quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:25 schreef DarkManta het volgende:
Over een paar dagen wil ik graag de volgende muziek horen:
U2 - MLK
U2 - Exit
U2 - Sometimes you cant make it on your own
John Miles - Music
die had ik ook al gevonden idd.. wel gek :\quote:Op woensdag 24 september 2008 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
Die post van hem in het hoe voel je je nu-topic in R&P... Ik krijg er kippevel van.
[..]
Wat Jarno zegt..quote:Op woensdag 24 september 2008 09:37 schreef Jarno het volgende:
Hoe verschrikkelijk moet je je voelen om zo'n besluit te kunnen nemen... Nooit meer je kleine meissie zien en knuffelen.
Ik ben het niet gauw met jou eens, maar op dit punt hartgrondig wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:37 schreef Jarno het volgende:
Hoe verschrikkelijk moet je je voelen om zo'n besluit te kunnen nemen... Nooit meer je kleine meissie zien en knuffelen. Voor mij is dat juist iets wat me al het gedoe van alledag doet vergeten. Ik kan me er (gelukkig) niks bij voorstellen. Veel sterkte jullie!
mooi verwoord.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe eenzaam je moet voelen om tot dit besluit te komen. Wetende dat je een klein onschuldig wezentje achterlaat welke het zonder je moet gaan rooien.
Sterkte
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:48 schreef ShaoliN het volgende:
Onwaarschijnlijk. Sterkte.
Hoe kan iemand in godesnaam zo in de war zijn dat hij zijn kinderen achter laat?
Dit dus, ik krijg het erg koud van...veel sterkte Evenstar, voor jou en Arwen.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe eenzaam je moet voelen om tot dit besluit te komen. Wetende dat je een klein onschuldig wezentje achterlaat welke het zonder je moet gaan rooien.
Sterkte
Lieve Evenstar en Arwen, heel veel sterkte met dit verlies. Ik weet niet wat ik moet zeggen, het raakt me erg.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach lieve kleine Arwen, je bent toch veel te jong om je papa te moeten missen
Sterkte!
quote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef DarkManta het volgende:
Ik voel me top! Net een afspraakje gemaakt met een vriendin van me die ik al een hele tijd niet meer heb gezien, kunnen we weer eens bijkletsen.
Ik besef nu net dat hij ook een hele mooie fotobewerking voor mij heeft gemaakt...quote:Op woensdag 24 september 2008 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Jeetje.![]()
DM heeft wel eens foto's van me bewerkt en wel gepost in m'n fobo.
Djeh.Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte gewenst.
Die zag ik ook in HVJJN.. ik dacht, wat bedoeld die daar nu mee?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
Die post van hem in het hoe voel je je nu-topic in R&P... Ik krijg er kippevel van.
[..]
quote:Er is niets waar ik op wacht
Morgen blijft het nacht
Ik overdacht mijn zorgen en de wereld
En alle keren dat ik wakker lag
Ik besloot
Wat een mooie dag, wat een mooie dag
Wat een mooie dag, wat een mooie dag
Voor de dood.
En nou stromen bij mij de tranen, hierop breek ik.. zo lief zo puur, zo'n klein meiske.. zo'n verdriet...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
... en hartjes en op het lint.. Die " domme" papa .. ik ook van jou.. Arwen...
Wat mooi Evenstarquote:Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen gaat bij de crematie zijn ja.. en al loopt ze te gillen rennen zingen.. dat maakt niet uit.. Heb een mooi bloemstuk namens haar apart laten maken.... een hartje met mooie gele/witte rozen en een rose randje.. en hartjes en op het lint.. Die " domme" papa .. ik ook van jou.. Arwen
Omdat het een echte opmerking was van haar tussen hun tweetjes
Daar moet ik nu écht van huilen zeg!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen gaat bij de crematie zijn ja.. en al loopt ze te gillen rennen zingen.. dat maakt niet uit.. Heb een mooi bloemstuk namens haar apart laten maken.... een hartje met mooie gele/witte rozen en een rose randje.. en hartjes en op het lint.. Die " domme" papa .. ik ook van jou.. Arwen
Ik ook....quote:Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef renzell het volgende:
[..]
Daar moet ik nu écht van huilen zeg!
mooiquote:Op woensdag 24 september 2008 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kom er niet echt uit of dit gepast is, maar het zit de hele dag al in mijn hoofd en voor mij is dit stukje tekst ooit een soort van eyeopener geweest voor het waarom. Persoonlijk vind ik het ondanks dat het triest is een hele mooie en op een aparte manier een troostende tekst.... 'mooie dag' van Bløf
[..]
Het was vanmidag al door mijn hoofd heen geschoten, juist omdat ik dat dus wel voor Suus heb gedaan met de uitvaart van haar oma, voor later. Maar ben blij dat jij er nu aan begint, ik was het dus weer vergeten te posten cq vragen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef Leah het volgende:
Evenstar, ik weet niet of je er al aan gedacht hebt, en of je het wilt, maar is het een idee om de uitvaart te laten fotograferen/filmen?
Voor later, voor Arwen?
Hier biggelen ook tranen in mijn ogenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Ook hier stromen de tranen..quote:Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat mooi Evenstar...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Die post heb ik nog voorbij zien komen. Vond het toen al vreemd, maar niet bij stil gestaan. Hier schrik je wel vanquote:Op woensdag 24 september 2008 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit vind ik zo mooi.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Dit vat erg goed samen hoe het is om iemand te verliezen door zelfdoding.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:43 schreef CrazyMoon het volgende:
Toen mijn broer vorig jaar onverwachts overleed door zelfmoord kreeg ik van iemand dit stukje tekst en heb daar erg veel aan gehad.
--Met de moed waarmee je koos voor het einde, had je alles kunnen overwinnen--
Nogmaals heel veel sterkte, pfff.. kan mn tranen zowat niet bedwingen...![]()
alle goede herinneringen blijven,
... maar er komen geen nieuwe meer bij.
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:41 schreef Mibos2 het volgende:
Evenstar en lieve Arwen ik kon gisteren nog niet echt reageren. Ik moest het even laten bezinken maar jullie zijn erg veel in mijn gedachte geweest en met dit gedichtje zit ik al de hele tijd in mijn hoofd.
God's Garden Must Be Beautiful
God saw you getting tired,
When a cure was not to be.
So He wrapped His arms around you,
And whispered, "Come to Me".
You didn't deserve what you went through,
So He gave you rest.
God's garden must be beautiful,
He only picks the best.
And when I saw you sleeping,
So peaceful and free from pain,
I could not wish you back
To suffer that again.
Dikke knuffels en heel veel sterkte voor jullie, familie en vrienden!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:09 schreef DustPuppy het volgende:
And death shall have no dominion.
Dead men naked they shall be one
With the man in the wind and the west moon;
When their bones are picked clean and the clean bones gone,
They shall have stars at elbow and foot;
Though they go mad they shall be sane,
Though they sink through the sea they shall rise again;
Though lovers be lost love shall not;
And death shall have no dominion.
Wat een ijzersterke tekst. CM, hoop dat je nu de tijd krijgt om op jouw manier te rouwen.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:43 schreef CrazyMoon het volgende:
Toen mijn broer vorig jaar onverwachts overleed door zelfmoord kreeg ik van iemand dit stukje tekst en heb daar erg veel aan gehad.
--Met de moed waarmee je koos voor het einde, had je alles kunnen overwinnen--
Nogmaals heel veel sterkte, pfff.. kan mn tranen zowat niet bedwingen...![]()
alle goede herinneringen blijven,
... maar er komen geen nieuwe meer bij.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Nogmaals bedankt voor de steunbetuiging, de mooie teksten
Gisteren met jeugdpsycholoog gesproken, en aan de hand daarvan Arwen verteld.
Heb haar bij me op schoot genomen , en vertelt dat papa heel veel pijn had en nu dood is en daarom bij de sterretjes en Maria is ( ze is helemaal gek op maria vandaar) en dat ze papa nooit meer kan zien. Eerst werd ze beetje boos van kan wel, maar heb blijven benadrukken nee papa is dood. papa is een ster geworden, de grootste en mooiste ster dat is papa.
Daarna met mijn vader en haar bij een mooi kappeletje een kaarsje aangestoken voor papa, en ging ze zeggen dag papa ik hou van jou ook, en wou ze haar kikker bij maria leggen voor papa. Maar gezegd dat papakikker al bij papa is, en babykikker op mamakikker moet passen.
Daarna later toen het donker werd en de poolster aan de lucht stond, en geen enkele andere ster hebben we naar papa gezwaaid, en Arwen heeft heel veel heel hard papa geroepen en ik hou van jou, ik ook van jou.. en kusjes geven en zwaaien.
Haar gevraagd of ze naar papa gepraat had en gezwaaid , en zei ze heel op zijn Arwens, ja GAAF!!![]()
![]()
![]()
Heb boek van kikker en het vogeltje van max velthuijs , dat moet overal mee en gaat ze verhaaltjes vertellen aan iedereen en zeggen dat papa ook dood is, vanochtend ook bewust gevraagd weet je nog waar papa is, en ze heel lief zij dat papa de mooiste en liefste ster is en ze vanavond weer gaat roepen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |