Edit: op Rimas.quote:Aantal posts: 117 (gemiddeld 1 per dag)
lordmagic zijn profiel is leeg, maar 5 topics of zo in zijn AT -> geen sporenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:32 schreef Robier het volgende:
Zelfde geld voor tamiiii, met 9 posts valt daar trouwens weinig aan af te lezen.
!!!!!!!!!
Hoe kom jij trouwens zo snel bij die geschiedenissen van iedereen, is daar een makkelijk trucje voor?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
lordmagic zijn profiel is leeg, maar 5 topics of zo in zijn AT -> geen sporen
[ afbeelding ]!!!!!!!!!
Ik ga naar de userlijst en zet alle profielen in tabsquote:Op donderdag 25 september 2008 00:34 schreef Robier het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens zo snel bij die geschiedenissen van iedereen, is daar een makkelijk trucje voor?
Ja dat doe ik ook maar dan zie ik alleen de profielpaginaquote:Op donderdag 25 september 2008 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga naar de userlijst en zet alle profielen in tabs
Als je daar op de naam klikt kom je in de AT terechtquote:Op donderdag 25 september 2008 00:37 schreef Robier het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook maar dan zie ik alleen de profielpagina.
Zo leer je nog eens wat na al die jarenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je daar op de naam klikt kom je in de AT terecht
Het is je vergevenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:39 schreef Robier het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat na al die jaren![]()
.
Het was een reeks van meerdere topics dacht ikquote:Op donderdag 25 september 2008 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
Als de hints uit enkele posts gehaald zouden worden zou dat wel stom zijn, want dit zegt mij echt niets
Nee, er moet niet gemeld worden wie een mislukt target was. De maffia zal niet een van de eigen leden 's nachts omleggen (dat is wel heel erg dom), dus zeggen wie er getarget was maar niet dood is gegaan is een 100%-bevestiging dat degene in kwestie onschuldig is, dat verstoort het spel (geen dorpeling zal meer stemmen om diegene te lynchen)quote:Op donderdag 25 september 2008 00:20 schreef Robier het volgende:
Harajuku.
Nee, maar weet je ook dat mislukte targets gemeld dienen te worden
-SG-
Nee
Nee, dat zei ik al. Niet wie maar wel dat het gebeurd is.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, er moet niet gemeld worden wie een mislukt target was. De maffia zal niet een van de eigen leden 's nachts omleggen (dat is wel heel erg dom), dus zeggen wie er getarget was maar niet dood is gegaan is een 100%-bevestiging dat degene in kwestie onschuldig is, dat verstoort het spel (geen dorpeling zal meer stemmen om diegene te lynchen)
Ik lees morgen de theorieën wel door, ben nu moe
Nee, ik post maar wat, omdat het anders zo lijkt alsof ik voor niets zit te zoekenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Posts in topics lijkt me sowieso te moeilijk, dat is geen doen joh
Ach joh, door jou hadden we iets wat nog meer naar lordmagic (kan) leidenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:54 schreef Robier het volgende:
[..]
Nee, ik post maar wat, omdat het anders zo lijkt alsof ik voor niets zit te zoeken.
Naar Lordmagic gaan veel meer aanwijzingen, dus die gaat eerstquote:Op donderdag 25 september 2008 07:44 schreef timmmmm het volgende:Zeg, nou ben ik nieuw, maaaaaaar met al die coputerspelletjes, is Yosanders spuisel dan niet erg verdacht, Die staat helemaal vol met computerspellen
Haha, typisch. Terwijl drank in Finland ook al onwijs duur is, maar blijkbaar goedkoper dan in Noorwegenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat cultuurverschil was voor mij als buitenstaander eigenlijk ook wel aan te voelen. Ik weet wel dat, toen ik in finnmark was (noordelijkste "deelstaat" van noorwegen) ze in finland de drank gingen scoren
Nou, voorlopig heb ik alleen zijn posttopics gezien, en dat vind ik tot nu toe niet echt voldoende, dan vind ik Yosanders spuisel wat duidelijker, Ik zoek nog even verder voor ik mijn stem uitbreng,quote:Op donderdag 25 september 2008 08:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Naar Lordmagic gaan veel meer aanwijzingen, dus die gaat eerst
## Lordmagic
Sinds de hints niet meer, vorig topic heb ik me gek gepraat met em, Wel verdacht idd, die Game plaatjes. toch allemaal computerspelletjes.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:19 schreef Robier het volgende:
Hij heeft ook dit in z'n fobo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In z'n fobo, ik vind 'm verdacht. Hij heeft ook nog weinig van zich laten horen in dit topic.
MaJo, Hawaii_Tim, Puntenslijpsel en ik zitten allemaal veel in MENquote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
MEn lijkt me sterk tho, want computer is meer DIG maar toch.
Oh, laat maarquote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
Weer profielen bekeken maar ik kom toch echt niet verder dan dit, en MEN geloof ik eik niet zo in en de rest lijkt me zo vergezocht
[..]
ladidaidia -> rechten -> kent crime en dus perfect crime
puntenslijpsel -> één en al MEN
MaJo -> ook veel MEN
tripack -> sig: Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
B.ertha -> veel MEN
Timmmm -> veel MEN
Maar er staat Computerspelletjes, daarom denk ik eerder aan GAM,quote:Op donderdag 25 september 2008 09:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
MaJo, Hawaii_Tim, Puntenslijpsel en ik zitten allemaal veel in MEN
[..]
Oh, laat maar
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van lordmagic (die hints zouden op meer man kunnen slaan)
Spelletjes staat zo duidelijk in de hint, dat ik vind dat het MEN moet zijn. Het is niet altijd zo vergezocht, volgens mij
Ik ga voor ##MaJo
Stiekem wel!!!!!quote:
Et zou ook best wel is aan mij kunnen liggen, maar dat zal ik nooit toegevenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:38 schreef Lordmagic het volgende:
Ligt het misschien aan je browser? dat ze het op een andere browser wel doen,, ik heb hier namelijk nergens last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |