wie betaald je reclame?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
EEE heeft nou eenzelfde kwaliteit scherm.
9" en 1024x600 ofzo native resolutie.
Niemandquote:Op woensdag 24 september 2008 23:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie betaald je reclame?
kan ik ze bij jou met korting krijgen?
betaal jij er 1 voor mij?
negatief of positief?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:37 schreef Fha het volgende:
Wauw, ik vind Pauw en Witteman echt dom![]()
Joop braakhekke... damn.. ik kan die man dus echt niet uit staan hahaquote:
negatief.quote:
Hij is tegen het rookverbod dus hij is een baas.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Joop braakhekke... damn.. ik kan die man dus echt niet uit staan haha
Hij is een ontzettend triest figuurquote:Op woensdag 24 september 2008 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is tegen het rookverbod dus hij is een baas.
ben gestoptquote:Op woensdag 24 september 2008 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is een ontzettend triest figuur
Rookverbod
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Rookverbod
vuile kanker bottenkluiver ben je ook hequote:Op woensdag 24 september 2008 23:33 schreef cablegunmaster het volgende:
wie betaald je reclame?
kan ik ze bij jou met korting krijgen?
betaal jij er 1 voor mij?
Netjesquote:
Als dat waar is, PWNquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Rookverbod
En toch ben ik groot voorstanderquote:
Best bestquote:
Ik rook niet maar ik ben tegenquote:
Dat gaat toch helemaal nergens over danquote:Op woensdag 24 september 2008 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rook niet maar ik ben tegen
Sander? die heb ik echt al heeeeeeeeel lang niet meer gezien.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:56 schreef cablegunmaster het volgende:
waar is de nachtwaker eigenlijk ?
humor eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal nergens over dan
Jawel. Ik vind vrije keuze erg belangrijk. Ik vind niet dat mensen die niet in mijn kroeg willen komen voor mij en de kroegbaas mogen bepalen dat we daar niet mogen roken. Het is een principekwestie, je kan wel alles verbieden.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal nergens over dan
heb je een eigen kroegquote:Op donderdag 25 september 2008 00:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind vrije keuze erg belangrijk. Ik vind niet dat mensen die niet in mijn kroeg willen komen voor mij en de kroegbaas mogen bepalen dat we daar niet mogen roken. Het is een principekwestie, je kan wel alles verbieden.
Maar ik vind ook dat mensen die absoluut niet tegen rook kunnen ook gewoon de kroeg in moeten kunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind vrije keuze erg belangrijk. Ik vind niet dat mensen die niet in mijn kroeg willen komen voor mij en de kroegbaas mogen bepalen dat we daar niet mogen roken. Het is een principekwestie, je kan wel alles verbieden.
Nee, het gaat om het principequote:
Ik vind dat de kroegbaas mag bepalen of hij roken toestaat en anti-rokers kunnen naar een kroeg waar niet gerookt word.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik vind ook dat mensen die absoluut niet tegen rook kunnen ook gewoon de kroeg in moeten kunnenDus dan rook ik mijn sigaretje wel buiten (of gewoon niet).
Ik hoef niet in discussie hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind dat de kroegbaas mag bepalen of hij roken toestaat en anti-rokers kunnen naar een kroeg waar niet gerookt word.
Maar er zijn op dit moment 2 topics waar je hartelust kan discussiëren hoor
ja hoor, maar ik wacht op input, die blijkbaar te lastig is. Een simpele ja of nee zou volstaan, maar he, ik wacht wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |