ghehehe.. zo iets!quote:
Dat je uberhaupt geduld hebt met dat soort mensen... vermoeiendquote:Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahahah klinkt bekend!
Hier ook vaak van die gasten aan de lijn, ik ben daar ook heel makkelijk in hoor.
* Mag ik anders de naam van de leidinggevende?
ik: nee... die heeft toch geen interesse
* Mag ik anders zijn mail adres?
ik: nee... die heeft toch geen interesse
* blablablab
ik: nee... die heeft toch geen interesse
Meestal hangen ze op na 4x
Zeg gewoon dat je recht op verzet hebquote:Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah klinkt bekend!
Hier ook vaak van die gasten aan de lijn, ik ben daar ook heel makkelijk in hoor.
* Mag ik anders de naam van de leidinggevende?
ik: nee... die heeft toch geen interesse
* Mag ik anders zijn mail adres?
ik: nee... die heeft toch geen interesse
* blablablab
ik: nee... die heeft toch geen interesse
Meestal hangen ze op na 4x
hahahaha, ze betalen me hier per uur, dus ik lul wel door hoor... steeds het zelfde antwoord geven kan soms best lachwekkend zijn/wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je recht op verzet heb
Hehe.. die wil ik ook wel hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ze betalen me hier per uur, dus ik lul wel door hoor... steeds het zelfde antwoord geven kan soms best lachwekkend zijn/worden
Ik had ooit zo'n "tegenantwoord formulier", was ook altijd lachen
Weet iemand toevallig waar ik die kan vinden, ben hem kwijt
Oh...nog ff snel over dat formulier. Ik zal hier ff rondkijken morgenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ze betalen me hier per uur, dus ik lul wel door hoor... steeds het zelfde antwoord geven kan soms best lachwekkend zijn/worden
Ik had ooit zo'n "tegenantwoord formulier", was ook altijd lachen
Weet iemand toevallig waar ik die kan vinden, ben hem kwijt
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
Thx voor de thee!
Ik ga even een training verzorgen voor wat mensen
Mss tot later!![]()
die formulieren.. is gewoon eigenlijk: ik geef een antwoord wat eigenlijk helemaal geen antwoord is.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh...nog ff snel over dat formulier. Ik zal hier ff rondkijken morgenhebben we vast nog wel ergens liggen
Mwah het zijn gewoon antwoorden die het lastig maken voor die agent.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:38 schreef renedis het volgende:
[..]
die formulieren.. is gewoon eigenlijk: ik geef een antwoord wat eigenlijk helemaal geen antwoord is.
of te wel: het antwoord zo brengen dat de klant er geen fuck van begrijptquote:Op donderdag 25 september 2008 09:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mwah het zijn gewoon antwoorden die het lastig maken voor die agent.
Die persoon weet dan dat je het niet wil maar aangezien je dat niet duidelijk zegt mag die het gesprek niet beeindigen:P!
Wuahah..quote:Op donderdag 25 september 2008 09:46 schreef renedis het volgende:
[..]
of te wel: het antwoord zo brengen dat de klant er geen fuck van begrijpt
ok het bedrijf en een deel uit de mail:quote:Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah klinkt bekend!
Hier ook vaak van die gasten aan de lijn, ik ben daar ook heel makkelijk in hoor.
* Mag ik anders de naam van de leidinggevende?
ik: nee... die heeft toch geen interesse
* Mag ik anders zijn mail adres?
ik: nee... die heeft toch geen interesse
* blablablab
ik: nee... die heeft toch geen interesse
Meestal hangen ze op na 4x
quote:Scholten Awater is zoals verteld de grootste Nederlandse reseller van hardware en IT-diensten. U kunt bij ons alle bekende merken kopen zoals HP, IBM, Dell, Lenovo en Microsoft. Onze klanten bieden wij een ongekende combinatie van prijs, assortiment en gemak. Hierdoor wordt voor onze klant optimale rust gerealiseerd. Scholten Awater is gecertificeerd service provider van diverse A merken. Daardoor kunnen eventuele storingen of calamiteiten snel en vakkundig worden opgelost.
Gewoon hun zelf in de wacht zetten...quote:Op donderdag 25 september 2008 09:48 schreef GilaMonyet het volgende:
Wuahah..
Oftewel gewoon callagent fokken!
Maarja als ik er een zin in heb zeg ik recht op verzet!
Mooiste is trouwens als ze niet de gelegenheidsvraag stellen (lees: komt et gelegen/heeft u een moment etc.)
Dan kan die callcenter een boete van 50.000 verwachten!
* GilaMonyet wilt ook lekker pepernoten!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
* Logician] heeft een grote zak [ afbeelding op het buro staan
* renedis pikt de [img]http://www.avro.nl/Images/pepernoten_250x201_tcm8-91806.jpg[/img en lacht Logician in zijn gezicht uitquote:Op donderdag 25 september 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
* Logician] heeft een grote zak [ afbeelding op het buro staan
kost jou alleen weer zoveel geldquote:Op donderdag 25 september 2008 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon hun zelf in de wacht zetten...
Als ze jou bellen niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:54 schreef renedis het volgende:
[..]
kost jou alleen weer zoveel geldtenzij het een 0800 nummer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |