Ik weet wel zeker dat ik met mijn volgende ID overtref, die is zo goed. Als jullie die weer binnen 5 minuten raden dan post ik de veel gevraagde bikini foto wel in m'n fobo. Zo zeker weet ik dat die niet snel wordt geradenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
misschien overtreft ie zn vorige wel
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik met mijn volgende ID overtref, die is zo goed. Als jullie die weer binnen 5 minuten raden dan post ik de veel gevraagde bikini foto wel in m'n fobo. Zo zeker weet ik dat die niet snel wordt geraden![]()
Denk dat ID is slaap is gevallentoch niet
vragen doen we niet aan maar voordat je dit helemaal gaat uitpluizen: neequote:Op woensdag 24 september 2008 17:46 schreef Szura het volgende:
gaat het toevallig over een Rus die vermoord is ofzo
mooi, dan kan ik even rustig eten kokenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik denk dat het sleutelwoord best lastig is. (Nouja totdat PhysicsRules weer terugkomt)
edit: om jullie even te motiveren![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik denk dat het sleutelwoord best lastig is. (Nouja totdat PhysicsRules weer terugkomt)
edit: om jullie even te motiveren![]()
1quote:Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Zijn het meerdere woorden je sleutelwoord? Of maar 1?
Hmm.. Nou ik weet in ieder geval inmiddels een stuk meer over de geschiedenis van Rusland dan een uur geledenquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. Nou ik weet in ieder geval inmiddels een stuk meer over de geschiedenis van Rusland dan een uur geleden
dichtbij met pad/schildpad?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom raad je #1 nog niet even? Je zat er al dicht bij
ja jaquote:Op woensdag 24 september 2008 18:18 schreef Szura het volgende:
1. Kikker
2. Kermis
3. Communisme
4. Vostok 1
5. Moord
tja..
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:19 schreef kwiwi het volgende:
kikker?! nu zie ik helemaal geen links meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |