elk verweer wat ik pleeg maakt mij alleen verdachterquote:Op donderdag 25 september 2008 10:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja, tripack lees maar is terug, jou wil ik ook dood, verweer jezelf
Huh, waarom ik dan? Je zegt zelf dat veel spelers in MEN zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
MaJo, Hawaii_Tim, Puntenslijpsel en ik zitten allemaal veel in MEN
[..]
Oh, laat maar
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van lordmagic (die hints zouden op meer man kunnen slaan)
Spelletjes staat zo duidelijk in de hint, dat ik vind dat het MEN moet zijn. Het is niet altijd zo vergezocht, volgens mij
Ik ga voor ##MaJo
spore (engels voor sporen)quote:Verder waren er geen sporen te bekennen.
Ja, ik snap het ook nog niet zo goed hoor, moet ik nu meer de aanwijzingen letterlijk nemen: in de hint staan computerspelletjes, hier staat dat hou computerspelletjes speelt, BINGO of moeten we toch wat dieper nadenken, waardoor de hints wel wat minder duidelijk worden?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
ik verdenk robier toch nog wel vanwegen zijn GAM topics:
Spore #6 Waar we aan het Spacen zijn.
Spore #5: In stores now
en in de hints stond:
[..]
spore (engels voor sporen)
quote:Lynch
Isdatzo (1) PP,
Lordmagic (6) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel
MaJo (1) B.ertha
tripack (2) timmmmm, MaJo
robier (1) tripack
Zo, ik ben er weer, ik heb het argument tegen robier gehoord, en daar ben ik het eigelijk wel mee eens dus:quote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lynch
Isdatzo (1) PP,
Lordmagic (8) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim
MaJo (1) B.ertha
tripack (2) timmmmm, MaJo
robier (1) tripack
ben blij dat je me vannacht niet vermoord hebtquote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef Ladidadida het volgende:
Het is wel spannender met moeilijke hints
Met liefde!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben blij dat je me vannacht niet vermoord hebt
gister is er ook niet veel nuttigs bijgedragenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Pfffffff, t is hier zo stil, gister was het veel drukker, heeft niemand meer iets nuttigs bij te dragen?
Ook we lweer een waar woord, dan ga ik maar is boodschappen doen, ciaoquote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
gister is er ook niet veel nuttigs bijgedragen
Overdag werken/studeren mensen wel eensquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Pfffffff, t is hier zo stil, gister was het veel drukker, heeft niemand meer iets nuttigs bij te dragen?

quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
gister is er ook niet veel nuttigs bijgedragen
sorry ik had het over gistermiddagquote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik heb allerlei hints gevonden
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kunnen we ze niet gewoon alle 6 het hoekkie om helpen
Denk dat het zo wel leuker is dan wanneer een hint gewoon overduidelijk op 1 persoon slaatquote:Op donderdag 25 september 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het klote hintsEén stukje wat naar 6 mensen kan leiden. Maar goed, je bekijkt natuurlijk ook niet eerst alle profielen voor je hints verzint
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Robier het volgende:
Komop mensen, waarom stem je op mij als het er toch veel dikker bovenop ligt dat Lordmagic het gedaan heeft!
Ja, overduidelijk is weer wat anders, je moet wel een beetje zoeken maar als je met één hint op 6 personen uitkomtquote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Robier het volgende:
[..]
Denk dat het zo wel leuker is dan wanneer een hint gewoon overduidelijk op 1 persoon slaat.
Nu ben je wel de sigaar als lordmagic dorp blijkt te zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Robier het volgende:
Komop mensen, waarom stem je op mij als het er toch veel dikker bovenop ligt dat Lordmagic het gedaan heeft!
Er is iig nog ruimte voor speculatie nu, daar draait het hele spel toch omquote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, overduidelijk is weer wat anders, je moet wel een beetje zoeken maar als je met één hint op 6 personen uitkomtdan ben je nog wel even bezig. 5 dorp vermoorden tot je bij de mafia aankomt.
Maar k zeg ook al, dat zag SG ook niet aankomen neem ik aan dus no pun intended SG
Dat valt toch wel mee, hij liever dan ik geldt imo ook onder de dorpelingenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ben je wel de sigaar als lordmagic dorp blijkt te zijn
Ja maahaaaaaaaaar, laat maarquote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef Robier het volgende:
[..]
Er is iig nog ruimte voor speculatie nu, daar draait het hele spel toch om.
Waarom negeer jij mij het hele topic?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maahaaaaaaaaar, laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |