ja, ik ga niet op mezelf stemmen, dus dat is dan Tim, PS of jij.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh, waarom ik dan? Je zegt zelf dat veel spelers in MEN zitten
ik twijfel nog even. Ik neig naar Tripack...
zit ook iets in....quote:Op donderdag 25 september 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
ik verdenk robier toch nog wel vanwegen zijn GAM topics:
Spore #6 Waar we aan het Spacen zijn.
Spore #5: In stores now
en in de hints stond:
[..]
spore (engels voor sporen)
Wutte?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, overduidelijk is weer wat anders, je moet wel een beetje zoeken maar als je met één hint op 6 personen uitkomtdan ben je nog wel even bezig. 5 dorp vermoorden tot je bij de mafia aankomt.
Maar k zeg ook al, dat zag SG ook niet aankomen neem ik aan dus no pun intended SG
Negeer ik jouquote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom negeer jij mij het hele topic?Vertrouw je me soms niet?
zij zoekt uit en ik ben verdachtquote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Negeer ik jouNaar aanleiding van jouw uitzoekwerk ga ik juist voor Tripack
alleen twijfel ik wel, maar dat doe ik altijd
dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
WAt bedoelt ie trouwens met spore is engels voor sporen? Het Engelse spore slaat toch op sporen uit paddestoelen ed
Ik heb wel vertrouwen in haraquote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef tripack het volgende:
[..]
zij zoekt uit en ik ben verdachtik blijf bij robier
dat het erop lijkt ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
WAt bedoelt ie trouwens met spore is engels voor sporen? Het Engelse spore slaat toch op sporen uit paddestoelen ed
Er zijn meerdere verdacht, ik stem zelfs (nog) niet eens op jou.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef tripack het volgende:
[..]
Tripackquote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef tripack het volgende:
[..]
Tripack of lordmagic móet het toch haast wel zijn. Laat de nachtwaker degene maar afmaken die de lynch overleeftquote:
quote:Mafia spel Thu 25 September 2008 16:32u door Klautje
Ik wil graag stemmen op IsDatZo. Zou je dat willen posten in het mafia spel topic? De reden waarom is heel simpel:
Was dit de perfect crime? Of toch niet?
Al het andere vind ik veel te vergezocht.
Alvast bedankt!
Je wil ons systematisch uitmoorden?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, ik ga niet op mezelf stemmen, dus dat is dan Tim, PS of jij.
Jij bent het geworden
Vind het gewoon verdacht dat ie zo graag mij gelyncht ziet worden terwijl het bewijs tegen mij alles behalve sterk isquote:Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu vandaan?
Oh, ik dacht dat het misschien een ava was die ik niet zie wat zou duiden op 1 schotquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Robier het volgende:
[..]
Vind het gewoon verdacht dat ie zo graag mij gelyncht ziet worden terwijl het bewijs tegen mij alles behalve sterk is.
Als blijkt dat jij en Isdatzo geen maffia zijn wel jaquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Met Isdatzo lynchen was het al duidelijk dat je de mafia helpt, bij deze komt Klautje ook op mijn lijstje
Aan dit spel beginnen met een maffia avatar lijkt me sowieso geen goed ideequote:Op donderdag 25 september 2008 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het misschien een ava was die ik niet zie wat zou duiden op 1 schot
al het bewijs is zwakquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Robier het volgende:
[..]
Vind het gewoon verdacht dat ie zo graag mij gelyncht ziet worden terwijl het bewijs tegen mij alles behalve sterk is.
Nee, jij bent liefquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je wil ons systematisch uitmoorden?
Neuh, mafia vermoordt Isdatzo vannacht omdat ze door jou denken dat ie een speciale rol heeftquote:Op donderdag 25 september 2008 17:25 schreef Robier het volgende:
[..]
Als blijkt dat jij en Isdatzo geen maffia zijn wel ja![]()
Misschien probeer je je mede maffia wel te dekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |