wat hoort bij wat ?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef kwiwi het volgende:
windtunnel (Yurzinho)
vliegtuig (physics)
tony hawk (tokamak)
fiets (tokamak)
air & space museum (Physics)
Allemaal goed!
Zo, nu veel plezier met het sleutelwoord
OMFG! jaquote:Op woensdag 24 september 2008 15:53 schreef PhysicsRules het volgende:
sleutelwoord: gebroeders wright?
gdmn zat er net aan te denkenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:53 schreef PhysicsRules het volgende:
sleutelwoord: gebroeders wright?
vliegtuig+fiets in oud museumquote:Op woensdag 24 september 2008 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OMFG! ja
Nouuuuuu hoe wist je dat zo snel?
link met tony weet k ook nog ff nietquote:Op woensdag 24 september 2008 15:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
vliegtuig+fiets in oud museum
Wat de windtunnel ermee te maken heeft weet ik niet.
hij was primaquote:Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was deze wel goed?
Alleen beetje jammer dat hij al zo snel geraden was
hij was indd beetje makkelijk. De plaatjes waren wmb OKquote:Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was deze wel goed?
Alleen beetje jammer dat hij al zo snel geraden was
Maar hoe wisten jullie het dan zo snel? ik dacht dat als iemand de link met kitty hawk zou leggen het te makkelijk werd. Maar juist dat had niemand gesnapt.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:00 schreef Tokamak het volgende:
[..]
hij was indd beetje makkelijk. De plaatjes waren wmb OK
niet de 'huidige huidige' stand toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:59 schreef Maringo het volgende:
zo, de OP ok maar ff bijgewerkt met de huidige standnice one Kwiwi
FOK! is ook een beetje traag vandaagquote:Op woensdag 24 september 2008 16:03 schreef swarmahoer het volgende:
vond ik ook klote vorige keer, maak je n half uur de opgave is die binnen 2 minuten geraden![]()
internetverbinding werkt echt niet mee hier baggerzooiik zou alleen fiets goed gehad hebben, daar niet van
Mja zoals psychics al zeiquote:Op woensdag 24 september 2008 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar hoe wisten jullie het dan zo snel? ik dacht dat als iemand de link met kitty hawk zou leggen het te makkelijk werd. Maar juist dat had niemand gesnapt.
Jullie wisten het dus door de verkeerde links te leggenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:06 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Mja zoals psychics al zei
Vliegtuig+fiets+flightmuseum, dat is al een gok waard
Hoezo verkeerd? Ik had ze gewoon niet alle 5 nodig.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie wisten het dus door de verkeerde links te leggenDat is op zich ook wel knap
Nou die fiets had niks met museum te maken, dat was omdat ze dus eerst fietsenmakers waren.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoezo verkeerd? Ik had ze gewoon niet alle 5 nodig.
Ik ga dr ook weer een klaar zetten, just in case.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou die fiets had niks met museum te maken, dat was omdat ze dus eerst fietsenmakers waren.
Maar goed, ik ben al bezig aan eentje die veel moeilijker wordt
nee, de laatste stand bekend in het vorige topic. Kwiwi moet er dus eentje maken van haar opgavequote:Op woensdag 24 september 2008 16:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
niet de 'huidige huidige' stand toch?
Oh.. Ik wist niet dat iedereen dat wist. Nou ja volgende keer beter.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:14 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ik ga dr ook weer een klaar zetten, just in case.
Mare dat de Wright bros fietsenmakers waren is pretty common sense
1. Bikini (Tokamak)quote:Op woensdag 24 september 2008 16:30 schreef Maringo het volgende:
2. Pluto
[mierenneukmodus]quote:Op woensdag 24 september 2008 16:31 schreef Tokamak het volgende:
[miereneukmodus]
Het is paddeNstoel
[/miereneukmodus]
heeft ie zelf zn mond voorbij gepraat of heb jij daar voor gezorgd?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
ik weet het sleutelwoord!!
(Maar ik heb geheime hint gehad dus mag niet zeggen)
Ah ik vroeg me al af wie mrs. physics wasquote:Op woensdag 24 september 2008 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
ik weet het sleutelwoord!!
(Maar ik heb geheime hint gehad dus mag niet zeggen)
Ik dacht al dat ik het gezicht ergens van kende, maar weet niet wie het isquote:Op woensdag 24 september 2008 16:34 schreef PhysicsRules het volgende:
De geheime hint was: kijk eens goed naar de ogen van het jochie van foto 5. Je herkent 'm zo.
1. Bikini (Tokamak)quote:Op woensdag 24 september 2008 16:37 schreef Maringo het volgende:
5. einstein
En juist!quote:
jaja... wrijf het er maar inquote:Op woensdag 24 september 2008 16:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En juist!
EN dat terwijl Einstein eigenlijk helemaal niets met de atoombom te maken heeft gehad
K dacht dat k zat te kijken naar n foto van George bush ofzo:Pquote:Op woensdag 24 september 2008 16:40 schreef ItaloDancer het volgende:
ik herkende de foto echt niet hoor maar Einstein nav Bikini
hoezo?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:41 schreef kwiwi het volgende:
gelukkig heeft ID het geraden, anders hadden we zo lang moeten wachten op een nieuw spel
ciaoquote:
ah ik dacht omdat IK 'm specifiek geraden hadquote:Op woensdag 24 september 2008 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat physics weg moet, en nu moet jij een nieuwe maken
De atoombom is getest op het bikini eiland en op de trinity site, vandaar!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:40 schreef ItaloDancer het volgende:
ik herkende de foto echt niet hoor maar Einstein nav Bikini
Niet alles draait om jou krulliequote:Op woensdag 24 september 2008 16:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ciao![]()
[..]
ah ik dacht omdat IK 'm specifiek geraden haddat snapte ik al niet
Niet alles draait om jouquote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou krullie
(grapjenou ja niet dat niet alles om jou draait.. maarre.. nou ja je snapt me wel he
)
Ja van Bikini wist ik dus wèl en aan de hand daarvan raadde ik het (toen ik me paddestoel realiseerde)quote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
De atoombom is getest op het bikini eiland en op de trinity site, vandaar!
(wist ik ook niet, ik had hem ook nav paddenstoel en einstein)
* DaviniaHR rent gauw achter PR aan!
nahhhquote:Op woensdag 24 september 2008 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
misschien overtreft ie zn vorige wel
Ik weet wel zeker dat ik met mijn volgende ID overtref, die is zo goed. Als jullie die weer binnen 5 minuten raden dan post ik de veel gevraagde bikini foto wel in m'n fobo. Zo zeker weet ik dat die niet snel wordt geradenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
misschien overtreft ie zn vorige wel
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik met mijn volgende ID overtref, die is zo goed. Als jullie die weer binnen 5 minuten raden dan post ik de veel gevraagde bikini foto wel in m'n fobo. Zo zeker weet ik dat die niet snel wordt geraden![]()
Denk dat ID is slaap is gevallentoch niet
vragen doen we niet aan maar voordat je dit helemaal gaat uitpluizen: neequote:Op woensdag 24 september 2008 17:46 schreef Szura het volgende:
gaat het toevallig over een Rus die vermoord is ofzo
mooi, dan kan ik even rustig eten kokenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik denk dat het sleutelwoord best lastig is. (Nouja totdat PhysicsRules weer terugkomt)
edit: om jullie even te motiveren![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik denk dat het sleutelwoord best lastig is. (Nouja totdat PhysicsRules weer terugkomt)
edit: om jullie even te motiveren![]()
1quote:Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Zijn het meerdere woorden je sleutelwoord? Of maar 1?
Hmm.. Nou ik weet in ieder geval inmiddels een stuk meer over de geschiedenis van Rusland dan een uur geledenquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. Nou ik weet in ieder geval inmiddels een stuk meer over de geschiedenis van Rusland dan een uur geleden
dichtbij met pad/schildpad?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom raad je #1 nog niet even? Je zat er al dicht bij
ja jaquote:Op woensdag 24 september 2008 18:18 schreef Szura het volgende:
1. Kikker
2. Kermis
3. Communisme
4. Vostok 1
5. Moord
tja..
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:19 schreef kwiwi het volgende:
kikker?! nu zie ik helemaal geen links meer.
jazekerquote:Op woensdag 24 september 2008 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Is het 'koud'?
Ik heb inmiddels het idee dat elk woord ermee te maken heeft.
inddquote:Op woensdag 24 september 2008 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
gelukkig voor jou was dat niet het goede antwoord dan
FAILquote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik met mijn volgende ID overtref, die is zo goed. Als jullie die weer binnen 5 minuten raden dan post ik de veel gevraagde bikini foto wel in m'n fobo. Zo zeker weet ik dat die niet snel wordt geraden![]()
Is een Nederlandse boyband opgericht in 1995, in een bed kun je slapen, naar de muziek kun je luisteren op je iPodquote:Op woensdag 24 september 2008 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, dus nee niet het goede antwoord
Hij is nu wat minder moeilijk dan dat ik 'm in eerste instantie had gemaakt dus hij gaat niet over die van jouw heenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Is een Nederlandse boyband opgericht in 1995, in een bed kun je slapen, naar de muziek kun je luisteren op je iPodmisschien komen ze wel uit Amsterdam, dat weet ik niet
![]()
Maar ik verwachtte niet dat ie goed was omdat het te logisch zou zijn en je had een hele moeilijke beloofd
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is nu wat minder moeilijk dan dat ik 'm in eerste instantie had gemaakt dus hij gaat niet over die van jouw heenAnders was ie zo moeilijk dat er waarschijnlijk nooit iemand op zou komen.
Smakelijk![]()
Dat is een burgemeester van een hele tijd geleden (toen ze nog geen kleurenfoto's konden maken zoals je zietquote:Op woensdag 24 september 2008 19:22 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Hij is lastig zat. Wie is die vent in hemelsnaam?
Ik weet het maar als ik daar meer over zeg is het sleutelwoord heel makkelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:54 schreef Maringo het volgende:
het feit dat het een burgemeester is/was helpt me ook niet echt
Nee sorry, niet goed.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:06 schreef Maringo het volgende:
tja, dan ga ik toch voor sleutelwoord TMF
begon in 1995 de hele dag door muziek te draaien, vanuit een studio in amsterdam
Ik zal nog even over een extra hint denken voor jequote:Op woensdag 24 september 2008 20:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
liever dat je het antwoord post
ah wat lief!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal nog even over een extra hint denken voor je
Ah je hebt de I95 gevonden?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik kom dan uit bij New York, maar die is al afgeschreven
...... kom op krulliequote:Op woensdag 24 september 2008 20:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
en Amsterdam en The city that never sleeps...
Sleutelwoord is niet New York..quote:Op woensdag 24 september 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
apple als in the big apple..
We hebben dus zojuist democratisch besloten dat het sleutelwoord NY is
Voor nu even wel jaquote:Op woensdag 24 september 2008 20:41 schreef Maringo het volgende:
die bikinifoto kunnen we iig wel vergeten....
Ja heequote:Op woensdag 24 september 2008 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Iemand zei het net wel, maar die zei: appel als in the big apple dus het sleutelwoord is NY
Maar ja Apple leidt juist naar NYC en niet andersomquote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Dus
Slapen: city that never sleeps
95: de I95 (north/south) loopt door NY
Amsterdam: new amsterdam
Man: Fiorello Laguardia (burgemeester NY en vliegveld NY)
Ipod: apple
The big appel
Ik had juist die apple erbij gedaan om op het sleutelwoord 'the big apple' te komen
en daarom dat je die fout rekende... omg, ik had dat antwoord dus al afgeschreven...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Iemand zei het net wel, maar die zei: appel als in the big apple dus het sleutelwoord is NY
Jaa dat dacht ik naderhand ook, maar ja het leek me dat jullie er wel uit zouden komen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Maar ja Apple leidt juist naar NYC en niet andersom
Ik deed er nog expres een 'quote:Op woensdag 24 september 2008 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
en daarom dat je die fout rekende... omg, ik had dat antwoord dus al afgeschreven...
21.00 zou echt vroeg zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 20:45 schreef Maringo het volgende:
ok ik ga ff wat fixen, heb hm niet eerder als 21.00 online, dus de F5 mag ff met rust gelaten worden
Je hebt de verkeerde stand gebruikt.... Hier heeft iedereen al meer punten dan in jouw stand.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Een koude kikker
2. Van een koude kermis thuiskomen
3. Communisme: de Koude Oorlog
4. Op het onderzoeksstation Vostok op Antarctica is de laagste temperatuur op aarde gemeten: -89,2 C.
5. Iemand koud maken is een synoniem voor iemand vermoorden
1. PhysicsRules 50
2. swarmahoer 33
3. ItaloDancer 22
4. Tokamak 18
5. kwiwi 17 (+5)
6. Maringo 11
7. donroyco 8
8. Tomtomaat 8 (+2)
9. Hawaii-Tim 4
10. iamredleader 2
11. Yurzinho 3
12. Sporttv 2 (+1)
13. Szura 2 (+2)
oh ik heb die uit de OP gepakt, zal het even aanpassen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:50 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde stand gebruikt.... Hier heeft iedereen al meer punten dan in jouw stand.
wow dat is toch wel snel gedaanquote:Op woensdag 24 september 2008 21:03 schreef Maringo het volgende:
ok, 5 minuten later, maar ben aan het uploaden
oh ja ik zat te wachten of gaswolk goed was, vandaarquote:Op woensdag 24 september 2008 21:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
hierzo... waar zijn jullie kan ik eerder vragen.
gaswolk is fout trouwens...
had je dan het sleutelwoord geweten?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh ja ik zat te wachten of gaswolk goed was, vandaar
2 verschillende kleuren ogen op plaatje 3quote:Op woensdag 24 september 2008 21:27 schreef Maringo het volgende:
ok hintje, nummer 3, ik wil dr naam weten voor die ene punt, maar het gaat niet om haar naam, maar om iets speciaals wat ze heeft (tevens zichtbaar in het plaatje).
misschien.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:30 schreef kwiwi het volgende:
2 verschillende kleuren ogen op plaatje 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |