abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68407771
hoi,

Mijn hond moet waarschijnlijk voor een week naar een pension wegens een ziekenhuisopname
Maar twijfel nog ,of naar een pension of thuis laten maar dan is hij hele dag van s'morgens 6 tot sávonds 11 alleen ,wel word hij dan uitgelaten.
Maar heb totaal geen idee hoe zoiets in zijn werk gaat.
Kan natuurlijk wel bellen en zal ik ook doen maar gewoon ervaringen zijn ook welkom.
Hoe reageerd een hond erop,ik bedoel als hij weer thuis is.
Zit de hind alleen in een hok? Hoe groot is zo'n hok? hoevaak worden ze uitgelaten?
zal denk ik ook wel per pension eraan liggen maar dan nog!
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  zondag 26 april 2009 @ 22:50:49 #2
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_68408050
Geen idee hoe het pension eruit ziet en wat ze er allemaal doen, maar onze hond ging er altijd enthousiast naartoe en kwam er even enthousiast weer van terug. Zolang je hond geen nare ervaringen krijgt daar, zal hij het niet erg vinden. Bij terugkomst is hij natuurlijk wel door het dolle heen, aangezien hij je een week heeft moeten missen.... dat wordt dus als een gek heen en weer rennen... en als je denkt dat je een hond weleens blij hebt gezien, wacht dan maar eens tot hij terug komt uit het pension....
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  zondag 26 april 2009 @ 22:50:52 #3
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_68408052
Ik weet niet precies hoe dat zit met een pension, maar ik ken wel nog een andere optie. Op sommige aanbiedingssites bieden particulieren aan om je hond een tijdje in huis te nemen tegen een vergoeding. Ik ken mensen die daar goede ervaringen mee hebben.
Toeval is toeval
pi_68409874
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef Pyjama het volgende:
Ik weet niet precies hoe dat zit met een pension, maar ik ken wel nog een andere optie. Op sommige aanbiedingssites bieden particulieren aan om je hond een tijdje in huis te nemen tegen een vergoeding. Ik ken mensen die daar goede ervaringen mee hebben.
oh dat is ook idd een tip
je bedoeld via marktplaats?
  maandag 27 april 2009 @ 00:44:21 #5
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_68411150
Het ligt enorm aan het pension. De een is geweldig goed en de ander is bagger. Ik zou er een stuk of 5 bezoeken en dan kijken wat je bevalt. Maar niet doen als je niet achter de schermen mag kijken.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 10:20:51 #6
163650 Greys
pi_68415508
Candygirl, in welke regio woon je?

HIER zie ik ook een aantal tips voorbij komen, maar ik weet niet of dat in jouw regio is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68418683
Of eens kijken bij je DA, vaak hangen daar briefjes of folders en wellicht kan hij vanuit zijn ervaring nog tips geven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 april 2009 @ 19:47:32 #8
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_68433594
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef candygirl het volgende:

[..]

oh dat is ook idd een tip
je bedoeld via marktplaats?
Via Marktplaats zou goed kunnen, er staan tegenwoordig ook ervaring van gebruikers bij waar je een beetje op af kunt gaan. En je kunt zien waar iemand ongeveer woont.
Toeval is toeval
pi_68445351
Ligt ook aan het karakter van de hond, die van mij is 1 keer in een pension geweest en dat was ook meteen de laatste keer. Het was voor onze hond geen succes.
pi_68446065
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:23 schreef Sorella het volgende:
Ligt ook aan het karakter van de hond, die van mij is 1 keer in een pension geweest en dat was ook meteen de laatste keer. Het was voor onze hond geen succes.
Bij mij idem dito.

Dat ik mijn hond toen in een pension moest plaatsen, was uit nood.
Mijn schoonouders lieten het af weten.
Dat ik mijn hond ophaalden,was het mijn hond niet meer.
Een zielig hoopje(Golden Retriever)
Zolang hij bij ons was ,zijn wij niet meer op vakantie gegaan.
Zoek anders voor een oppas thuis.
pi_68460596
maar word een hond dan apart in een klein hok geplaatst,of is is dat ook per pension verschillend?
pi_68471249
Volgens mij apart en tijdens het uitlaat uurtje is hij met meerdere honden (als hij dat kan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')