Als ze jou bellen niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:54 schreef renedis het volgende:
[..]
kost jou alleen weer zoveel geldtenzij het een 0800 nummer is
Bagger, erg veel bagger.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi toch dan?
wat had je eigenlijk uitgespookt
lol.. wat een falerts!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:58 schreef saban het volgende:
Had ik dus toch gelijk wanneer ik aan het zeiken was over mensen op het station
Cursus roltrap lopen voor treinreizigers
Ze bellen jou toch? Ze willen jou toch iets "verkopen" dan kan je hun toch in de wacht zettenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:54 schreef renedis het volgende:
kost jou alleen weer zoveel geldtenzij het een 0800 nummer is
Ik werd het topic uigekickt paar maanden terug omdat ik aan het zeiken was over slome mensen @ stationsquote:Op donderdag 25 september 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. wat een falerts!
Er opstaan en gaan wat is daar nou moeilijk aan
jammer van het weer maar oke van het internetquote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als je bij ons geen naam hebt van de persoon die je wilt spreken dan is het na goede morgen bla bla bla
heel snel afgelopen
shef inkoop ict manager enz doen het niet bij ons
naam en anders tuut tuut tuut
goeie morgen btw van uit een semi bewolkt italie
maar met internet
Hooi!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als je bij ons geen naam hebt van de persoon die je wilt spreken dan is het na goede morgen bla bla bla
heel snel afgelopen
shef inkoop ict manager enz doen het niet bij ons
naam en anders tuut tuut tuut
goeie morgen btw van uit een semi bewolkt italie
maar met internet
Klopt! Druk gehad op werk en zomervakantie tussen gehadquote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
hey saban da's weer een tijdje terug!
das waar.. ik heb zelfs nog een functie op me telefoon dat ik hun ook een muziekje kan laten horenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze bellen jou toch? Ze willen jou toch iets "verkopen" dan kan je hun toch in de wacht zetten
Dat gebeurt bij mij automatisch als ik ze in de wacht zetquote:Op donderdag 25 september 2008 10:14 schreef renedis het volgende:
[..]
das waar.. ik heb zelfs nog een functie op me telefoon dat ik hun ook een muziekje kan laten horen
wel een goede vakantie gehad?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:14 schreef saban het volgende:
[..]
Klopt! Druk gehad op werk en zomervakantie tussen gehad
haha jaa bij mij ook..quote:Op donderdag 25 september 2008 10:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij automatisch als ik ze in de wacht zet!
Goeie morgen.. ik wil ook thuis werkenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
morgen iedereenwerken vanaf thuis
Stel voor grap 'Band Zonder Banaan - Schijt aan de bazen' eens in, voor mensen die in de wacht staanquote:Op donderdag 25 september 2008 10:21 schreef renedis het volgende:
[..]
haha jaa bij mij ook..
ik heb een geweldig liedje er in gezet.. echt zo'n kut jank nummer waardoor je denkt: WTF? ik hang op!
weet niet eens de titel van het nummer
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:52 schreef renedis het volgende:
renedis pikt deen lacht Logician in zijn gezicht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |