* renedis vindt crazy-m maar een eikel omdat hij bijna klaar is!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
nog 6 min, ben maar op telefoon spel aa nhet doen
Ik zit echt diehard te fokken op dit moment hahaquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
nog 6 min, ben maar op telefoon spel aa nhet doen
F5 sletquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zit echt diehard te fokken op dit moment haha!
Neeh niet f5...quote:
moet met belangrijke mensen etenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
What the...
Waarom zo laat :|?
Aha.. dus dinneren met werk..quote:Op woensdag 24 september 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet met belangrijke mensen eten
gelukkig rij ik nu met een collega mee en kan ik lekker op mijn telefoon fokken
Wow.. lekker danquote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Tering, wat heb ik een hekel aan IE6!
Ben al de hele middag bezig met een kut probleem tussen office xp (excel) bestand,
die niet via een https pagina geopend kan worden in IE6.
Wel in IE7, IE8 en Opera....
IE6 moeten ze verbrandenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Tering, wat heb ik een hekel aan IE6!
Ben al de hele middag bezig met een kut probleem tussen office xp (excel) bestand,
die niet via een https pagina geopend kan worden in IE6.
Wel in IE7, IE8 en Opera....
met het werk is leuk met de klant iets minder leuk maar wel belangrijkerquote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha.. dus dinneren met werk..
Das 9 van de 10 keer wel leuk vind ik dan hehe!
Nice fokken op telefoon moet ik ook nog is proberen op me telefoon!
ik gebruik al jaren firefox. met al die pluginsquote:Op woensdag 24 september 2008 17:05 schreef renedis het volgende:
IE6.. ik install altijd gelijk firefoxIE7 is tegenwoordig wel te doen
ik nog niet extreem lang.. ik gebruik het pas sinds mijn linux tijdperk. voorheen altijd een trouwe IE gebruiker geweest.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik gebruik al jaren firefox. met al die plugins
Ik opera, vind ik net even wat lekkerder werken dan FireFox.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:05 schreef renedis het volgende:
IE6.. ik install altijd gelijk firefoxIE7 is tegenwoordig wel te doen
je zou toch zeggen dat het backwards compatible zou zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik opera, vind ik net even wat lekkerder werken dan FireFox.
Maar ik kan hier moeilijk binnen dit bedrijf even IE7 uitrollen,
als er een hoop applicatie's zijn geschreven voor IE6
wedden van nietquote:Op woensdag 24 september 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik mag hier zeker weer de deur dichtdoen? hahahah
Zou "moeten" zijn ja, maar helaas werkt niet alles perfectquote:Op woensdag 24 september 2008 17:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat het backwards compatible zou zijn
Jij mag weer tot 6 uur?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wedden van nietdat ben ik weer natuurlijk
ja we hebben het wel over MS natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou "moeten" zijn ja, maar helaas werkt niet alles perfect
helaasch wel weer jaquote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij mag weer tot 6 uur?
Over 5 minuten ga ik mijn trein halen, heb wel genoeg gedaan doen vind ik
auw! nou werkse nog danquote:Op woensdag 24 september 2008 17:43 schreef ID-Tweak het volgende:
ik moet nog tot 22.00...
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw! nou werkse nog dan
ik ga afsluiten ieder geval..
waar is dit topic anders voor?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
ik wou en dan zeggen maar dan ben je vast klaar met werken
van alles en nog watquote:Op woensdag 24 september 2008 21:31 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
waar is dit topic anders voor?
wellichtquote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast weer zo'n spreekwoord / uitdrukking dat ik niet ken
wat nu weer???quote:Op woensdag 24 september 2008 22:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
je moet wel bij de les blijven het dracu
`quote:Op woensdag 24 september 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon wijs je mond houden
gedaan!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
`
volg je niet helemaal maar pm het maar ff![]()
Nope ochtendquote:Op donderdag 25 september 2008 07:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geen avond/nacht dienst?
Werkseeequote:Op donderdag 25 september 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
fijne dag allemaal
ik ben er vandoor!
watjequote:Op donderdag 25 september 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, de volgende keer ga ik niet meer naar de kroeg als ik om 5 uur op moet staan.
Gelukkig ben ik om 11 uur 'al' klaar. Het lijkt zo dichtbij, maar voor m'n gevoel ff niet
het was ook een leuk ideequote:Op donderdag 25 september 2008 08:25 schreef renedis het volgende:
goedemorgen iedereen!
het was vandaag toch "file vrije dag"? nou niets van gemerkt! ik lekker later vertrekken en ja hoor.. ik was letterlijk de snelweg nog niet op en ik stond in de file!
ehm die is pas in Oktoberquote:Op donderdag 25 september 2008 08:25 schreef renedis het volgende:
goedemorgen iedereen!
het was vandaag toch "file vrije dag"? nou niets van gemerkt! ik lekker later vertrekken en ja hoor.. ik was letterlijk de snelweg nog niet op en ik stond in de file!
ik denk het ookquote:Op donderdag 25 september 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat die nooit gaat komen
haha jaa ik dacht: nooouuuuuu.. iedereen werkt thuis of gaat veel later werken. DUS nu heb ik geen filequote:Op donderdag 25 september 2008 08:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het was ook een leuk idee
maar als iedereen later gaat vertrekken heeft t weinig zin, staan we een uurtje later lekker in de file
en de baas maar zeuren
9 oktober toch ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
9 oktober? dat is ook op een donderdag? waarom een fucking donderdag :Squote:Op donderdag 25 september 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
9 oktober toch ofzo?
Goedemorgen allemaal
Droxz! Da's knap klote...Zal dan maar niet vragen of we er nog zin in hebben
Nog meer mensen in de trein..quote:Op donderdag 25 september 2008 08:47 schreef renedis het volgende:
[..]
9 oktober? dat is ook op een donderdag? waarom een fucking donderdag :S
Mogguh Craaz!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
morge maar weer aan droxz, sgele en gilamonyet
Laat 'm alvast beginnen vandaag, kan je je alvast heel rustig, relaxed...(cappucinootje...croissantjeee moet bekend voorkomenquote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Craaz!
* Vervanging voor voor mij is er al, voor de tijd dat ik niet kan werken...
* Zet nu het mes er maar in ....
das lekkerquote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Craaz!
* Vervanging voor voor mij is er al, voor de tijd dat ik niet kan werken...
* Zet nu het mes er maar in ....
Mag je ook spuiten met de brandweerslang spelen?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
das lekker
ik ga over 1.5 uur in een brw wagen door de stad rijden
Lekker.. ik wil ook in de buiten luchtquote:Op donderdag 25 september 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das lekker
Ik kon a.s dinsdag al onder het mes!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat 'm alvast beginnen vandaag, kan je je alvast heel rustig, relaxed...(cappucinootje...croissantjeee moet bekend voorkomen) voorbereiden op wat komen gaat
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik met je spuit brandweerslang spelen?
hahaha, ok dan!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das lekker
Matig Tinus, dat was een inkopper... erg matig...quote:
Doe m'n bestquote:Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kon a.s dinsdag al onder het mes!
Alleen in die tijd kon ik nooit vervanging regelen voor mijn werk
Jochem...... WAKKER WORDEN...WAKKER WORDEN...WAKKER WORDEN...WAK WAK WAKKER WORDEN!
Goed bezig jij!
dat nietquote:
Waarom mag/moet je mee?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
dat niet
please
maar is gewoon dienstauto. wel met alle toeters en bellen, maar niet met materiaal
Doe een wens stichting...daar hadden ze 'm voor op gegevenquote:
dat lijkt me ook wel coolquote:Op donderdag 25 september 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das lekker
Jij geeft tenminste antwoord, dankjequote:Op donderdag 25 september 2008 09:09 schreef Sgele het volgende:
Doe een wens stichting...daar hadden ze 'm voor op gegeven
Maar dat was niet serieus bedoeld he?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij geeft tenminste antwoord, dankje
Assistant Manager Koffiezaken?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:10 schreef renedis het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel cool
en.. JEEJ, ik heb vanaf aanstaande woensdag een nieuwe functie
|quote:Op donderdag 25 september 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Barra heeft z'n avond niet gehad gisteren geloof ik...
Aangifte tegen prostituee na slechte seks
moeten naar de brandweer post andere kant van de stad voor het opmeten van ruimte hoelang e nhoeveel netwerkkabels we nodig hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ok dan!
Hoezo dat als ik vragen mag?
Feit dat die kerel/vrouw aan de andere kant van de lijn al 6x iets kan vragen aan je is niet handigquote:Op donderdag 25 september 2008 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
ok. Wat begrijpen mensen niet (resellers) als je zegt:
1. Nee sorry, we zijn niet geintresseerd hebben vaste leveranciers
weer lul verhaal dus:
2. Nee sorry, we hebben contracten voor onbepaalde tijd met de leveranciers
Weer een hoop gelul:
3. Nee. we gaan er niet op in.
Weer een hoop gelul verder en de vraag voor email adres:
4. U mag het sturen maar is zonde van uw tijd want we gaan er TOCH niet op in.
weer een hoop gelul van de reden enzo:
5. Nee mevrouw, we hebben de garanties bij onze levernaciers.
weer een hoop geblaat verder:
6. we hebben email, maar het verdwijnt toch in de prullenbak.
ok meneer, bedankt voor uw tijd en we versturen per email door.
Zucht![]()
Was voor spraakwater als leverancier ofzoiets
Dus als een icter die nog aa nde lijn krijgt, doe haar de groeten van mij
Nee das dan weer jammer, had graag serieus antwoord willen hebben op mijn vraag... maar ik wordt nog steeds genegeerd... morgen weer een dag...quote:Op donderdag 25 september 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
Maar dat was niet serieus bedoeld he?
* GilaMonyet wilt wel lekker kopje thee aubquote:Op donderdag 25 september 2008 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee das dan weer jammer, had graag serieus antwoord willen hebben op mijn vraag... maar ik wordt nog steeds genegeerd... morgen weer een dag...
* LovelyLady gaat weer over tot de orde van de dag... koffie/thee mensjes?
Mja het is inmiddels al beantwoord, maar niet direct op jou vraagquote:Op donderdag 25 september 2008 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee das dan weer jammer, had graag serieus antwoord willen hebben op mijn vraag... maar ik wordt nog steeds genegeerd... morgen weer een dag...
* LovelyLady gaat weer over tot de orde van de dag... koffie/thee mensjes?
Zie je?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeten naar de brandweer post andere kant van de stad voor het opmeten van ruimte hoelang e nhoeveel netwerkkabels we nodig hebben.
Dus ipv eigen auto mag je dan met de dienstwagen
hahahah ok dan!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe m'n bestAlles goed verders? (buiten je pols om)
Met of zonder suiker?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:18 schreef GilaMonyet het volgende:
* GilaMonyet wilt wel lekker kopje thee aub
Geeft niets... het zij zo...quote:Op donderdag 25 september 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
Mja het is inmiddels al beantwoord, maar niet direct op jou vraag![]()
Ik lust wel een kop thee.. (keelpijn, verkoudheidje...je kent het wel)
hahahah klinkt bekend!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
ok. Wat begrijpen mensen niet (resellers) als je zegt:
1. Nee sorry, we zijn niet geintresseerd hebben vaste leveranciers
weer lul verhaal dus:
2. Nee sorry, we hebben contracten voor onbepaalde tijd met de leveranciers
Weer een hoop gelul:
3. Nee. we gaan er niet op in.
Weer een hoop gelul verder en de vraag voor email adres:
4. U mag het sturen maar is zonde van uw tijd want we gaan er TOCH niet op in.
weer een hoop gelul van de reden enzo:
5. Nee mevrouw, we hebben de garanties bij onze levernaciers.
weer een hoop geblaat verder:
6. we hebben email, maar het verdwijnt toch in de prullenbak.
ok meneer, bedankt voor uw tijd en we versturen per email door.
Zucht![]()
Was voor spraakwater als leverancier ofzoiets
Dus als een icter die nog aa nde lijn krijgt, doe haar de groeten van mij
ghehehe.. zo iets!quote:
Dat je uberhaupt geduld hebt met dat soort mensen... vermoeiendquote:Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahahah klinkt bekend!
Hier ook vaak van die gasten aan de lijn, ik ben daar ook heel makkelijk in hoor.
* Mag ik anders de naam van de leidinggevende?
ik: nee... die heeft toch geen interesse
* Mag ik anders zijn mail adres?
* blablablab
Meestal hangen ze op na 4x
Zeg gewoon dat je recht op verzet hebquote:Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah klinkt bekend!
Hier ook vaak van die gasten aan de lijn, ik ben daar ook heel makkelijk in hoor.
* blablablab
hahahaha, ze betalen me hier per uur, dus ik lul wel door hoor... steeds het zelfde antwoord geven kan soms best lachwekkend zijn/wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je recht op verzet heb
Hehe.. die wil ik ook wel hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ze betalen me hier per uur, dus ik lul wel door hoor... steeds het zelfde antwoord geven kan soms best lachwekkend zijn/worden
Ik had ooit zo'n "tegenantwoord formulier", was ook altijd lachen
Weet iemand toevallig waar ik die kan vinden, ben hem kwijt
Oh...nog ff snel over dat formulier. Ik zal hier ff rondkijken morgenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ze betalen me hier per uur, dus ik lul wel door hoor... steeds het zelfde antwoord geven kan soms best lachwekkend zijn/worden
Ik had ooit zo'n "tegenantwoord formulier", was ook altijd lachen
Weet iemand toevallig waar ik die kan vinden, ben hem kwijt
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
Thx voor de thee!
Ik ga even een training verzorgen voor wat mensen
Mss tot later!![]()
die formulieren.. is gewoon eigenlijk: ik geef een antwoord wat eigenlijk helemaal geen antwoord is.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh...nog ff snel over dat formulier. Ik zal hier ff rondkijken morgenhebben we vast nog wel ergens liggen
Mwah het zijn gewoon antwoorden die het lastig maken voor die agent.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:38 schreef renedis het volgende:
[..]
die formulieren.. is gewoon eigenlijk: ik geef een antwoord wat eigenlijk helemaal geen antwoord is.
of te wel: het antwoord zo brengen dat de klant er geen fuck van begrijptquote:Op donderdag 25 september 2008 09:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mwah het zijn gewoon antwoorden die het lastig maken voor die agent.
Die persoon weet dan dat je het niet wil maar aangezien je dat niet duidelijk zegt mag die het gesprek niet beeindigen:P!
Wuahah..quote:Op donderdag 25 september 2008 09:46 schreef renedis het volgende:
[..]
of te wel: het antwoord zo brengen dat de klant er geen fuck van begrijpt
ok het bedrijf en een deel uit de mail:quote:Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah klinkt bekend!
* blablablab
quote:Scholten Awater is zoals verteld de grootste Nederlandse reseller van hardware en IT-diensten. U kunt bij ons alle bekende merken kopen zoals HP, IBM, Dell, Lenovo en Microsoft. Onze klanten bieden wij een ongekende combinatie van prijs, assortiment en gemak. Hierdoor wordt voor onze klant optimale rust gerealiseerd. Scholten Awater is gecertificeerd service provider van diverse A merken. Daardoor kunnen eventuele storingen of calamiteiten snel en vakkundig worden opgelost.
Gewoon hun zelf in de wacht zetten...quote:Op donderdag 25 september 2008 09:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Wuahah..
Oftewel gewoon callagent fokken!
Maarja als ik er een zin in heb zeg ik recht op verzet!
Mooiste is trouwens als ze niet de gelegenheidsvraag stellen (lees: komt et gelegen/heeft u een moment etc.)
Dan kan die callcenter een boete van 50.000 verwachten!
* GilaMonyet wilt ook lekker pepernoten!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
* Logician] heeft een grote zak [ afbeelding op het buro staan
* renedis pikt de [img]http://www.avro.nl/Images/pepernoten_250x201_tcm8-91806.jpg[/img en lacht Logician in zijn gezicht uitquote:Op donderdag 25 september 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
* Logician] heeft een grote zak [ afbeelding op het buro staan
kost jou alleen weer zoveel geldquote:Op donderdag 25 september 2008 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon hun zelf in de wacht zetten...
Als ze jou bellen niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:54 schreef renedis het volgende:
[..]
kost jou alleen weer zoveel geldtenzij het een 0800 nummer is
Bagger, erg veel bagger.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi toch dan?
wat had je eigenlijk uitgespookt
lol.. wat een falerts!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:58 schreef saban het volgende:
Had ik dus toch gelijk wanneer ik aan het zeiken was over mensen op het station
Cursus roltrap lopen voor treinreizigers
Ze bellen jou toch? Ze willen jou toch iets "verkopen" dan kan je hun toch in de wacht zettenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:54 schreef renedis het volgende:
kost jou alleen weer zoveel geldtenzij het een 0800 nummer is
Ik werd het topic uigekickt paar maanden terug omdat ik aan het zeiken was over slome mensen @ stationsquote:Op donderdag 25 september 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. wat een falerts!
Er opstaan en gaan wat is daar nou moeilijk aan
jammer van het weer maar oke van het internetquote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als je bij ons geen naam hebt van de persoon die je wilt spreken dan is het na goede morgen bla bla bla
heel snel afgelopen
shef inkoop ict manager enz doen het niet bij ons
naam en anders tuut tuut tuut
goeie morgen btw van uit een semi bewolkt italie
maar met internet
Hooi!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als je bij ons geen naam hebt van de persoon die je wilt spreken dan is het na goede morgen bla bla bla
heel snel afgelopen
shef inkoop ict manager enz doen het niet bij ons
naam en anders tuut tuut tuut
goeie morgen btw van uit een semi bewolkt italie
maar met internet
Klopt! Druk gehad op werk en zomervakantie tussen gehadquote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
hey saban da's weer een tijdje terug!
das waar.. ik heb zelfs nog een functie op me telefoon dat ik hun ook een muziekje kan laten horenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze bellen jou toch? Ze willen jou toch iets "verkopen" dan kan je hun toch in de wacht zetten
Dat gebeurt bij mij automatisch als ik ze in de wacht zetquote:Op donderdag 25 september 2008 10:14 schreef renedis het volgende:
[..]
das waar.. ik heb zelfs nog een functie op me telefoon dat ik hun ook een muziekje kan laten horen
wel een goede vakantie gehad?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:14 schreef saban het volgende:
[..]
Klopt! Druk gehad op werk en zomervakantie tussen gehad
haha jaa bij mij ook..quote:Op donderdag 25 september 2008 10:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij automatisch als ik ze in de wacht zet!
Goeie morgen.. ik wil ook thuis werkenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
morgen iedereenwerken vanaf thuis
Stel voor grap 'Band Zonder Banaan - Schijt aan de bazen' eens in, voor mensen die in de wacht staanquote:Op donderdag 25 september 2008 10:21 schreef renedis het volgende:
[..]
haha jaa bij mij ook..
ik heb een geweldig liedje er in gezet.. echt zo'n kut jank nummer waardoor je denkt: WTF? ik hang op!
weet niet eens de titel van het nummer
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:52 schreef renedis het volgende:
renedis pikt deen lacht Logician in zijn gezicht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |