Het maakt me wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 april 2009 17:12 schreef ElisaB het volgende:
Interessant
Moesten we hier nog iets mee, of wilde je het gewoon ff doorgeven?
Hoi Greysquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Ik kan de was-de-dieren-uitslag niet vinden?
Ik zet hem even goedquote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef mrkanarie het volgende:
Hoe gaat het eraan toe in een dieren pension (hond) staat onder flora ipv fauna
Goede vraag en ik heb geen idee. Kijk, daar heb je wat aan! Ik zoek het even voor je uit en kom er zsm op terug!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Stomme vraag, maar hoe zit het met de boeken van Marley & Me?
Kijk mamma, met losse handjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zal alvast maar voor je brievenbus gaan liggenZe zijn onderweg. Excuses dat het zo schandalig lang heeft geduurd maar alsnog veel leesplezier
Zie je ik ben gelijk bang voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk mamma, met losse handjes
(ik had er heul nog niet naar gevraagd, want ik was nog aan het uitzoeken wie zich ermee bezighield)
Tuurlijk snappen we / ze datquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Elisa, dank voor het sluitenEn nogmaals, niet om ondankbaar te doen hoor, maar dat begrijpen jullie wel he?
Maar ik ben wel nog benieuwd naar de pootjes, Hara weet me te vinden he? Nou ja, jullie ook natuurlijk![]()
Wat leukquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Liefjes, ik ga ook even iedereen apart PM-en zo, maar ik wil even melden dat ik gister de pootjes heb gekregen van Hara en dat ik hem vandaag in kleur op het werk heb uitgeprint. Echt superlief en ontzettend bedankt!
Het duimen heeft geholpen!
Ach gossiequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:42 schreef Morretje het volgende:
Mag Ravage's reportage dicht alsjeblieft, Chip is niet meer..
Het is aangepast hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 11:55 schreef Dragorius het volgende:
Lieve modjes, volgens mij moet het via deze weg;
Kan de TT van dit topic Garfield, ons eerste kitten!
vervangen worden naar > Garfield, ons eerste kitten! of zoiets?
Dank u alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |