En dan nog zo'n KutTTquote:
Ja daar ben ik ook zeer slecht over te spreken idd.quote:
Iedereen haat je nuquote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankeecht cableguneriaans
Dan spelen ze eindelijk quittequote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu nul voor de prijs van drie
Tja, nu paarkeer gehad dat ik iets bestelde en dat het niet aankwam. Je mag pas na 21 dagen reclameren wat ik dus gedaan heb en dan sturen ze kosteloos een nieuwe. Tot drie keer toe kreeg ik er dan eentje na een week thuis en prompt een week later nog éénquote:
Dat was daarvoor toch al?quote:
Het was geen complimentquote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is synoniem voor vroegtijdige schoolverlater die moeite had met het vak Nederlands?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijnes gaat binnenkort wel even XP proberen anders hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef MPG het volgende:
Kut TT
Wat is er mis met een EEEpc?
Het is klein
Het is zuinig![]()
Het draait Linux![]()
Heldenapparaat.
De fatwa is weer even voor 15 jaar verlengd nu hequote:
Ja, omdat nu iedereen je in je nek springt. Vuile kutmeeloperquote:
Die kutusers die het niets vinden kunnen er gewoon niet mee omgaan. Een gameboy is nog lastig voor hen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef MPG het volgende:
Kut TT
Wat is er mis met een EEEpc?
Het is klein
Het is zuinig![]()
Het draait Linux![]()
Heldenapparaat.
tis verkapte ironiequote:Op woensdag 24 september 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, omdat nu iedereen je in je nek springt. Vuile kutmeeloper
TE verkaptquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TE verkapt
in dit topic kan EeePC alleen maar met de volgende smileys in 1 post:![]()
![]()
en
Waarom kiezen?quote:
quote:
Ah boeeeeequote:Op woensdag 24 september 2008 20:04 schreef es70 het volgende:
[..]Ik ging 'm poetsen en toen deed 'ie krak
.
[ afbeelding ]
link: http://tweakers.net/price(...)ok-gx610p-051nl.htmlquote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom kiezen?
Voor het geld bij elkaar heb je betere laptops dan die windows roggelbakken.
Es rent wel eerder naar de opticien lijkt mequote:Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef Fha het volgende:
Ah boeeeeemorgen meteen naar de opticien rennen!
omgquote:Op woensdag 24 september 2008 20:04 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:04 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn huisoptiker meteen de wind van voren gegeven en 'm die bril in zijn handen gedrukt natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah boeeeeemorgen meteen naar de opticien rennen!
Dat heet een glasbril liefquote:Op woensdag 24 september 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje dun glas wel, voor een montuurloze bril. Denk ik dan.
Goed zo! Wel irritant zeg.. ik moet er niet aan denken.. dan zie ik echt niks meerquote:Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb mijn huisoptiker meteen de wind van voren gegeven en 'm die bril in zijn handen gedrukt natuurlijk.
Jouw bril zuigtquote:Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gvd, brillen zuigen hoop dat je snel een nieuwe krijgt
![]()
Niks bijzonders.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
link: http://tweakers.net/price(...)ok-gx610p-051nl.html
dezedaarom geen EEE
Ik zie nog wel zonder, maar ik kan 'm niet missen, daarom heb ik er ook meer dan 1quote:Op woensdag 24 september 2008 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Goed zo! Wel irritant zeg.. ik moet er niet aan denken.. dan zie ik echt niks meer
Das wel slimquote:Op woensdag 24 september 2008 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel zonder, maar ik kan 'm niet missen, daarom heb ik er ook meer dan 1.
Wat een domme duikelaar is die opticien van jou dan zeg. Hij had toch inmiddels kunnen weten hoe loemp jij bent met poetsenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:11 schreef es70 het volgende:
En het is dun omdat ik ten eerste geen hoge sterkte heb en ten tweede extra dun krijg van mijn opticien.
EEEN EEEPC NATUURLIJKquote:Op woensdag 24 september 2008 20:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat zou jij nemen voor 600 euro ? aan laptop?
Discworldquote:Op woensdag 24 september 2008 20:04 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een domme duikelaar is die opticien van jou dan zeg. Hij had toch inmiddels kunnen weten hoe loemp jij bent met poetsen
Dat wel iddquote:
Je meent hetquote:Op woensdag 24 september 2008 20:20 schreef es70 het volgende:
Mijn opticien is een schatje waar ik heul veul van hou toevallig.
Zijn jullie die dommen die Galilei ook op de brandstapel wilden hebben?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat zou jij nemen voor 600 euro ? aan laptop?
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEEN EEEPC NATUURLIJK
EEEN EEEPC NATUURLIJK
EEEN EEEPC NATUURLIJK
EEEN EEEPC NATUURLIJK
quote:
maar ja, daar zie je nu niks van, zonder bril.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ja, daar zie je nu niks van, zonder bril.
Dat wordt handwerk
Gij Pratchett N00b!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn jullie die dommen die Galilei ook op de brandstapel wilden hebben?
Ha! Ik heb lekker meer dan één brilquote:Op woensdag 24 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ja, daar zie je nu niks van, zonder bril.
Dat wordt handwerk
Tss, verschaf ik je eens een smoes voor handwerk, sla je t zomaar in de windquote:Op woensdag 24 september 2008 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha! Ik heb lekker meer dan één bril.
liever die kleuterquote:Op woensdag 24 september 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn jullie die dommen die Galilei ook op de brandstapel wilden hebben?
Gebruikers die er niet mee om kunnen gaan ook. Wat wil je met je laptop kunnen? Gamen? Met van die games die je download omdat je te plebs bent om het fatsoenlijk te kopen?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
EEE pc is waardeloos
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gebruikers die er niet mee om kunnen gaan ook. Wat wil je met je laptop kunnen? Gamen? Met van die games die je download omdat je te plebs bent om het fatsoenlijk te kopen?
Indien je niet wilt gamen zou ik niet weten wat er slecht aan dat ding is. Ok, photoshop gaat kut op zo'n klein scherm.
Koop jij voor je 640 euro lekker een kladblok, een potlood, een telraam en een postduif. Kan je ook alles mee.quote:
Ja, en het scherm is onfatsoenlijk tov 30" cinema van Apple. So fucking what? Je smst met een mobieltje, dus opeens is dit toetsenbord te klein tov die kutdingen?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
scherm en toetsenbord zijn onfatsoenlijk vergeleken met een laptop
waardeloze processors ook btw![]()
Scherm?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
scherm en toetsenbord zijn onfatsoenlijk vergeleken met een laptop
waardeloze processors ook btw![]()
ik wil geen telraam ik wil er redelijk op kunnen tekstverwerken een grootscherm.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Scherm?
9" , 1024x600
Groot zat.
Toetsenbord is klein, maar voldoende handelbaar.
Waarom is die proc waardeloos? Omdat hij voor de verandering eens geen groot vermogen trekt?
zie linkquote:Op woensdag 24 september 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1311973
fapfapfap. Wat is er mis met de Intel Atom btw? Die zit in de nieuwere EEE van Asus. Of typ jij sneller dan het licht?
Jij typt achter je desktop ook nog hiermee:quote:Op woensdag 24 september 2008 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wil geen telraam ik wil er redelijk op kunnen tekstverwerken een grootscherm.
en geen klein rotding waar ik achter moet gaan zitten alsof het voor een heel klein mens is gemaakt.
ik wil iets in mn handen kunnen hebben. wat niet snel breekt.
je kan niet eens fatsoenlijk film kijken op zo'n mini ding![]()
En als je ze al op je kaptop kijkt, doe je dat onderweg, en dan wil je een klein, licht en zuinig apparaat hebben. EEE dusquote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Pheno het volgende:
Films kijk je toch ook niet op je laptop? Die sluit je aan op je tv
Als je goed leest zie je dat dat ding perfect is icm Linux of XP. Laat EEE nou net een van die OS'en draaienquote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zie link![]()
http://www.tomshardware.c(...)ficient,1981-18.html
Je leest maar even over "desktop" heen? Nee, logisch dat een Atom in een desktop kut is ov een dual/quadcore. De Atom is ook niet bedoeld voor dat soort toepassingen. Stroomverbruik is een stuk belangrijker met een laptop, of je moet er mee gaan gamen/photoshoppen oid.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zie link![]()
http://www.tomshardware.c(...)ficient,1981-18.html
Bier een zonde?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
kwestie van smaak
net als bier hier een zonde is
Bierquote:Op woensdag 24 september 2008 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
kwestie van smaak
net als bier hier een zonde is
Dat dusquote:Op woensdag 24 september 2008 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leest maar even over "desktop" heen? Nee, logisch dat een Atom in een desktop kut is ov een dual/quadcore. De Atom is ook niet bedoeld voor dat soort toepassingen. Stroomverbruik is een stuk belangrijker met een laptop, of je moet er mee gaan gamen/photoshoppen oid.
Met zn allen CGM aan het verstand peuteren dat EEEpc geniaal isquote:
Nou, uh, joepi.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond, ik heb nu een tweede topic geopend over die incasso-shit.
Ik denk dat ik in Tokyo weer flink aan d egadgets gaquote:Op woensdag 24 september 2008 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Met zn allen CGM aan het verstand peuteren dat EEEpc geniaal is.
Ach god, Acer?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Met zn allen CGM aan het verstand peuteren dat EEEpc geniaal is.
Leuk voor mass backup, streaming, maar voor de restquote:Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
want harde schijven zijn voor mietjes
MPG.quote:
Fhaquote:
Goeie reis en veel plezier alvast!! Ga je wel een paar ijsjes voor me eten heh?quote:
quote:
Dankquote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Goeie reis en veel plezier alvast!! Ga je wel een paar ijsjes voor me eten heh?
Veel plezier, ik ga je niet meer spreken voor je vakantiequote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
Dank. Het is daar ± 23 graden, dus ik zal wel wat ijsjes eten.
een bed in je lichaam lijkt me een slecht idee iddquote:Op woensdag 24 september 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
Bed, slechte zaak weer in mijn lichaam
Het had beter een dubbele punt kunnen zijn. Je weet wel wat dat in het Engels is he, "dubbele punt"?quote:
Goeie reisquote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef OA het volgende:
[..]
MPG..
Bijna bedtijd. Vannacht vertrekken we. Ik zal hier nog even zwaaien dan.
Uuhm.. ik ben nog nooit blank geweest hoorquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ga je niet meer spreken voor je vakantie
Dank, beiden.quote:
Lichtval doet een hoop en zoquote:Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuhm.. ik ben nog nooit blank geweest hoor
Ik weet niet wat voor licht jij hebt, maar ook in licht ben ik nog nooit blank geweest hoor.quote:
Meer zo?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuhm.. ik ben nog nooit blank geweest hoor
Keurig netjesquote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef OA het volgende:
[..]
MPG..
Bijna bedtijd. Vannacht vertrekken we. Ik zal hier nog even zwaaien dan.
Hoe?quote:
Dat mag.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Keurig netjes
Mag ik je dan alvast een hele fijne vakantie wensen
Dat mag ook!quote:en vragen om Miljonair de groeten te doen?
K ziet m nietquote:
Hierquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor licht jij hebt, maar ook in licht ben ik nog nooit blank geweest hoor.
Maar doet er verder ook niet toe, ga lekker over iemands anders tieten dromen jij
Bij deze danquote:
Ik blijf me verbazen over hoe groot haar voorhoofd isquote:
Whehe. Dankquote:Op woensdag 24 september 2008 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij deze dan:
Fijne vakantie en doe Miljonair de groeten van me.
* checkt fobo...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over hoe groot haar voorhoofd isMaar ik denk dat ik iets lichter ben dan Tyra.. ik weet niet, zou ik dr een keer zonder make up moeten zien
Wat een rotkop eigenlijk....quote:
Vet gestoorde ogen ofzoquote:
Alsof jij niet zo'n 20 à 30 cm lager kijktquote:
Nee. Nooit. Jeweet.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij niet zo'n 20 à 30 cm lager kijkt
Slaap lekker! Veel plezier!quote:
quote:
Deugt wel meer niet aan. Ik koop wel een telraam als ik niet bij Excel kan, geen ribben voor nodig.quote:
mooie brilquote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eentje nog dan, voor het slapengaan.
Hij durft de kelder niet te inspecteren?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eentje nog dan, voor het slapengaan.
Mwa ik heb nergens last vanquote:
Knuppel, die dingen hebben de toekomst.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef cablegunmaster het volgende:
mss koop ik later nog een keer een EEE pc maar nu nog niet.
Hij koopt hem dan toch ook in de toekomstquote:Op woensdag 24 september 2008 22:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Knuppel, die dingen hebben de toekomst.
Gast, waarom zijn die specs waardeloos?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:12 schreef cablegunmaster het volgende:
vind de specs nog waardeloos misschien is het in de toekomst beter. (2 a 4 jaar verder)
Net zo verslavend als Fok!???quote:
tekstverwerkenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast, waarom zijn die specs waardeloos?
Ding doet prima waar het voor gemaakt is.
en browsenquote:
beter dat dan dat je echt moe bentquote:Op woensdag 24 september 2008 22:55 schreef Fha het volgende:
Bah ik moet zo naar bed en ik ben weer eens niet moe.
Uuhm... nee?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
beter dat dan dat je echt moe bent
80% van het topic is er niet mee eensquote:Op woensdag 24 september 2008 23:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, een EEE-computer is toch brak?
Dan slaap je niet genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja, want bij mij word ik dan ook nog eens moe wakker
Ik ga altijd voor een groot scherm, liever sluit ik er een losse erop aan. Minimaal 22" Widequote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
80% van het topic is er niet mee eens![]()
overtuig ze eens :p
ok ze zijn klein maar qua specs belachelijk.
ok een lange accu maar alsnog een belachelijk klein beeldscherm
nah dat is mij te groot 15,4 inch moet nog wel mee te slepen zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 23:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor een groot scherm, liever sluit ik er een losse erop aan. Minimaal 22" Wide
hertog jan mag jou nietquote:Op woensdag 24 september 2008 23:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga denk ik maar lekker slapen. Ben moe en heb nergens meer zin in. Zelfs niet in het opentrekken van een Hertog Jannetje.
Ik game wel eens dus wil het wel goed blijven zien. En deze heb ik er nu op aangesloten.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah dat is mij te groot 15,4 inch moet nog wel mee te slepen zijn
ging over laptopsquote:Op woensdag 24 september 2008 23:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik game wel eens dus wil het wel goed blijven zien. En deze heb ik er nu op aangesloten.
Het gaat ook om een laptop. Ik laptop thuis op mijn bureau via een externe monitorquote:Op woensdag 24 september 2008 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ging over laptopsen wat voor type's / merks je moet nemen
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:10 schreef Fha het volgende:
Ik vind nog steeds dat het in DIG thuishoort.
een cablegunmaster is half tieten half technisch anders is het geen typisch cablegunmaster topicquote:Op woensdag 24 september 2008 23:10 schreef Fha het volgende:
Ik vind nog steeds dat het in DIG thuishoort.
Dan ga je met de technische helft maar fijn naar DIGquote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een cablegunmaster is half tieten half technisch anders is het geen typisch cablegunmaster topic
specs?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Het gaat ook om een laptop. Ik laptop thuis op mijn bureau via een externe monitor
En ik heb een Acer Aspire 9410Z.
hey wees een jongen , ik ben een moderne had je liever dat ik het over auto's had?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:19 schreef Fha het volgende:
Jottem ik heb een Acer Aspire 5920 G. Care..
Ga fietsenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, een EEE-computer is toch brak?
Resolutie zegt zoveel meer dan inches...quote:Op woensdag 24 september 2008 23:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor een groot scherm, liever sluit ik er een losse erop aan. Minimaal 22" Wide
Ik heb een HP Compaq 8510wquote:Op woensdag 24 september 2008 23:19 schreef Fha het volgende:
Jottem ik heb een Acer Aspire 5920 G. Care..
Wat gaaf het zegt me echt helemaal niksquote:
Omdat het een goed scherm is, met voldoende fysieke beeldpunten per inchquote:Op woensdag 24 september 2008 23:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hoe kan je met een 15" monitor een resolutie pakken van 1080x1050???
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het een goed scherm is, met voldoende fysieke beeldpunten per inch.
EEE heeft nou eenzelfde kwaliteit scherm.quote:
wie betaald je reclame?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
EEE heeft nou eenzelfde kwaliteit scherm.
9" en 1024x600 ofzo native resolutie.
Niemandquote:Op woensdag 24 september 2008 23:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie betaald je reclame?
kan ik ze bij jou met korting krijgen?
betaal jij er 1 voor mij?
negatief of positief?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:37 schreef Fha het volgende:
Wauw, ik vind Pauw en Witteman echt dom![]()
Joop braakhekke... damn.. ik kan die man dus echt niet uit staan hahaquote:
negatief.quote:
Hij is tegen het rookverbod dus hij is een baas.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Joop braakhekke... damn.. ik kan die man dus echt niet uit staan haha
Hij is een ontzettend triest figuurquote:Op woensdag 24 september 2008 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is tegen het rookverbod dus hij is een baas.
ben gestoptquote:Op woensdag 24 september 2008 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is een ontzettend triest figuur
Rookverbod
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Rookverbod
vuile kanker bottenkluiver ben je ook hequote:Op woensdag 24 september 2008 23:33 schreef cablegunmaster het volgende:
wie betaald je reclame?
kan ik ze bij jou met korting krijgen?
betaal jij er 1 voor mij?
Netjesquote:
Als dat waar is, PWNquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Rookverbod
En toch ben ik groot voorstanderquote:
Best bestquote:
Ik rook niet maar ik ben tegenquote:
Dat gaat toch helemaal nergens over danquote:Op woensdag 24 september 2008 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rook niet maar ik ben tegen
Sander? die heb ik echt al heeeeeeeeel lang niet meer gezien.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:56 schreef cablegunmaster het volgende:
waar is de nachtwaker eigenlijk ?
humor eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal nergens over dan
Jawel. Ik vind vrije keuze erg belangrijk. Ik vind niet dat mensen die niet in mijn kroeg willen komen voor mij en de kroegbaas mogen bepalen dat we daar niet mogen roken. Het is een principekwestie, je kan wel alles verbieden.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal nergens over dan
heb je een eigen kroegquote:Op donderdag 25 september 2008 00:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind vrije keuze erg belangrijk. Ik vind niet dat mensen die niet in mijn kroeg willen komen voor mij en de kroegbaas mogen bepalen dat we daar niet mogen roken. Het is een principekwestie, je kan wel alles verbieden.
Maar ik vind ook dat mensen die absoluut niet tegen rook kunnen ook gewoon de kroeg in moeten kunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind vrije keuze erg belangrijk. Ik vind niet dat mensen die niet in mijn kroeg willen komen voor mij en de kroegbaas mogen bepalen dat we daar niet mogen roken. Het is een principekwestie, je kan wel alles verbieden.
Nee, het gaat om het principequote:
Ik vind dat de kroegbaas mag bepalen of hij roken toestaat en anti-rokers kunnen naar een kroeg waar niet gerookt word.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik vind ook dat mensen die absoluut niet tegen rook kunnen ook gewoon de kroeg in moeten kunnenDus dan rook ik mijn sigaretje wel buiten (of gewoon niet).
Ik hoef niet in discussie hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind dat de kroegbaas mag bepalen of hij roken toestaat en anti-rokers kunnen naar een kroeg waar niet gerookt word.
Maar er zijn op dit moment 2 topics waar je hartelust kan discussiëren hoor
ja hoor, maar ik wacht op input, die blijkbaar te lastig is. Een simpele ja of nee zou volstaan, maar he, ik wacht wel.quote:
Per uur?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Terug van dik 165 km motor rijden.
En dat is knap omdat?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
nah, dat haal ik niet, is maar een 125cc hoor.. maar tussen de stoplichten haal je de 100 wel.. totaal onverantwoord overigens, maar ach.. daarin ben ik hier niet de enigequote:
en is de input er al?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik wacht op input, die blijkbaar te lastig is. Een simpele ja of nee zou volstaan, maar he, ik wacht wel.
Mogguhquote:Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
knap? Denk niet dat dat knap is hoor.. meer gewoon even lekker stoom afblazen en postzegeltjes halen.quote:
Boem is hoquote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, dat haal ik niet, is maar een 125cc hoor.. maar tussen de stoplichten haal je de 100 wel.. totaal onverantwoord overigens, maar ach.. daarin ben ik hier niet de enige
quote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Klonk het volgende:
pfff, ik heb gisteren 50 kilometer op de brommer gereden
ik ook nog 20 kilometer op de fietsquote:Op donderdag 25 september 2008 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ik vijf kilometer met de fiets
jij mag dat niet in Nederland, ik mag dat hier wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Klonk het volgende:
pfff, ik heb gisteren 50 kilometer op de brommer gereden
achterlijk geregeld idd, in Frankrijk is een autorijbewijs ook voldoende om een motor tot 125 cc te mogen besturen...quote:Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij mag dat niet in Nederland, ik mag dat hier wel.
jeps, eventjes op en neer. Ik wilde er eigenlijk een dagtocht van maken, maar een kennisje ging op het laatste moment niet mee, dus dan kort ik het ook maar gelijk in, kan mijn tijd toch wel goed gebruiken hier.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en is de input er al?
[..]
Mogguh![]()
165 kmwaarom dat? zomaar ff ritje?
altijd baas boven baas hequote:Op donderdag 25 september 2008 09:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook nog 20 kilometer op de fiets
Toch niet naar de merapi hequote:Op donderdag 25 september 2008 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, eventjes op en neer. Ik wilde er eigenlijk een dagtocht van maken, maar een kennisje ging op het laatste moment niet mee, dus dan kort ik het ook maar gelijk in, kan mijn tijd toch wel goed gebruiken hier.
boem is ho inderdaad, maar motor rijden doet men hier niet met degelijke helmen (ik zoek de beste uit en da's nog eigenlijk gewoon maar k.u.t.-kwaliteit) en enige vorm van bekleding is helemaal ondoenlijk om te vinden. Tevens is het met 30+ graden ook nog eens veel te warm voor die 'onzin' die je leven kan redden. Tja...quote:Op donderdag 25 september 2008 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Boem is ho
En onverantwoord zal ook wel meevallen
neuh, dat ding is voorlopig wel rustig, hoewel zeer boeiend loopt die vooralsnog niet weg. Ik wilde even over de markt struinen om zo wat op de kop te kunnen tikken (laten kopen door een lokaal iemand die ik wilde meesleuren = nog goedkoper dan ik het zou kunnen krijgen op mijn beste Indonesisch, aangezien Javaans hier nog beter is eigenlijk)quote:
ik heb onder de douche gestaanquote:Op donderdag 25 september 2008 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
altijd baas boven baas he
zeker ook nog 10 km gezwommen Triathklonk
Triathklonkquote:Op donderdag 25 september 2008 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
altijd baas boven baas he
zeker ook nog 10 km gezwommen Triathklonk
Mogen is niet hetzelfde als niet doenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij mag dat niet in Nederland, ik mag dat hier wel.
klopt, maar de eventuele risico's zijn dan ook niet van mijquote:Op donderdag 25 september 2008 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mogen is niet hetzelfde als niet doen
ik ben te braaf voor deze wereldquote:Op donderdag 25 september 2008 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mogen is niet hetzelfde als niet doen
Risico's? Die zijn net zo groot als die van jou, zo zonder lessenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar de eventuele risico's zijn dan ook niet van mij
nah, ik veroorzaak toch liever met rijbewijs een ongeluk op een brommer dan zonder rijbewijs op een motor, in het eerste geval is het lullig in het tweede geval ben je de sjaakquote:Op donderdag 25 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Risico's? Die zijn net zo groot als die van jou, zo zonder lessen
andere risico's he.. kans op een boete is hier veel kleiner, dood gaan in het verkeer echter 30x zo groot (na uitgebreide berekeningen in het cafe pasgeledenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Risico's? Die zijn net zo groot als die van jou, zo zonder lessen
et wel of niet hebben van een rijbewijs kost hier 1.50 euro aan boetes, en verder heeft het geen gevolgen want verzekeren e.d. doet ook eigenlijk niemand.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, ik veroorzaak toch liever met rijbewijs een ongeluk op een brommer dan zonder rijbewijs op een motor, in het eerste geval is het lullig in het tweede geval ben je de sjaak
en zo denkt hier ook iedereen...quote:Op donderdag 25 september 2008 09:39 schreef Klonk het volgende:
voor 1 euro 50 en verder niets zou ik het ook doen ja
ya alloooh.. zouden ze hier dan zeggen. allememachisch Adriaan!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
net ff nagezocht, rijbewijs verkeerde categorie kost in Nederland 220 euro
"oh, is dit geen brommer"quote:Op donderdag 25 september 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
net ff nagezocht, rijbewijs verkeerde categorie kost in Nederland 220 euro
Zouden ze wel intrappen, en een donut geven zodat ze stoppen met huilen.quote:
zou raar zijn als ie wel weglooptquote:Op donderdag 25 september 2008 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, dat ding is voorlopig wel rustig, hoewel zeer boeiend loopt die vooralsnog niet weg. Ik wilde even over de markt struinen om zo wat op de kop te kunnen tikken (laten kopen door een lokaal iemand die ik wilde meesleuren = nog goedkoper dan ik het zou kunnen krijgen op mijn beste Indonesisch, aangezien Javaans hier nog beter is eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |