haha jaa ik dacht: nooouuuuuu.. iedereen werkt thuis of gaat veel later werken. DUS nu heb ik geen filequote:Op donderdag 25 september 2008 08:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het was ook een leuk idee
maar als iedereen later gaat vertrekken heeft t weinig zin, staan we een uurtje later lekker in de file
en de baas maar zeuren
9 oktober toch ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat die nooit gaat komen
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat die nooit gaat komen
9 oktober? dat is ook op een donderdag? waarom een fucking donderdag :Squote:Op donderdag 25 september 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
9 oktober toch ofzo?
Goedemorgen allemaal
Droxz! Da's knap klote...Zal dan maar niet vragen of we er nog zin in hebben
Nog meer mensen in de trein..quote:Op donderdag 25 september 2008 08:47 schreef renedis het volgende:
[..]
9 oktober? dat is ook op een donderdag? waarom een fucking donderdag :S
Mogguh Craaz!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
morge maar weer aan droxz, sgele en gilamonyet
Laat 'm alvast beginnen vandaag, kan je je alvast heel rustig, relaxed...(cappucinootje...croissantjeee moet bekend voorkomenquote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Craaz!
* Vervanging voor voor mij is er al, voor de tijd dat ik niet kan werken...
* Zet nu het mes er maar in ....
das lekkerquote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Craaz!
* Vervanging voor voor mij is er al, voor de tijd dat ik niet kan werken...
* Zet nu het mes er maar in ....
Mag je ook spuiten met de brandweerslang spelen?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
das lekker
ik ga over 1.5 uur in een brw wagen door de stad rijden
Lekker.. ik wil ook in de buiten luchtquote:Op donderdag 25 september 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das lekker
Ik kon a.s dinsdag al onder het mes!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat 'm alvast beginnen vandaag, kan je je alvast heel rustig, relaxed...(cappucinootje...croissantjeee moet bekend voorkomen) voorbereiden op wat komen gaat
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik met je spuit brandweerslang spelen?
hahaha, ok dan!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |