Ja heequote:Op woensdag 24 september 2008 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Iemand zei het net wel, maar die zei: appel als in the big apple dus het sleutelwoord is NY
Maar ja Apple leidt juist naar NYC en niet andersomquote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Dus
Slapen: city that never sleeps
95: de I95 (north/south) loopt door NY
Amsterdam: new amsterdam
Man: Fiorello Laguardia (burgemeester NY en vliegveld NY)
Ipod: apple
The big appel
Ik had juist die apple erbij gedaan om op het sleutelwoord 'the big apple' te komen
en daarom dat je die fout rekende... omg, ik had dat antwoord dus al afgeschreven...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Iemand zei het net wel, maar die zei: appel als in the big apple dus het sleutelwoord is NY
Jaa dat dacht ik naderhand ook, maar ja het leek me dat jullie er wel uit zouden komen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Maar ja Apple leidt juist naar NYC en niet andersom
Ik deed er nog expres een 'quote:Op woensdag 24 september 2008 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
en daarom dat je die fout rekende... omg, ik had dat antwoord dus al afgeschreven...
21.00 zou echt vroeg zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 20:45 schreef Maringo het volgende:
ok ik ga ff wat fixen, heb hm niet eerder als 21.00 online, dus de F5 mag ff met rust gelaten worden
Je hebt de verkeerde stand gebruikt.... Hier heeft iedereen al meer punten dan in jouw stand.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Een koude kikker
2. Van een koude kermis thuiskomen
3. Communisme: de Koude Oorlog
4. Op het onderzoeksstation Vostok op Antarctica is de laagste temperatuur op aarde gemeten: -89,2 C.
5. Iemand koud maken is een synoniem voor iemand vermoorden
1. PhysicsRules 50
2. swarmahoer 33
3. ItaloDancer 22
4. Tokamak 18
5. kwiwi 17 (+5)
6. Maringo 11
7. donroyco 8
8. Tomtomaat 8 (+2)
9. Hawaii-Tim 4
10. iamredleader 2
11. Yurzinho 3
12. Sporttv 2 (+1)
13. Szura 2 (+2)
oh ik heb die uit de OP gepakt, zal het even aanpassen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:50 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde stand gebruikt.... Hier heeft iedereen al meer punten dan in jouw stand.
wow dat is toch wel snel gedaanquote:Op woensdag 24 september 2008 21:03 schreef Maringo het volgende:
ok, 5 minuten later, maar ben aan het uploaden
oh ja ik zat te wachten of gaswolk goed was, vandaarquote:Op woensdag 24 september 2008 21:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
hierzo... waar zijn jullie kan ik eerder vragen.
gaswolk is fout trouwens...
had je dan het sleutelwoord geweten?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh ja ik zat te wachten of gaswolk goed was, vandaar
2 verschillende kleuren ogen op plaatje 3quote:Op woensdag 24 september 2008 21:27 schreef Maringo het volgende:
ok hintje, nummer 3, ik wil dr naam weten voor die ene punt, maar het gaat niet om haar naam, maar om iets speciaals wat ze heeft (tevens zichtbaar in het plaatje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |