watjequote:Op donderdag 25 september 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, de volgende keer ga ik niet meer naar de kroeg als ik om 5 uur op moet staan.
Gelukkig ben ik om 11 uur 'al' klaar. Het lijkt zo dichtbij, maar voor m'n gevoel ff niet
het was ook een leuk ideequote:Op donderdag 25 september 2008 08:25 schreef renedis het volgende:
goedemorgen iedereen!
het was vandaag toch "file vrije dag"? nou niets van gemerkt! ik lekker later vertrekken en ja hoor.. ik was letterlijk de snelweg nog niet op en ik stond in de file!
ehm die is pas in Oktoberquote:Op donderdag 25 september 2008 08:25 schreef renedis het volgende:
goedemorgen iedereen!
het was vandaag toch "file vrije dag"? nou niets van gemerkt! ik lekker later vertrekken en ja hoor.. ik was letterlijk de snelweg nog niet op en ik stond in de file!
ik denk het ookquote:Op donderdag 25 september 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat die nooit gaat komen
haha jaa ik dacht: nooouuuuuu.. iedereen werkt thuis of gaat veel later werken. DUS nu heb ik geen filequote:Op donderdag 25 september 2008 08:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het was ook een leuk idee
maar als iedereen later gaat vertrekken heeft t weinig zin, staan we een uurtje later lekker in de file
en de baas maar zeuren
9 oktober toch ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
9 oktober? dat is ook op een donderdag? waarom een fucking donderdag :Squote:Op donderdag 25 september 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
9 oktober toch ofzo?
Goedemorgen allemaal
Droxz! Da's knap klote...Zal dan maar niet vragen of we er nog zin in hebben
Nog meer mensen in de trein..quote:Op donderdag 25 september 2008 08:47 schreef renedis het volgende:
[..]
9 oktober? dat is ook op een donderdag? waarom een fucking donderdag :S
Mogguh Craaz!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
morge maar weer aan droxz, sgele en gilamonyet
Laat 'm alvast beginnen vandaag, kan je je alvast heel rustig, relaxed...(cappucinootje...croissantjeee moet bekend voorkomenquote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Craaz!
* Vervanging voor voor mij is er al, voor de tijd dat ik niet kan werken...
* Zet nu het mes er maar in ....
das lekkerquote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Craaz!
* Vervanging voor voor mij is er al, voor de tijd dat ik niet kan werken...
* Zet nu het mes er maar in ....
Mag je ook spuiten met de brandweerslang spelen?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
das lekker
ik ga over 1.5 uur in een brw wagen door de stad rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |