Dit vat erg goed samen hoe het is om iemand te verliezen door zelfdoding.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:43 schreef CrazyMoon het volgende:
Toen mijn broer vorig jaar onverwachts overleed door zelfmoord kreeg ik van iemand dit stukje tekst en heb daar erg veel aan gehad.
--Met de moed waarmee je koos voor het einde, had je alles kunnen overwinnen--
Nogmaals heel veel sterkte, pfff.. kan mn tranen zowat niet bedwingen...![]()
alle goede herinneringen blijven,
... maar er komen geen nieuwe meer bij.
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:41 schreef Mibos2 het volgende:
Evenstar en lieve Arwen ik kon gisteren nog niet echt reageren. Ik moest het even laten bezinken maar jullie zijn erg veel in mijn gedachte geweest en met dit gedichtje zit ik al de hele tijd in mijn hoofd.
God's Garden Must Be Beautiful
God saw you getting tired,
When a cure was not to be.
So He wrapped His arms around you,
And whispered, "Come to Me".
You didn't deserve what you went through,
So He gave you rest.
God's garden must be beautiful,
He only picks the best.
And when I saw you sleeping,
So peaceful and free from pain,
I could not wish you back
To suffer that again.
Dikke knuffels en heel veel sterkte voor jullie, familie en vrienden!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:09 schreef DustPuppy het volgende:
And death shall have no dominion.
Dead men naked they shall be one
With the man in the wind and the west moon;
When their bones are picked clean and the clean bones gone,
They shall have stars at elbow and foot;
Though they go mad they shall be sane,
Though they sink through the sea they shall rise again;
Though lovers be lost love shall not;
And death shall have no dominion.
Wat een ijzersterke tekst. CM, hoop dat je nu de tijd krijgt om op jouw manier te rouwen.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:43 schreef CrazyMoon het volgende:
Toen mijn broer vorig jaar onverwachts overleed door zelfmoord kreeg ik van iemand dit stukje tekst en heb daar erg veel aan gehad.
--Met de moed waarmee je koos voor het einde, had je alles kunnen overwinnen--
Nogmaals heel veel sterkte, pfff.. kan mn tranen zowat niet bedwingen...![]()
alle goede herinneringen blijven,
... maar er komen geen nieuwe meer bij.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Nogmaals bedankt voor de steunbetuiging, de mooie teksten
Gisteren met jeugdpsycholoog gesproken, en aan de hand daarvan Arwen verteld.
Heb haar bij me op schoot genomen , en vertelt dat papa heel veel pijn had en nu dood is en daarom bij de sterretjes en Maria is ( ze is helemaal gek op maria vandaar) en dat ze papa nooit meer kan zien. Eerst werd ze beetje boos van kan wel, maar heb blijven benadrukken nee papa is dood. papa is een ster geworden, de grootste en mooiste ster dat is papa.
Daarna met mijn vader en haar bij een mooi kappeletje een kaarsje aangestoken voor papa, en ging ze zeggen dag papa ik hou van jou ook, en wou ze haar kikker bij maria leggen voor papa. Maar gezegd dat papakikker al bij papa is, en babykikker op mamakikker moet passen.
Daarna later toen het donker werd en de poolster aan de lucht stond, en geen enkele andere ster hebben we naar papa gezwaaid, en Arwen heeft heel veel heel hard papa geroepen en ik hou van jou, ik ook van jou.. en kusjes geven en zwaaien.
Haar gevraagd of ze naar papa gepraat had en gezwaaid , en zei ze heel op zijn Arwens, ja GAAF!!![]()
![]()
![]()
Heb boek van kikker en het vogeltje van max velthuijs , dat moet overal mee en gaat ze verhaaltjes vertellen aan iedereen en zeggen dat papa ook dood is, vanochtend ook bewust gevraagd weet je nog waar papa is, en ze heel lief zij dat papa de mooiste en liefste ster is en ze vanavond weer gaat roepen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |