inddquote:Op woensdag 24 september 2008 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
gelukkig voor jou was dat niet het goede antwoord dan
FAILquote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik met mijn volgende ID overtref, die is zo goed. Als jullie die weer binnen 5 minuten raden dan post ik de veel gevraagde bikini foto wel in m'n fobo. Zo zeker weet ik dat die niet snel wordt geraden![]()
Is een Nederlandse boyband opgericht in 1995, in een bed kun je slapen, naar de muziek kun je luisteren op je iPodquote:Op woensdag 24 september 2008 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, dus nee niet het goede antwoord
Hij is nu wat minder moeilijk dan dat ik 'm in eerste instantie had gemaakt dus hij gaat niet over die van jouw heenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Is een Nederlandse boyband opgericht in 1995, in een bed kun je slapen, naar de muziek kun je luisteren op je iPodmisschien komen ze wel uit Amsterdam, dat weet ik niet
![]()
Maar ik verwachtte niet dat ie goed was omdat het te logisch zou zijn en je had een hele moeilijke beloofd
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is nu wat minder moeilijk dan dat ik 'm in eerste instantie had gemaakt dus hij gaat niet over die van jouw heenAnders was ie zo moeilijk dat er waarschijnlijk nooit iemand op zou komen.
Smakelijk![]()
Dat is een burgemeester van een hele tijd geleden (toen ze nog geen kleurenfoto's konden maken zoals je zietquote:Op woensdag 24 september 2008 19:22 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Hij is lastig zat. Wie is die vent in hemelsnaam?
Ik weet het maar als ik daar meer over zeg is het sleutelwoord heel makkelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:54 schreef Maringo het volgende:
het feit dat het een burgemeester is/was helpt me ook niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |