn voor de mafia aangezien de 2 bodyguards nog in leven zijn. Dat betekent ook dat het target iemand anders was.
Zelfde geldt toch ook voor de mafiaquote:Op donderdag 25 september 2008 00:09 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, de kans dat de velddoctor precies de goeie persoon heeft uitgezocht om te beschermen is ongeveer 10% op dit aantal spelers, dus ik dacht dat die optie dan ook wel weg zou vallen en dan blijft dus alleen een poging op de burgemeester over![]()
Maar misschien een beetje vergezocht dus vergeet het maar.
Oh, laat maar, wist niet dat de bodyguards ook daadwerkelijk terugschoten op maffiaquote:Op donderdag 25 september 2008 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan was ie toch doodgeschoten door de bodyguard en had dat in 't verhaaltje gestaan me dunkt
en zó dom? [ afbeelding ]
Dat stond in mijn verhaaltje. ItaloDancer en burgemeester waren toen target. Toen heb ik in het verhaaltje gezet dat Italodancer voor de burgemeester gestorven is.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan was ie toch doodgeschoten door de bodyguard en had dat in 't verhaaltje gestaan me dunkt
en zó dom? [ afbeelding ]
Bekijken jullie dit wel even!!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeeeeeeh! Dit staat ook in zijn AT
V&A [TK] Stratego Original en True Colours *ongebruikt* » <- bordspellen
en!
Een DIG topic -> computer
Kunnen ze niet, Isdatzo praat moeilijkquote:Op donderdag 25 september 2008 00:11 schreef Robier het volgende:
[..]
Oh, laat maar, wist niet dat de bodyguards ook daadwerkelijk terugschoten op maffia. Dan moet het iets anders geweest zijn idd.
Ok ik snap er niets meer van, vergeet maar wat ik gezegd hebquote:Op donderdag 25 september 2008 00:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kunnen ze niet, Isdatzo praat moeilijk
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:14 schreef Robier het volgende:
[..]
Ok ik snap er niets meer van, vergeet maar wat ik gezegd heb.
Ik volg mezelf en jullie niet meerquote:Op donderdag 25 september 2008 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat snap je niet? Ik wil 't best uitleggen (voor zover dat kan)
Niet wie, wel dat er een target mislukt is doordat er iemand beschermd werdquote:Op donderdag 25 september 2008 00:17 schreef Robier het volgende:
[..]
Ik volg mezelf en jullie niet meer. Maar als het goed is wordt het dus vermeldt als de burgemeester beschermt is die nacht?
Dit staat ook in zijn ATquote:Op donderdag 25 september 2008 00:04 schreef yosander het volgende:
Ja, dat dat gebeurd is, niet op wie. SG heeft nu dus ook allleen gezegd dat er iemand beschermd werd, meer niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:20 schreef Robier het volgende:
Harajuku.
Nee, maar weet je ook dat mislukte targets gemeld dienen te worden
-SG-
Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |