jaja... wrijf het er maar inquote:Op woensdag 24 september 2008 16:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En juist!
EN dat terwijl Einstein eigenlijk helemaal niets met de atoombom te maken heeft gehad
K dacht dat k zat te kijken naar n foto van George bush ofzo:Pquote:Op woensdag 24 september 2008 16:40 schreef ItaloDancer het volgende:
ik herkende de foto echt niet hoor maar Einstein nav Bikini
hoezo?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:41 schreef kwiwi het volgende:
gelukkig heeft ID het geraden, anders hadden we zo lang moeten wachten op een nieuw spel
ciaoquote:
ah ik dacht omdat IK 'm specifiek geraden hadquote:Op woensdag 24 september 2008 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat physics weg moet, en nu moet jij een nieuwe maken
De atoombom is getest op het bikini eiland en op de trinity site, vandaar!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:40 schreef ItaloDancer het volgende:
ik herkende de foto echt niet hoor maar Einstein nav Bikini
Niet alles draait om jou krulliequote:Op woensdag 24 september 2008 16:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ciao![]()
[..]
ah ik dacht omdat IK 'm specifiek geraden haddat snapte ik al niet
Niet alles draait om jouquote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou krullie
(grapjenou ja niet dat niet alles om jou draait.. maarre.. nou ja je snapt me wel he
)
Ja van Bikini wist ik dus wèl en aan de hand daarvan raadde ik het (toen ik me paddestoel realiseerde)quote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
De atoombom is getest op het bikini eiland en op de trinity site, vandaar!
(wist ik ook niet, ik had hem ook nav paddenstoel en einstein)
* DaviniaHR rent gauw achter PR aan!
nahhhquote:Op woensdag 24 september 2008 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
misschien overtreft ie zn vorige wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |