* renedis vindt crazy-m maar een eikel omdat hij bijna klaar is!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
nog 6 min, ben maar op telefoon spel aa nhet doen
Ik zit echt diehard te fokken op dit moment hahaquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
nog 6 min, ben maar op telefoon spel aa nhet doen
F5 sletquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zit echt diehard te fokken op dit moment haha!
Neeh niet f5...quote:
moet met belangrijke mensen etenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
What the...
Waarom zo laat :|?
Aha.. dus dinneren met werk..quote:Op woensdag 24 september 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet met belangrijke mensen eten
gelukkig rij ik nu met een collega mee en kan ik lekker op mijn telefoon fokken
Wow.. lekker danquote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Tering, wat heb ik een hekel aan IE6!
Ben al de hele middag bezig met een kut probleem tussen office xp (excel) bestand,
die niet via een https pagina geopend kan worden in IE6.
Wel in IE7, IE8 en Opera....
IE6 moeten ze verbrandenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Tering, wat heb ik een hekel aan IE6!
Ben al de hele middag bezig met een kut probleem tussen office xp (excel) bestand,
die niet via een https pagina geopend kan worden in IE6.
Wel in IE7, IE8 en Opera....
met het werk is leuk met de klant iets minder leuk maar wel belangrijkerquote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha.. dus dinneren met werk..
Das 9 van de 10 keer wel leuk vind ik dan hehe!
Nice fokken op telefoon moet ik ook nog is proberen op me telefoon!
ik gebruik al jaren firefox. met al die pluginsquote:Op woensdag 24 september 2008 17:05 schreef renedis het volgende:
IE6.. ik install altijd gelijk firefoxIE7 is tegenwoordig wel te doen
ik nog niet extreem lang.. ik gebruik het pas sinds mijn linux tijdperk. voorheen altijd een trouwe IE gebruiker geweest.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik gebruik al jaren firefox. met al die plugins
Ik opera, vind ik net even wat lekkerder werken dan FireFox.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:05 schreef renedis het volgende:
IE6.. ik install altijd gelijk firefoxIE7 is tegenwoordig wel te doen
je zou toch zeggen dat het backwards compatible zou zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik opera, vind ik net even wat lekkerder werken dan FireFox.
Maar ik kan hier moeilijk binnen dit bedrijf even IE7 uitrollen,
als er een hoop applicatie's zijn geschreven voor IE6
wedden van nietquote:Op woensdag 24 september 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik mag hier zeker weer de deur dichtdoen? hahahah
Zou "moeten" zijn ja, maar helaas werkt niet alles perfectquote:Op woensdag 24 september 2008 17:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat het backwards compatible zou zijn
Jij mag weer tot 6 uur?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wedden van nietdat ben ik weer natuurlijk
ja we hebben het wel over MS natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou "moeten" zijn ja, maar helaas werkt niet alles perfect
helaasch wel weer jaquote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij mag weer tot 6 uur?
Over 5 minuten ga ik mijn trein halen, heb wel genoeg gedaan doen vind ik
auw! nou werkse nog danquote:Op woensdag 24 september 2008 17:43 schreef ID-Tweak het volgende:
ik moet nog tot 22.00...
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw! nou werkse nog dan
ik ga afsluiten ieder geval..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |